Pov. Y/N
Obudziłam się przez budzik, sięgnęłam ręka by go wyłączyć co mi się udało za pierwszym razem. Wstałam z łóżka, po czym zaczęłam się pakować. Spakowałam piżamę i jakieś ciuchy na jutro, zeszłam na dół aby spakować jakieś czipsy. Nie miałam nic.
Zmuszona ruszyłam do sklepu, który i tak w sumie był po drodze. Zakupiłam czipsy i jakiś gazowany napój.
Zapukałam do drzwi, po czym weszłam. Zawsze tak robiłam. W salonie zastałam Clay'a całującego się z jakaś dziewczyna. Była ona brunetka.
-„Sory ze przeszkadzam, ale gdzie jest Drista?"- powiedziałam lekko zdezorientowana.Clay odsunął się od dziewczyny, teraz widziałam jej twarz. Nie znałam jej, ale miała dość ładna cerę. Miała ona szmaragdowe (zielone) oczy i jak już wcześniej wspomniałam była brunetka.
-„ym jest w pokoju... tak w ogóle to jest Olivia, moja dziewczyna"- dziewczyna podała mi rękę na powitanie. Przywitałam się z nią i ruszyłam do pokoju Dristy.Otworzyłam drzwi, tak jak się spodziewałam- ujrzałam siedząca na łóżku Driste. Usiadłam obok, ta podskoczyła mało nie spadając z łóżka.
-„Kobieto nie strasz!"- szturchnęła mnie w ramie.
-„spokojnie, tak w ogóle to... George wstawił nowy odcinek!"- wiedziałam ze tego nie lubi, ale musiałam jej to powiedzieć.
-„okej... chodźmy do Caly'a i Olivii"- pociągnęła mnie za rękę i ruszyła do salonu.Popchnęła mnie lekko na kanapę, przez co upadłam na blondyna. Szybko się przesunęłam, tym razem siadając obok wspomnianego chłopaka. Jego dziewczyna o dziwo nie patrzyła na mnie z jakaś złością, a normalnie. Jej wzrok po prostu nie wyrażał emocji.
-„idę po gry"- rzuciła Drista na wychodnym.
-„czekaj! Idę z toba"- brunetka wstała z miejsca i ruszyła za dziewczyna.-„wiec nam została muzyka"- popatrzył się w moja stronę Clay. Podał mi pilota, po czyn powiedział abym coś wybrała.
Oczywiście jako fanka wybrałam piosenki Wilbura.
-„lubisz go?"- spytał.
-„uwielbiam, z reszta nie wiem czy znasz... Dream ten youtuber"- Clay wydawał się lekko zakłopotany, co było dziwne.Po chwili wróciły dziewczyny z grami, oraz jedzeniem. Przyniosły tez wszystkim drinki.
-„nie pije, idę jutro do pracy"- powiedziałam zanim dziewczyna zdołała mi go podać.
Clay wziął go do ręki i podali go trochę siła.
-„załatwiłem nam wolne, wiec pijesz"- uśmiechnął się tylko i napił swojego napoju. Ja również wzięłam łyka.Graliśmy i piliśmy dość długo, ale w pewnym momencie Olivia musiała iść do domu. Pożegnała nas i wyszła.
Nie przejmując się tym dalej w trójkę graliśmy. Nie upijaliśmy się jakoś bardzo, ja wypiłam do tej pory 2 drinki, Drista 3, a Clay tak samo jak ja 2.
Była jakaś 1 w nocy, razem stwierdziliśmy ze włączymy jakiś film. Padło na horror, lubie ten typ filmów, wiec nie protestowałam. Był on dość fajny, ale chyba nie dla blondynki, która zasnęła.
Postanowiliśmy z Clay'em ze są zaniesiemy, a my sami jeszcze posiedzimy.Wzięłam ja za nogi, gdyż blondyn złapał już jej ręce. Wyglądało to dziwnie, na pewno. Na szczęście udało nam się ja zanieść, wiec spokojnie wróciliśmy do salonu. Prowadziliśmy luźna rozmowę, gdy po dłuższym czasie znów włączyliśmy jakiś film.
(Rano)
Pov. DristaObudziłam się przez słońce, które poraziło mnie w oczy. Przez chwile nie wiedziałam gdzie jestem, lecz domyśliłam się ze musieli mnie tu zanieść. Wstałam z miejsca, po czym ruszyłam do salonu.
Zastałam tam dość słodki widok, ponieważ Y/N wtulała się w mojego brata. Wiem, wiem on ma dziewczynę, ale szczerze nie lubiłam jej.
Sięgnęłam po telefon i zrobiłam zdjęcie, a niech ta suka Olivia się wkurzy. Weszłam na konwersacje z nią i po prostu wysłałam jej to zdjęcie z podpisem „słodziaki".
Pozbierałam szklanki ze stolika, by je umyć.
Gdzieś około godziny 13 wstała Y/N, usiadła do stołu który leżał w kuchni i na mnie patrzyła.
-„co tam?"- spytałam ja, chyba wyrwałam ja z myśli.
-„dobrze, zmęczona jestem"-
-„noo spałaś jakieś 9 godzin"--„witam"- usłyszałyśmy zaspany i lekko zachrypiały głos Clay'a.
(Time skip)
Pov. Y/NWłaśnie wróciłam do domu, matka jak zawsze wpatrzona w komputer. Nawet na mnie nie spojrzała. Jak zwykle ruszyłem do pokoju.
Strasznie się nudziłam, wiec włączyłam sobie Tommy'ego na twichu. Oglądałam dość długo, różne streamy aż nie napisał do mnie Clay. Zdziwiłam się, gdyż rzadko piszemy ze sobą, chciał się spotkać.
Odpisałam ze chętnie się spotkam, w końcu co mi szkodzi. Dodał tez fakt, ze będzie z nim Olivia. Ubrałam się w coś odpowiedniego, w końcu była już 19.
-„hej"- przywitałam się z Caly'em, a następnie Olivią, Oni również się przywitali. Ruszyliśmy do kawiarni w pobliżu parku, tam gdzie pracuje razem z blondynem.
Zasiedliśmy do stolika i zaczęliśmy ze sobą rozmawiać.
-„ostatnio dość mało rozmawiałyśmy, skąd znasz Clay'a?"- spytała mnie Olivia.
-„znam się z Drista odkąd pamietam, a Clay jest jej bratem, wiec poznaliśmy się przez Driste... a ty? Jak się z nim poznałaś?"--„to było jakieś 2 lata temu, na imprezie. Potem zaczęliśmy pisać, spotykać się i tak dalej, a w związku jesteśmy jakieś 2 miesiące"- była szczęśliwa z nim, było to mocno widać.
~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>
WITAMnwm czemu, ale mój kochany internet raz działa a raz nie i nie mogę wrzucać rozdziałów ;-;
Bo jak mi już działa to zapominam, wiec przepraszam.
Ogólnie będę miała zmeiniang internet :*
Kocham was22.10.21
CZYTASZ
Miłość? || Dream ZAWIESZONE
Fanfiction❤️Y/N Zaczyna pracować z bratem swojej najlepszej przyjaciółki, nie wiedząc kim jest, a jednocześnie będąc jego fanka. 19.09.21- ??????? ‼️TW‼️ Przekleństwa, alkohol, tematy 18+ Druga książka na profilu.