" ဘာလာလုပ်ကြပြန်တာလဲ...."
" wow.....ရာသီဥတုကြည်လင်နေပါလား အငယ်လေး...အသဲကွဲနာက အဆင်ပြေသွားပီလား..."
" Inn...ဆိုပါတော့...အသဲချည်းထိုင်ကွဲနေလို့မှ မရတာ Hope Hyung ရာ...အလုပ်လေးတော့ လုပ်ရအုံးမှာပေါ့...ဒါနဲ့ ဘေးကဖြူဖြူသေးသေးလူက Hyung ရဲ့ နောက်ဘဲအသစ်လား....သူကအနေတာများလား...စကားလဲမပြောဘူး..."
" ဒေါင်းဇားလေး...ငါ့Hope လေးက ဘာတွေသိထားလို့ ဘာတွေစိတ်မချနေလဲ မသိလို့....$မြင်ကတ်ပေမယ့် လိုက်လာရတာ...."
" သူ့လင်ကိုစိတ်မချရင် စိတ်မချဘူးမပြောဘူး...ကျတော်ကလဲ ကလေးကလွဲပီး ဘယ်သူ့မှလက်ဖျားနဲ့ မထိချင်ဘူး...ရွံတတ်တယ်..."
" ဇက်ပိုးအုပ်လိုက်လို့ လေဖြတ်သွားအုံးမယ်...ငါ့Hyung လေးက မင်းကိုဒီလောက်ချစ်တာ အငယ်လေးရာ...သူ့စေတနာတွေ နားလည်စမ်းပါ..."
" ကလေးကို ရန်မလုပ်ရင် ချစ်တယ်ဗျာ..."
" ဒီဖေ.....ငါမဆဲချင်ဘူး အငယ်ကောင်....အရက်စပ်ကွာ ချစ်လေး...ဘယ်မလဲဖဲထုပ်..."
" အငယ်ဆုံးဆိုပီး နှစ်ယောက်ပေါင်းလာညစ်ကြတာပေါ့...ပိုက်ဆံရော ပါလား...ကချော်ကချွတ် တစ်သန်းလောက်နဲ့ လာစိန်မခေါ်နဲ့နော်...ဟဲဟဲ..."
" ဒါကားသော့...ကားပေါ်မှာ Luggage နဲ့ တစ်ဆွဲပါလာတယ်...သွေးကြောင်ရင် စိန်မခေါ်ဘူး အငယ်လေး..."
" ok....ကြိုက်ပီ....Hope Hyung လူကြီးက စစိန်ခေါ်တာနော်...ပီးမှပြန်မပေးဘူး..."
" မင်းသာ ငိုပီးပြန်မတောင်းပါနဲ့ကွာ..."
" ငိုစရာလား...ဟားဟားဟားဟား....Hyung ဝိုင်စင်ရဲ့ အလယ်ထပ်လောက်မှာ Hyung မျက်စောင်းထိုးနေတဲ့ထဲက တစ်ပုလင်းယူခဲ့ဗျာ...ဒီနေ့ အချေကြီးက ကျတော့်ကိုပြန်ခေါ်လို့ ပုလင်းဖောက်ခွင့်ပေးမယ်..."
Hoseok ညစ်ကျယ်ကျယ်နဲ့ စျေးအကြီးဆုံးပုလင်းကို ယူချလာတော့ မီလျှံနာကပ်စီးက သွေးတက်ပြနေသေးသည်...
" ရွေးတတ်တယ်နော်....ဒီညတော့ အရက်ပုလင်းဖိုးပါပြန်ရအောင် ရှာရတော့မယ်...အဲ့ဒါဘာလုပ်နေတာလဲ..."
" Daniel ဖို့ ချန်ထားမလို့လေ..."
" ချန်မနေနဲ့...အသစ်ဖောက်ပေးမယ်..."
YOU ARE READING
✨ Butterfly Fly Away ✨
Contoချစ်တိုင်းလဲ မညားဆိုတာ ရာဇဝင်တွေထဲက ယုံတမ်းပုံပြင်ငယ်လို့ ထင်ခဲ့ဖူးတယ်