~5~

6.2K 378 23
                                    

| Hatırlatma |

Tıkırtılar gelmeye devam ediyordu. Odaya çok yaklaşmıştım. Bir adım daha attım ve içeri girdim. Girmez olaydım...

İyi okumalar^^^

Su'dan

Sabah çalar saatimin sesiyle birlikte uyandım. Hemen yüzümü yıkadım ve aşağıda annemin 'kahvaltı hazır' demesiyle kahvaltının hazır olduğunu anlayıp aşağı doğru ilerledim. Çok acıkmıştım ve karnım gurulduyordu.

"Günaydın anne."

"Günaydın kızım."

"Anne bir kaç şey atıştırıp gideceğim çünkü okula geç kalıyorum." dedim ve ekmek arası nutella yapıp yukarı formamı giymeye gittim. Bir yandan da ekmeğimi ısırıyordum. Formamı giyip banyoya gittim. Çünkü rimelimi ve biraz eyeliner ımı sürecektim. Ve belki biraz da kalem çekecektim. Ve belki -yine belki- biraz da -yine biraz da- çilekli parlatıcımı sürecektim.

Tamamdır. 10 dakikanın sonunda çok güzel bir makyaj yapmıştım kendime. Makyaj dediğim yukarda dediklerim.

Ekmeğimi bitirmiştim. Çantamı kaptığım gibi merdivenlerin kenarından kayarak aşağı indim ve anneme öpücük kondurup kapıya doğru ilerledim.

"Güle güle anne."

"Güle güle kızım. İyi dersler."

"Teşekkür ederim canım annem."

"Hadi bakalım. Güle güle git güle güle gel."

Gülümsedim ve kapıyı açıp dışarı çıktım.

Anıl'dan

Çok kötü bir rüyanın ardından kalkabilmiştim. Rüyamda; evim kapkaranlıktı ve odadan tıkırtılar geliyordu. Annem ve babamdır diye düşünmüştüm ama içeri girince... Hazal olduğunu anladım ve vampir gibi her yerinden kanlar akıyordu.

Neyse şimdi bunları unutmam gerekiyordu. Ne de olsa rüyaydı ve çok takmamam gerekiyordu.

Tüm hazırlıklarımı tamamlamış okula doğru yürüyordum. Birden karşıma Su çıktı.

"Su?"

"Anıl?"

"Senin ne işin var burada?"

"Ne demek senin ne işin var burada? Okula gidiyorum işte. Merak etme sana gelmedim." 'Hıhı' gibi bir ses çıkardım ve ardından konuştu.

"Uyuz." diye mırıldandı.

"Ne? Bir şey mi dedin?" dedim alayla.

"Yoo ne diyeceğim be." dedi omuz silkerek.

"Pekâla. Beraber yürüyelim mi?"

"Yürüyoruz ya."

Kısa bir sessizlik oluştu.

"Bugün sol tarafından falan mı kalktın? Çok terssin de."

"Yoo gayet düzüm bence. Hiç ters değilim. Ayrıca..." dedi ve durup bana döndü.

"... Sağ tarafımdan kalktım." dedi ve galibiyet gururuyla okula doğru önümde yürümeye başladı.

"Su!" diye sesleniyordum arkasından.

Su'dan

Bilmiyordu ki onu sinirlendirmek ve peşimde koşmasını sağlamak için yapıyordum.

Okula geldiğimde Anıl arkamdaydı. Ve küsken aynı sırada oturmak biraz saçma olurdu. Ama olsun peşimden gelene kadar böyle.

Sınıfa girip sırama oturdum. Hemen sonra Anıl geldi ve yanıma oturdu.

"Su..."

"Efendim?"

"Ya ben..."

"Evet sen?"

"Ben çok özür dilerim."

"Ne için?"

"Ciddi olamazsın."

"Ciddiyim." dedim ve suratına baktım. Sonra ikimizde aynı anda güldük.

Biraz sonra Emre sınıftan içeri girdi ve yanıma doğru geldi. Gülmem bir anda kesildi. Anıl'ın da öyle.

"Su konuşabilir miyiz?"

Anıl'a baktım. 'saçmalama ne diyecek ki kendini savunmaya çalışacak işte' işareti yaptı.

"Tamam." dedim ve Emre'yle beraber sınıfın önüne çıktık.

"Su ben..."

"Dinliyorum."

"Ben çok özür dilerim. Bana bunu yaptıran Hazal'dı."

♠️

Selam canlarım yine yb geldii hadi yine iyisiniz bi gunde 3 yb okuyosunuz sjsjsjsj insallah begenmissinizdir vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Multimedia'da hiç bir şey yok. İstediğiniz şarkıyı dinleyebilirsiniz. Hele şükür söyledi bizim Emre. sjsjsjsj ck optm bysss. ❤️❤️❤️💜💜💜

Bay Uyuz. #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin