~9~

4K 264 2
                                    

| Hatırlatma |

Çantamı elime aldım ve kapıyı açıp basketbol sahasına doğru yürümeye başladım.

İyi okumalar^^^

Su'dan

Uyandığımda her yerimden terler süzülüyordu. O nasıl bir rüyaydı öyle? Şu an cin görmüş gibi bir ruh halim vardı. Hem ürkmeye hem de şaşırmaya başlamıştım. Gerçek olamazdı zaten böyle bir şey? Anıl neden sadece bir araba için bana yakınlaşsın ki? Anıl mı? Asla!

Kalktığımda saat sabahın 7'siydi. Zaten üstümü giyinip, yemeğimi yiyip, tüm hazırlıklarımı tamamlayana kadar saat 7.30 olurdu. Bu yüzden bir hışımla yatağımda doğruldum ve banyoya doğru koştum.

♠️

Evden çıktığımda saat 7.20'ydi. Var canına! İlk defa bir düşüncem beni yanıltmıştı. Yani tüm hazırlıklarımı tamamlamak yarım saatimi alır diye düşünmüştüm fakat evden çıktığımda saat 7.20'ydi işte. Bu yüzden sevinçliydim. Ama dünkü rüyayı unutmak elimde değildi ve her aklıma geldiğinde ürküyordum.

Anıl'dan

Basketbol sahasına vardığımda hiç kimse yoktu. Alpay henüz gelmemişti anlaşılan. Ben de elimde basketbol topunu sektirerek sahanın içine adımımı attım. Çantamı bir kenara fırlattım ve Alpay'ın gelmesini bekleyemeyeceğimi düşünüp biraz o gelene kadar alıştırma yapmaya başladım. Topu sektirerek depar attım ve koşabildiğim kadar hızlı koşmaya çalışarak 'inşallah girer' düşüncesiyle topu fırlattım. Ve başardım! Basket olmuştu! Eğer bu sayıyı maçta atmış olsaydım 3 puanlık bir sayı olurdu. Hatta 5. Çünkü atabildiğim kadar uzaktan atmıştım. Yarı sahaya çok yakın bir yerden. Bir anda arkadan gelen sesleri duydum.

"Vay vay vay!" diyerek alkışla yaklaşıyordu biri. Nasıl duymamıştım ki kapının açılma sesini? Bu kişinin kim olduğuna bakmak için hızlıca arkamı döndüm ve Alpay'la göz göze geldim.

"Süper basket attın olum. Maçta olsaydık ortalığı yarmıştın." dedi ve kendi getirdiği basketbol topuyla depar atarak potanın dibinden bir 2'lik attı.

"Sen de fena değilsin." dedim ve göz kırptım.

♠️

Ertesi gün sabah güneş ışınlarının yüzüme gelmesiyle uyandım. Hemen banyoya yüzümü yıkamaya koştum. Kendime aynadan bir bakıyorum da... Ovv çok yakışıklıymışım be gülüm. Elimi saçıma götürdüm ve şu saçı uzun erkeklerin hava atarmış gibi yaptığı hareketi yaptım. Her zaman yaptığım şey zaten. Ama benim amacım hava atmak değil. Yani birazcık. Yani hem o hem de yapmak istediğim için yaptığım bir şey. Neyse konumuza dönelim.

Üstümü giyinip, kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı alıp evden çıktım. Tabii arabamın -BMW beyaz- anahtarını da almayı unutmadım.

Su'dan

Yolda okula doğru yürürken yanıma bir araba yaklaştı. Önce sapık falan olduğunu sanmıştım. Ben yürüdükçe araba da yavaşlayarak bana doğru yaklaşıyordu. En sonunda dayanamayıp

"Ne var be pis sapık? Ne istiyo-" dedim ama cümlemi tamamlayamadım çünkü tam dönüp arabayı sürenin kim olduğuna bakıyordum ki gördüğüm kişinin Anıl olmasıyla hiç de şaşırmadım. Sinirli bir şekilde ona bakmaya devam ediyordum.

"Ov. Bu kadar tepki göstereceğini bilseydim yapmazdım ya." dedi alayla gülerek.

"Yaa ne demezsin." dedim gözlerimi devirerek.

"Yalnız 'pis sapık' da iyiymiş." dedi ve alayla gülmeye devam etti. Beni de güldürmüştü.

"Ya ne yapayım? Öyle sinsi sinsi yanıma yaklaşan birine ne diyebilirim ki?" dedim omuz silkerek.

"Yanii. Bak orada haklısın. Neyse bin de okula beraber gidelim." dedi ve gülümsedi.

Hiç düşünmeden kabul ettim çünkü 10 dakikalık yol da olsa ayaklarım ağırmıştı. Arabaya bindiğimde direkt Anıl'ın o her zamanki müthiş parfüm kokusu geldi burnuma.

"Yalnız BMW de yakıyor." dedim ve radyoyu açıp gülümsedim. Ardından göz kırptım.

♣️

Herkese merabaa. Nihayet yb geldi dimi? Bence de. Nasıl gidiyor bakalım? Bu arada lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Beğenip beğenmediğiniz şeyleri yazın ki ben de o beğenmediğiniz şeyleri düzeltebileyim. Neyse lafı çok uzatmayacağım. Yb bu hafta sonu ya da haftaya gelir. Sizi seviyorum öptüm byü ❤️❤️❤️ Kendinize iyi bakın 💜💜💜

Bay Uyuz. #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin