Part 16

610 39 16
                                    

Japan နိုင်ငံရဲ့ ရာသီဥတုက ပို၍စိမ့်အေးသည်ကြောင့် အနွေးဓာတ်လေးရစေရန် ဘေးမှာရှိနေတဲ့ မင်လေးကိုရင်ခွင်ထဲထည့်ထားဖို့ ကိုယ်ငယ်လေးကို စမ်းကြည့်တော့ စမ်းမရ...အိမ်သာထသွားတယ်အထင်နဲ့ မှေးနေရင်း စောင့်နေလိုက်သည်....စောင့်နေရင်း ရေဆွဲချသံလဲမကြား လူသံလဲမကြားတာကြောင့် Taehyung မျက်လုံးပြူးရပီ...

တစ်အိမ်လုံးအနှံ့ရှာကြည့်တော့လဲမတွေ့...ကားသော့ဆွဲပီး ထွက်ရှာဖို့လုပ်တော့ စားပွဲပေါ်က စာရွက်ခေါက်လေးမြင်တော့ သရဲသစ္စေတွေ့သလို တစ်ကိုယ်လုံးတုန်ယင်သွားရသည်....စိုးရွံ့နေတဲ့အတိုင်း မဖြစ်ပါစေနဲ့ ဆုတောင်းနေရင်းကပဲ ဖြစ်သွားပီထင်သည်....အရာအားလုံးနောက်မကျခင် အသဲအသက်လေးကို ပြန်ရှာတွေ့မှဖြစ်မည်....

📃 ယောင်း...မင်လေးအရင်ဆုံး တောင်းပန်ပါရစေယောင်းရယ်....မင်လေး ယောင်းကို အားလုံးထက်ပိုချစ်ခဲ့ပါတယ်....ဒါပေမယ့် မင်လေး Appa အတွက် လက်စားချေပေးရအုံးမယ်....မဟုတ်ရင် မင်လေးသေရင်တောင် စိတ်ဖြောင့်မှာမဟုတ်ဘူး ယောင်း....မင်လေးဘဝရဲ့ အချစ်ဆုံး လူသားတွေထဲမှာ ယောင်းကထိပ်ဆုံးမှာပါ....
မင့်ကိုမေ့လိုက်ပါတော့ ယောင်းရယ်...မင် ကွာရှင်းစာချုပ်မှာ လက်မှတ်ထိုးထားပေးနှင့်တယ်...မင်လေး ယောင်းဆီပြန်မလာနိုင်ဖြစ်မှာ စိုးလို့လေ....သေမလားရှင်မလား မသိနိုင်ပေမယ့် မင်သေရင်တောင် Appa ကို သတ်သွားတဲ့ ဟိုအယုတ်တမာကောင်တွေကို ငရဲပြည်တူတူခေါ်သွားမယ်...မင်လေးကို မစောင့်နေပဲ ယောင်းဘဝသစ်မှာ ပျော်ပျော်နေပါနော်....

ယောင်းပျော်နေတာလေးပဲ မင်လေးတွေ့ချင်တယ်.....📃

" ဟား ဘာလဲကွာ....ဘာတွေလဲ....မင်လေးမရှိရင် ယောင်းကပျော်နေနိုင်မှာတဲ့လားကွာ....ဘာလို့ ရူးရူးမိုက်မိုက် အလုပ်ကို ရွေးချယ်လိုက်ရတာလဲ....အားဟား...အား....မဖြစ်ရဘူးလေ...ယောင်းတို့ ဥပဒေအတိုင်း ကြိုးစားပေးနေတာပဲ....ယောင်း ဘယ်သူ့ကိုအပစ်တင်ရမှာလဲ...$သုံးမကျတဲ့ ငါကွာ....အစထဲက တစ်နေရာရာမှာ အပ်ထားလိုက်ရမှာ....ကဲကွာ...ကဲကွာ....$သုံးမကျအုံး...အီးဟီးဟီး....ယောင်းကိုမထားခဲ့ပါနဲ့ မင်လေးရယ်...."

✨ Butterfly Fly Away ✨Where stories live. Discover now