~6~

6K 365 23
                                    

| Hatırlatma |

"Ben çok özür dilerim. Bana bunu yaptıran Hazal'dı."

İyi okumalar^^^

Anıl'dan

2 dakika sonra Su yanıma gelmişti. Ne demişti acaba o hayvan Su'ya? Tabii ki kendini savunacaktı işte.

"Ne oldu? Ne dedi? Kendisini savundu dimi? Bak ben sana demiştim. O çocuktan bi bok olmaz." dedim sabırsızca.

Sıraya oturmuş elleriyle alnını ovuşturuyordu. Anlaşılan bir şey olmuştu.

"Su iyi misin?" dedim onun cevap vermesini beklerken masumca bakan bir yüz ifadesiyle.

"İyiyim." dedi Su ama düşünüyormuş gibi bir hali vardı.

"Peki." dedim ve yüzümü tahtaya döndüm. Hoca daha içeri girmemişti. Dün son ders yazdığımız şeyler hâlâ tahtadaydı ve ben boş boş bakıyordum. Bir yandan da gözüm Su'ya kayıyordu.

"İyi olduğuna emin misin?" diye sordum yanına yaklaşarak ve sinirlice sınıftan çıkıp kapıyı sertçe kapattı.

Bu kız ne yapıyordu böyle?

Su'dan

Hazal'ın böyle bir şeyi nasıl yaptığını değil nasıl böyle bir şeyi yapmaya kalkıştığını anlamıyorum. Anlayamıyorum. Benimle bir derdi mi vardı? Ama neden? Geldiğim ilk gün sadece Anıl'a güvenmiştim sadece onunla tanışmıştım sadece onunla iyi anlaşmıştım. Evet ama onla ne alâkası vardı ki? Kıskanıyor muydu yoksa? Yok canım. Nerden aklıma geldi böyle bir şey. Çok saçmalamaya başladım. Su kendine gel kızım.

Sinirlice sınıftan çıktığım doğru evet. Hemen koşarak lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Birden bir tuvaletin kapısı açıldı ve içerden Hazal çıktı.

Bu fırsatı kaçırmamalıydım. Ona hesabını ödetecektim. Haddini bildirecektim.

Birden yanına gittim ve önce boğazını sıkmak için elimi kaldırsamda sonra indirdim.

"Sen nasıl böyle bir şey yaparsın ya? Çıldırdın mı? Ne istiyorsun benden, ailemden, Emre'den, Anıl'dan!" dedim ama Anıl'ı bağırarak ve bastırarak söylemiştim.

"Ne saçmalıyorsun sen ya? Ne yapmışım ben?" dedi anlamazca. Ay canım sen yalan söyleme.

"Anlamamazlıktan gelmek ha? Yeni taktiğin bu mu şimdi de?" dedim fakat önceden ne yaptığını ben de bilmiyordum. Ama nedense 'şimdi de' sözcüğünü kullanmak daha iyi oldu çünkü belki de inkâr etmeyecekti doğruları söyleyecekti ve böylece gerçekleri ve onun önceden de ne haltlar karıştırdığını öğrenebilecektim. -bir sayfayı kapladı cümle sanırım bir an öyle hissettim sjsjsjs yazar.-

"Ben bir şey yapmadım!" dedi ve çıkıp sınıfa doğru koştu.

Evet o yapmıştı diye düşünerek sınıfa doğru ilerlemeye başladım.

Anıl'dan

Hoca sınıfa gireli 10 dakika olmuştu fakat Su hâlâ gelmemişti. Sınıfa bir göz gezdirdim ve... Hazal da yok! Ama sabah buradaydı. Derken kapı tıklatıldı ve içeriye Hazal, ardından da Su girdi. Evet bunlar bir iş karıştırıyordu. Hazal'ı rüyamda öyle görünce korkmamıştım değil yoksa gerçek miydi? Bu sefer de Su'ya mı saldırmıştı? Biraz adam ol be Anıl. Kız gibisin. Telaş yapma relax.

Sus lan ne biçim bi iç sessin. Herkesin iç sesi herkese destek oluyor sen bana gelmiş 'kız gibisin' diyorsun. Mal sus.

Neyse konumuza dönelim.

Su hocadan özür dileyip yanıma oturdu ve çantasından bu dersin kitabını çıkarmaya başladı. Sonra benim ona baktığımı fark etti.

"Ne oldu? Neden öyle bakıyorsun?" dedi dudağını büzerek.

"Bilmem. İçimden geldi. Ne oldu? Hazal'la içeri girmeler, alın ovuşturmalar falan?"

"Anıl teneffüste konuşsak olur mu? Sinirlerim bozuldu da." dedi gülümsemeye çalışarak.

"Tamam." dedim ve ben de gülümsedim.

Hazal'dan

Neden beni suçluyordu Su? Benim yaptığımı nereden biliyordu; ki ben yapmamıştım. Neden ben?
Biri mi söyledi? Benim yaptığımı mı söyledi? Kim söyledi? Niye söyledi?

Kafamda deli sorular...

Evet şu an benim kafamdaki düşüncelere uyan tam olarak da bu söz.

Ama bir yandan da haklı olabilirlerdi...

♠️

Meraba canımcımlarım -ergenturk sana gönderme yaptım orda mısın?? Sjsjsjsj- Yine bi yb geldi özür dilerim biraz geç oldu ama hem sınav haftası hem de internetim bitmişti o yüzden yazamadım ama telafi edicem. Bir de hikayemi okuyan çok kişi yok hatta okuyan kişi var mı onu da bilmiyorum onlar vote ve yorum yaparak kendilerini belli edebilirler en azından. Sizi seviyorum vote ve yorumlarınızı bekliyorum. 💜💜💜 Cok optum bysss ❤️❤️❤️

Bay Uyuz. #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin