Egy utolsó pillantást vetettem magamra a tükörben, és elégedetten néztem a végeredményt. Ajkaimra épphogy kiült egy halvány mosoly, szinte rá is fagyott az arcomra, ahogy szemeim megakadtak egy utca túloldalán parkoló fekete járműn.
Ablakomhoz sétáltam, kezeimet a hideg üveghez nyomtam, miközben közelebb hajoltam. Harry zsebre tett kézzel a sötét Range Rover oldalának dőlt, zöld szemeivel elgondolkodva meredt a házra. Eltoltam magam a nyílászárótól, és a táskámért nyúltam.Lesiettem a lépcsőn, ám megtorpantam a bejárati ajtó előtt.
A mellkasomban vadul dübörgött a szívem, mély levegőt vettem, és kisöpörtem pár arcomba lógó tincsemet. A kilincs köré fontam ujjaimat, majd lenyomtam a hideg fémet. Harry ajkai felfelé kunkorodtak, amint megpillantott engem, szemei ráérősen végignéztek rajtam.
Elismerően emelte tekintetét ismét enyémhez, majd a jármű felé intett, jelezvén, hogy ideje indulnunk.
Egy aprót bólintottam, és beszálltam a fekete Range Roverbe.
-Szép estét, gyönyörűm.
-Szia, Harry.-hangom megremegett miközben nevét ejtettem, amit széles mosolya követte. Kihúztam az övet, majd becsatoltam magamat. Nem tudtam milyen messzire megyünk, hisz Harry nem mondott semmit, de első a biztonság, gondoltam.
-Ez a szoknya gyilkos.-próbálta elfojtani kaján vigyorát, mély gödröcskéi előbújtak arcán. Elmosolyodtam, arcomon halvány pír jelent meg.
-Hová megyünk?-arcát fürkésztem, hátha választ kapok, de csak egy mosolyt küldött felém. -Ez sokat mondott.-motyogtam, mosolya szélesedett.
-Meglátod, angyalom.-sejtelmes vigyorra húzta ajkait.
Megforgattam szemeimet, majd felsóhajtottam. Hova visz Harry?Fél óra múlva a Range Rover lelassult, és egy sötét téglaépület előtt megállt. Az ablakokból szikrázó fények villogtak, színes árnyékokat vetve a fénytelen utcára. Az ajtóban két fekete öltönyös biztonsági őr állt, arcuk rideg és érzelemmentes volt. Az egyiknek tetoválás futott végig a homlokán, amitől megborzongtam.
A téglaépületet szórófesték díszítette, falai néhol le voltak verve.
-Cor's Arcade.-olvastam fel a nevet, ami hatalmas betűkkel volt fellógatva az ajtó felé. Egy szórakozóhely?Erős cigaretta, és alkohol szag ütötte meg az orromat, próbáltam minnél kisebb lélegzeteket venni. A padló dübörgött a lábaim alatt, bátran riszálták magukat az emberek a parketten. Harry megragadta a kezemet, és húzni kezdett át a tömegen. Kócos göndör fürtjein színes fények táncoltak, fekete pólóján kirajzolódtak megfeszült izmai. Hirtelen megtorpantam, ahogy az előttem lévő is ugyanígy tette. Egy részeg nő Harry elé táncolta magát, majd vigyorogva a füléhez hajolt, és kuncogva súgott valamit bele. Harry sötét szemekkel nézett le az ittas nőre, ki azonnal megértette, hogy rossz emberre esett a választása. A nő szemforgatva odébbállt, és újra rúgni kezdte a port. Harry hátrapillantott rám, hogy még mindig mögötte állok-e. Szemei ismét zöldé lettek, kezeimet jobban szorítva ismét húzni kezdett. A rengeteg ember oszlani kezdett, ahogy kiértünk a sokaságból. Rángatózó emberi testek helyett, már láttam a kopott falakat, és a bárpultot is, töméntelen alkohollal. A pultnál lévő csapos vigyorogva flörtölt egy platina szőke lánnyal, aki fekete kabátját szétnyitva, megmutatta neki felsőtestét. Kimeredt szemekkel vezettem tekintetemet Harryre, kinek figyelme a pool asztal felé irányult.
Pillantása hátraszaladt rám, féloldalas mosolyra húzta ajkait.
-Játsszunk.-nézett ismét a billiárd asztal felé, majd ujjait összefonta enyéimmel. Először meglepett, de élveztem a körülöttünk lévő féltékeny nők pillantásait. Harry velem volt, és nem velük.
-Győzz le.-gödröcskéi megjelentek arcán, az asztalnak támaszkodott, kezeiben egy dákót forgatott.
-Ha nyerek, megmondod apának, hogy álljon le boxolással.-kihívó mosollyal néztem Harryre, zöld szemei arcomat fürkészték.
-Rendben. Ha viszont én nyerek, ma este nálam aludsz.-tekintete csillogott, játékosan ajkába harapott.
Harry felém nyújtott egy dákót, én elfogadtam, majd a keretbe helyeztem a golyókat az asztalon.
-Tied a kezdőlökés.-helyet adtam a göndörnek, és ámulattal néztem, ahogy izmai megfeszülnek, és egylökéssel a kék golyót eltette a bal felső lyukba. Elégedett mosoly terült el arcán, én pedig megtántorodva lestem az asztalra. Bizonytalan lépést tettem a pool felé, és a golyók állását tanulmányoztam. A fehér golyónak pont útjába esik a lila, ha azt eltalálom, be tudom tenni a jobb középső lyukba. Az asztalra hajoltam, a dákót az ujjaim köré helyeztem, és egy lökéssel a fehér eltalálta a lilát, de nem ment akkora sebeséggel, hogy betegye a lyukba.
-Azt hiszem, ma velem aludsz gyönyörűm.-rekedt hangján búgta a fülembe, amitől megremegtem.
Gyengén megráztam a fejem, de pontosan tudtam, hogy vesztésre állok, és Harry előnyben van.+++
Hiiiii guys ♡
Tudom, nem a legjobb helyen hagytam abba, de nagyon sietek a következő résszel is xx
YOU ARE READING
Night Changes - H.S.
Fanfiction„Téged sosem őrjít meg, hogy milyen gyorsan változnak az éjszakák?"