~15~

3.4K 192 4
                                    

| Hatırlatma |

Maçı kazandık diye seviniyordum fakat Su'nun yokluğunu hissettiğim için bir yandan da üzülüyordum.

İyi okumalar^^^

Su'dan

"Ya hadi Su kalk!" diyordu Öykü tepemde dikilip.

"Ne var Öykü...?" dedim uykulu bir şekilde yatakta diğer tarafıma dönerken.

"Ya kalk bir anlatacağım her şeyi!" dedi ve beni dürttü.

"Ay ne var Öykü?!" dedim yatakta doğrularak.

"Çabuk kalk hazırlan." dedi telaşla. Kendisi çok özen göstermişti kendisine. Saçı, makyajı, elbisesi, her şeyi çok güzeldi. Muhteşem görünüyordu.

"Ya ne için bu hazırlık?" dedim banyoya doğru ilerlerken. Öykü de arkamdan geliyordu.

"Bugün kuzenim Buğra Antalya'ya geliyor." dedi heyecanla. Yüzümü yıkadıktan sonra odama geri döndük.

"Ee?" dedim anlamamış bir şekilde. E ne olmuş geliyorsa gelsin?

"Ya geliyor işte." dedi Öykü bana 'ya kızım o senin kısmetin' der gibi bakarak.

"Aa! Şu senin yakışıklı olan kuzenin!" dedim bağırarak.

"Evet!" dedi ve yatağa çıkıp ikimizde zıplamaya başladık.

Ben kumandayı mikrofonmuş gibi elime alıp şarkı söylemeye başladım. En sevdiğim şarkı 'waiting for the night' tı. O yüzden ben de sevinçten onu söylemeye başladım.

Day and night, day and night

You blow my mind, blow my mind

And I can't help, help myself at all

I can't hold back

Day and night, day and night

You blow my mind, blow my mind

And I can't help, help myself at all

So I'm waiting for the night

Bu sadece nakaratıydı. Şahane bir nakarat değil mi? Kesinlikle.

Ama işte tam da o an hayallerim suya düştü ve suratım asıldı.

"Ya amaa. Benim yarın okulda sınavım var." dedim ve dudağımı büzdüm.

"Ne? Cidden mi? Şaka yapmıyorsun değil mi?" dediğinde onun da yüzü düşmüştü.

"Maalesef." dedim ve kumandayı fırlatarak yatağa uzandım.

"Ne yani? Bu, İstanbul'a geri dönüyorsun anlamına mı geliyor?" dedi Öykü hayal kırıklığına uğramış bir şekilde.

"Sanırım. Ama yarın bizim okulumuza bir yazar geliyor. O yüzden sınav haftaya ertelenebilir." dedim. Yüzüm biraz da olsa renklenmişti.

Ellerini çırparak alkışladı. Çok sevindi herhalde. İyi de Buğra'nın gelmesi beni neden ilgilendiriyor? Beni ilgilendirmesi Öykü'yü niye ilgilendiriyor?

Yaklaşık 1 saat sonra zil çaldı. Tabii ki hazırlanmıştım. Öykü kadar güzel olmuştum diyebilirim.
Koşa koşa aşağı indik ve kapıyı açtık.

Karşımızda yeni model bir porshe duruyordu. Beyazdı. Çok güzel ve sportif bir arabaydı. Sonra içinden karizma bir çocuk çıktı. Bak bu kesin Buğra bak.

Kapıya yaklaştığında hala kapıda durmuş ona bakıyorduk Öykü ile.

Kapıya ulaştığında önce Öykü'ye kocaman sarıldı. Sonra bana döndü. Öykü'ye 'bu kim?' bakışı attı ve Öykü yalandan öksürerek konuşmaya başladı.

"O benim en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en-" diyordu Öykü ki Buğra sözünü kesti.

"Tamam Öykü anladık en ne?" dedi ve gözlerini devirdi Buğra Bey. -Bey ;)-

"En iyi arkadaşım Su." dedi ve bir oh çekti.

"Memnun oldum. Ben de Buğra." dedi ve gülümseyerek elini uzattı.

"Ben de memnun oldum." dedim ve uzattığı eline karşılık verdim.

♠️

Hep beraber film izleyerek cips yiyorduk. Yani Öykü, ben, Buğra. Korku filmiydi. Geldiği ilk günden korkuyor muyum? diye beni test ediyordu.

"Kuzen başka film izlesek olmaz mı?" dedi Öykü. Anlaşılan korkmuştu.

"Olmaz kuzen. Korkuyorsan kapı orda. Önce bu filmi izleyeceğiz. Sonra zaten ben arkadaşlarla basketbol antrenmanına gideceğim. Ben yokken izlersiniz o romantik filmlerinizi." dedi ve göz kırptı Öykü'ye.

"İyi de romantik film izleyelim demedim ki." diye söylendi Öykü. Aslında mırıldandı. Yani sadece ben duymuştum çünkü ben ikisinin arasındaydım.

"Korku filmi sever misin Su?" dedi ve bana döndü Buğra.

"Evet." dedim ve gülümsedim.

"Sen?" dedim ben de ona dönerek.

"Evet." dedi ve güldü. Tam o zaman film başladı. Öykü bana sıkı sıkı sarılmış filmi izliyorduk.

Öykü'den

Korku filmi mi? Kaç saattir yalvarıyorum korku filmi izlemeyelim diye. Beni dinleyen kim? Buğra desen tutturmuş korku filmi diye. Su desen Buğra ne yapıyorsa onu yapıyor. Yani Buğra'nın her istediğine tamam diyor.

Filmde bir kız vardı. Genelde her korku filminde bir kız ve o kız da başrol olur zaten.

Şimdi bu kız neyse anlatmayayım. Rüyanıza falan girer. Korkarsınız. Sonunu çok merak ediyorum ama felaket korkuyorum o yüzden Su'ya sıkı sıkı sarıldım. Öyle, birazcıkta yani korkunç yerlerde gözlerimi yumarak filmi izlemeye devam ettim.

Su'dan

Film boyunca hiç korkmadan oturup izlemiştim. Tabii çok korkunç yerleri saymazsak. Öykü de maşallah belimi kırdı çok sıkmaktan.

Film bitmişti.

Film sonunda en son hissettiğim şey; benim Buğra'ya sıkıca sarılmamdı.

♣️

Meraba canlarıııım yeni bir yb ile karşınızdayım. Umarım beğenmişsinizdir. Biraz kısa oldu ama olsun önümüzde beş gün tatil var. Bu beş gün boyunca çok çok uzun yb ler yazmayı düşünüyorum.

Bu arada; yarın TEOG'a girecek olan herkese BAŞARILAR DİLERİM. Benim kitabımı okuyan 8. Sınıf öğrencisi var mı bilmiyorum. Ama herkese başarılar dilerim. Şans hep sizinle olsun. İnşallah hepiniz fullersiniz. Dualarım sizinlee.

Bugün okul çıkışı sınıfta tahtaya TEOG için herkese başarılar dilerim yazdım ve altına da ismimi yazıp imzamı attım. Ne kadar anlayışlı bir yazarınız var değil mi?

Neyse çok uzattım. Sanırım ilk defa bu kadar uzattım.

Öpüldünüz. Mucks 💋 ( Multimedia'da Su'nun bikinisi veee benim en sevdiğim şarkı var. Tanıtımsı da paylaştığım şarkı en sevdiğim şarkı değildi sadece biraz renklendirmek için yapmıştım bölümü. Yani müzik dinleyerek okuyun diye. Neyseee. Öyle işte. Bu en sevdiğim şarkı yanii. Bir dahaki bölüme Buğra'nın resmini koyacağım. )

Bay Uyuz. #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin