5. fejezet

2.3K 138 6
                                    

Sziasztok, először is nagyon megszeretném köszönni a sok támogató kommenteket és votekat, hihetetlenül jól esnek. És köszönöm, hogy már több, mint ötszázan olvassátok a könyvet. Sok sok puszi tőlem, imádlak titeket <3
Xxx

-Megijesztettél.-motyogtam.
Kibújtam a takaróm alól, majd elcsoszogtam az ajtómhoz.
-Mindig megijesztelek.-mosolyogva követte mozdulataimat.
Leballagtam a lépcsőn, Harry szorosan mögöttem lépkedett, ezért gyorsabban kezdtem szedni lábaimat, hogy távolságot hozzak létre közöttünk. Felpipiskedtem, hogy leemeljek kettő bögrét polcról, majd mikor megfordultam Harry vészesen közel ácsorgott hozzám, pimasz mosolya előbukkant tökéletes arcán.
Apró kezeimet mellkasához emeltem, majd óvatosan eltoltam őt, zavarban voltam. Kuncogva arrébb lépett, hagyva engem, hogy csinálhassam tovább amit elkezdtem.
-Umm..-törtem meg a csendet-Fekete teát szeretnél, vagy zöldet?
Elgondolkodva nézett rám, miközben beletúrt göndör fürtjeibe.
-Lepj meg.-huncutul kacsinott egyet.
Beleöntöttem a gőzölgő vizet a bögrékbe, majd hagytam, hogy átáztassa a víz a filtereket.
Hümmögve kortyolt bele, az általam készített forró italba.
-Sírtál.-felfedezte korábbról hagyott nyomokat arcomon, a könnyektől beduzzadt szemeimet, elmosódott szempillaspirálomat. Lehajtottam a fejemet, nem akartam, hogy lássa.
Hatalmas kezével óvatosan megfogta az állam, majd elérte, hogy fejemet ismét felé fordítsam. Zöld szemei aggodalommal voltak teli, kérdőn nézett rám.
-A-anya felhívott.-küszködtem, a belőlem előtörő érzések ellen.
Valószínűleg Harry tudta, kiről beszélek, apa biztos mesélt neki róla.
Hosszú ujjait összekulcsolta enyéimmel, hüvelykujjával gyengéden simogatta ujjperceimet. Elmosolyodtam azon, hogy ez az egyetlen apró mozdulat, mennyire megnyugtatott, hogy mennyire megmelengette szívemet. Kortyoltam egyet a teámból, majd a kanapé felé kezdtem el lépkedni. Harry még mindig hátával a konyhapultnak volt támaszkodva, engem figyelt. Szemei testemen cikáztak, éreztem, ahogy tekintete hosszasan elidőzik altájomon.
-F-filmezünk?-kérdeztem szégyenlősen, Harry felé fordulva.
Eltolta magát a pulttól, majd odasétált mögém. Mellkasa súrlódott hátammal, szaporábban kezdtem el venni a levegőt.
-Azt csinálunk amit csak akarsz.-suttogott rekedtes hangjával fülembe.
Beleborzongtam szavaiba, éreztem ahogy szó szerint elsápadok.
Nem tudtam egy hangot sem kinyögni, teljesen elvesztem magamban. Mély, reszkető lélegzésem töltötte be a szobát, Harry látszólag élvezte a reakciómat.
Sietősen el léptem tőle, majd reszkető ujjaimmal beraktam egy filmet, meg sem nézve a címét, mert valahol máshol járt az eszem. Harry
már elhelyezkedett a díványon, egy kis helyet adva nekem is. Helyet foglaltam mellette, lábaimat felhúztam mellkasomhoz, hajlékonyságomnak köszönhetően.

***
A nappalit a tévé halovány fénye világította meg, időközben besötétedett odakint. Fészkelődni kezdtem fekhelyemen, egyre kényelmetlenebbnek találtam, ahogy egyre fáradtabb lettem. Harry mellettem képtelen volt pihenni, mosolyogva figyelte, ahogy ügyetlenkedek.
-Um..Azt hiszem, most megyek aludni.-mondtam bágyadtan.
Bólintott egyet, majd felállt, karját kinyújtotta felém, és segített felállni.
-A-aludhatsz itt, ha szeretnél.-kérdeztem félénken, közben halovány pír jelent meg arcomon.Kérdésemmel saját magam is megleptem.
-Abból nem lenne sok alvás.-vigyorgott rám pimasz mosolyával.
-Uh, utállak!-lángolt az arcom.
-Én is szeretlek.-kuncogott.
Nevetésünk töltötte be az egész helységet. Hirtelen két erős kart éreztem magam körül, amik felemeltek. Harry derekára fontam lábaimat, csak az ő illatát éreztem. Még soha semminek nem volt ennyire édes illata. Óvatosan letette erőtlen testemet az ágyamra, majd egy gyengéd puszit nyomott homlokomra.
-Aludj velem.-megragadtam kezét.
A sötétség ellenére, még így is tökéletesen ki lehetett venni ragyogó zöld szemeit, és fürtjeit. Éreztem, ahogy az ágy besüppedt mellettem.
Fejemet mellkasára tettem, ő kissé hátradőlt, vállaimat átkarolta, majd elnyomott az álom. Légzőszerveimet Harry ellenállhatatlan illata járta át.

Night Changes - H.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin