15. fejezet

1.5K 96 8
                                    

A fekete Range Rover éjjelek éjjelén hasított végig a fénytelen utcán. Már a háztömbök ablakain sem szűrődött ki a szokásos halvány világítása a lámpáknak. Mindössze a hold adta halvány fény, és a végtelen csillagok segítettek szemeinket látásra bírni.

Feszengve ültem a puha ülésen, szám szélét harapdáltam. Harry az útra szögezte tekintetét, mégis inkább éreztem, hogy figyelme rám irányul. Ujjaimmal tétlenül kezdtem el babrálni, lábammal dobogtattam a talajt.
-Idegesnek tűnsz, gyönyörűm.-izmai megfeszültek, ahogy ujjai szorosan fonódtak a kormány köré. Egyik kezét combomra helyezte. Gyengén megráztam a fejemet, majd halvány mosolyt erőltettem ajkaimra. Beszédre nyitottam a számat, de be is csuktam. Fejemet oldalra billentettem, szemeimet arcán pihentettem. Kócos göndör fürtök keretezték erős vonásait, barna tincsein hóka fény táncolt. Telt ajkait megnedvesítette, gödröcskéi látszottak. Zöld szemei megtalálták enyéimet, mire én gyorsan elkaptam tekintetemet. Hallottam, ahogy egy halk nevetés hagyja el a száját.
Keze feljebb vándorolt combomon, amitől kissé összerezzentem.
-Harry!-kikerekedtek szemeim, vigyora szélesedett. Ujjai nem mozdultak, továbbra is rajtam pihentette őket.
-Imádom a szádból hallani a nevemet.-rekedt hangja hallatára a kinti hűvős levegő ellenére hirtelen melegem támadt. Zavartan siklottak végig ujjaim a felhevült bőrömön.

Az eső patakzott odakint, a cseppek versenyt futottak az üvegen. Az ablaktörlő ütemesen mozgott a szélvédőn, hogy elmossa az ömlő vizet. Fél óra hosszú elteltével, a Range Rover lelassított egy sötét háztömb előtt. A letisztult téglafalakon nem futott semmilyen
illegálisan meghagyott szórófestékkel készített rajz. A betonjárdát egészen a kétszárnyas üvegajtóig visszafogott növényzet kísérte. A jármű megállt, Harry pedig nagy léptekkel sietett át az oldalamra, hogy illedelmesen kinyithassa az ajtómat. Kezét enyémbe csúsztatta, ujjainkat összefűzve közelebb húzott magához. Nehezen tudtam lépést tartani vele, aki már messze lehagyott volna, ha nem fogja a kezem. Éles fény hasított a fekete éjszakába, egy pillanatra megvilágítva Harry alakját. Égett szag tátongott a hideg levegőben, a sötét ég pedig megdörrent. Ijedtemben megugrottam, és ha nem harapom be az ajkam, talán még fel is sikoltok.
Harry mosolyogva nyomott egy csókot a homlokomra, és szorosabban ölelt. Melegség járt át, arcára emeltem tekintetem, és akaratlanul elmosolyodtam.

Kellemes illat járta át légzőszervemet, kétségtelenül Harry mámorító illata. Mély levegőt vettem, és beljebb sétáltam az otthonában. Minden olyan letisztult volt, akárcsak ő maga. Fagyos ujjaimat a falon csúsztattam végig, miközben aprókat lépkedtem.
-Érezd magad otthon, szépségem.-mormolta a fülembe, majd elballagott.
Halvány mosolyra húztam ajkaimat, és eltűrtem egy nedves tincset az arcomból. Aztán tekintetem szobája ajtajára vándorolt. Hangtalanul érintették lassú lépteim a talajt,
szemeim a nyílászárót kémlelték.
Ujjaim a kilincs köré fonódtak, és lenyomták a fémet. Hosszan kifújam a levegőt, amit idág visszafojtottam.
Az illata felerősödött, és kényelem érzete öntött el. Két erős kart éreztem a derekamon, majd a szemem egy zöld szempár fogságába esett.
-A vihar kicsapta az áramot.-mély tekintete arcomat fürkészte. Ösztönösen körbepillantottam, és megbizonyosodtam, hogy korom feketébe borult a lakás.
-Gyújthatnánk gyertyát.-reménykedve néztem fel rá, sosem voltam kibékülve a sötétséggel.
-Nehéz lenne gyertyákra koncentrálni, mikor így nézel ki.-végig nyalt ajkain, zöld tekintete elidőzött rajtam.
Lepillantottam fehér pólómra, ami nedves volt, és felsőtestemhez tapadt.
-H-hol a fürdő?-kezeimet keresztbefontam magam előtt, de erőfeszítéseim nem sokra mentek.
-Eggyel arrébb.-kezével intett.
Elsiettem Harry mellett, és becsuktam a fürdőszoba ajtaját. Forróra állítottam a vizet, és lehámoztam magamról a ruhákat. Ügyetlenkedve beálltam a zuhany alá, és figyeltem ahogy a bőröm átmelegszik.

Elzártam a csapot, kiléptem a kabinból, és szárazra töröltem magam. Rápillantottam átázott ruhadarabjaimra, és egyáltalán nem volt kedvem őket ismét felvenni.
Felsóhajtottam, és felkaptam az alsóneműmet, ami túlélte az esőt.
-Harry?-suttogtam az ajtón keresztül.
-Szerelmem?-súgta vissza, hangján hallottam, hogy elfojtotta nevetését.
-T-tudnál adni egy pólót?
Az ajtót résnyire nyitottam, halvány fény pislákolt az egyik sarokban.
Megpillantottam magas alakját, miközben szekrényében kotorászott, és kivett egy fekete pólót.
-Köszönöm.-sietősen visszacsuktam az ajtót, és ledobtam a törülközőt. Kezembe vettem a sötét anyagot, majd átbújtattam a fejemet rajta. Végigmértem magamat a tükörben, Harry hatalmas pólójában. Egész jól festettem benne. Aztán gondolataim elterelődtek, hogy vajon még hány másik lány festhetett jól ebben a pólóban.

+

hi babes ❤️
bocsánat, amiért ennyit késett ez a rész, csak elfoglalt voltam.
ha összecsapott fejezet lett, akkor azért is elnézést, el vagyok havazva.
de
hagyjatok nyomot magatok után, ha esetleg tetszett, köszönöm ❤️

Night Changes - H.S.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora