14. fejezet

1.5K 112 5
                                    

A Cor's Arcade ismertetőjele az alkohol, a sok ember, és a szórakozás. Ide jöhet bárki, bármilyen hangulatban van, így is, úgy is részegen távozik. Persze vannak kivételek, mint például én. Abban már kevésbé voltam biztos, hogy Harry is józanul távozik. Minél később lett, annál több ember özönlött be a szórakozóhelybe. A szag még mindig elviselhetetlen volt, de pár óra után már elfogadtam, hogy nem tehetek ellene semmit. Hiába voltak nyitott ablakok az ütött-kopott falakon, nem éreztem hasznukat. A zene viszonylag hangos volt, de ahhoz könnyebben hozzászoktam, mint a rettenetes cigaretta, alkohol, és izzadtság szaghoz.

Harry a billiárd asztalra hajolt, ujjai között a dákóval a fekete golyóta célzott. A szívverésem felgyorsult, és az agyam elfeledkezett arról, hogy lélegzésre késztessen.
Az összes golyóját már beütötte, és ha ezt is beteszi, akkor ő nyer.
Erőteljesen csapta a dákója elejét a fehér golyónak, ami meglökte a feketét, és betette a bal felső lyukba.
Ajkaim elnyíltak, szám pedig kiszáradt. Harry lassú léptekkel közelített meg, majd két erős karját éreztem a derekamon.
-Ma este az enyém vagy.-mormolta a fülembe, amitől megborzongtam.
-Én nem..-zavartan dadogtam.
Arcát nyakhajlatomba fúrta, göndör fürtjei csiklandozták selymes bőrömet. Ajkai gyengéden érintették nyakamat, közbe-közbe beszívva a puha bőrt. Halk nyögés hagyta el a számat, arcom elvörösödött, és éreztem, ahogy Harry elvigyorodik.
Felkuncogott, én pedig beharaptam ajkamat, hogy elfojtsam szavaimat.
-Megölsz.-zöld tekintetét enyémbe véste, gödröcskéi látszottak.
Lehajolt, majd hosszú csókot nyomott ajkaimra, amitől melegség járt át. Kezemet arcán pihentettem, ujjaimat göndör fürtjeibe csúsztattam.
Karjai derekam körül szorosan volt összefonva, hosszú ujjai a pólóm szegélyét gyűrték feljebb, közben a végigsimított felhevült bőrömön.
Kezei feljebb vándoroltak, néma sóhajt csalt ki nedves ajkaim közül.
Mosolya szélesedett, ahogy lassan teljesen átvette az irányítást fölöttem.

Zavarba ejtőnek találtam, hogy a körülöttünk őrjöngő töméntelen ittas ember között élveztük túlságosan is egymás társaságát, de a pillanat magával ragadott. Vagyis inkább Harry ragadott magával. Volt benne valami angyali, valami egészen különös, ami vonzott engem.
Vajon ő is érzi ezt a vonzódást?
Érez egyáltalán bármit is?

Elvesztem gondolataimban, arra lettem figyelmes, hogy Harry a kezemet fogva kifelé húz az éjszakai klubból.
-Elmegyünk?-összezavarodva kerestem Harry tekintetét.
A dübörgő zene elnyomta hangomat,
hagytam, hogy kivezessen a zsúfoltságból. Ujjaim kicsúsztak övéiből, karomat megragadta egy férfi és magához rántott. Undorító vigyor terült el arcán, fintorogni kezdtem, ahogy alkohol szaga megcsapta orromat. Szorosan markolta csuklómat, körmei a bőrömbe mélyedtek. Felszisszentem, szabad kezemmel a sebhez kaptam.
Harry arca elkomorult, állkapcsát összeszorította. Zöld szemei elsötétültek, és villámokat szórtak az idegenre. Ökle a férfi arcán landolt, ki egyensúlyát elvesztve a földre zuhant. Fájdalmas nyöszörgés hagyta el a száját, alsó ajka felrepedt, és vér szivárgott belőle. Szemeim kikerekedtek, mellkasomban vadul vert a szívem. Harry egy újabb ütésre készült, de kezemet felemeltem, és ujjaimat csuklója köré fontam. Gyengéd érintésem hatására izmai meglazultak, szemei visszatértek eredeti színéhez.
-Menjünk.-a kijárat felé pillantottam.
Mély hangot hallatott, majd ujjainkat összefonta és a kétszárnyas ajtó felé indultunk.

Ahogy kiértünk az éjszakába, megkönnyebbülten kaptam levegő után. Fejemet a hideg téglafalnak döntöttem, ujjaimat halántékomhoz szorítottam. Harry aggodalmas pillantását rámemelte, és erősen összenyomta ajkait. Óvatosan fogta meg csuklómat, kinyújtotta a karomat, majd gyengéd csókokkal lepte el az érzékeny területet. Ajkaimra mosoly húzódott, ahogy a fájdalom egyszerre szertefoszlott.
Arcába hullott pár kócos fürtje, hajába túrva egyszerűen igazította hátra őket.
-Sajnálom.-mormolta a fülembe, két karjával a vállaim fölött támaszkodott a kőtömbnek. Forró leheletét éreztem arcomon, ajkai közel voltak enyéimhez.
-Minden rendben.-suttogtam.
Szemei arcomat fürkészték, tekintetünk találkozott, mire egy halvány mosoly látszott puha ajkain.
-Induljunk, szépségem.-eltolta magát a faltól, ujjainkat összefűzte.
Ez volt minden, amire vágytam.

+

sziaaaasztok ❤️
ha tetszett, akkor vote & komment <3
btw
volt közetek valaki bécsben a fiúk koncertjén? :))

Night Changes - H.S.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora