Y/N Pov.
Minął tydzień, a Clay się do mnie nie odzywa. W pracy nie rozmawiamy w ogóle, chyba, że to konieczne.
Teraz spędzam czas głównie na pracy, oraz pomocy mamie w domu. Mimo, że nie jest jeszcze w zaawansowanej ciąży to i tak każe jej odpoczywać, by nic się nie stało.
Uzbierałam tez pieniądze na nowy monitor, dzięki któremu mogę już zacząć stream'owac. Póki co ustawiam wszystko tak by dobrze mi się prowadzili stream'a.
Włączyłam sobie w tle Dream'a.
Gdy już wszystko ustawiłam, skupiłam cała uwagę na Dream'ie. Miał bardzo podobny głos do Caly'a, z reszta styl mowy tez. Oglądałam w takim skupieniu, że mało nie dostałam zawału, gdy zadzwonił mój telefon.
Dzwoniła Drista.
-No hej- przywitałam się z dziewczyna
-siema, masz czas?- spytała
-mam, a o co chodzi?-
-idę na randkę i potrzebuje twojej pomocy, przyjdź do mnie-
-okej, zaraz będę-
Przebrałam się w jeansy i jakaś oversize koszulkę, rozczesałam włosy i umyłam zęby. Po drodze zachaczylam o pokój mojej mamy, by spytać jak się czuje i powiadomić, że wychodzę z domu.
Ubrałam na siebie kurtkę i wyszłam z domu. Poszłam jeszcze do sklepu by kupić jakieś żelki.
Pod domem dziewczyny byłam 10 minut później, zapukałam do drzwi. Otworzyła mi Drista. Przytuliłam ja na powitanie, po czym obie ruszyliśmy do jej pokoju, oczywiście wcześniej zdjęłam buty i kurtkę.
-z kim ta randka? Opowiadaj- zaczęłam siadając na jej łożku.
-poznałam go na Tinderze, rozmawialiśmy długi czas. Nawet wymieniliśmy się messengerami... dzisiaj mamy się spotkać. Za 3 godizny-
-No to na co czekamy? Pokazuj co masz w szafie- powiedziałam i podeszłam do szafy.
Przyszykowałam Blondynce trzy stroje do wyboru, oraz znalazłyśmy razem jakiś lekki makijaż na randkę.
Pierwszy strój składał się z czarnego topu i spódniczki z wysokim stanem. Do tego była również czarna Marynarka z obcasami w tym samym kolorze. Założyłam przyjaciółce złote kolczyki i naszyjnik, po czym podałam jej torebkę, jak możecie się domyślić czarna.
Drugim strojem była czerwona sukienka z dekoltem, z srebrna biżuteria i czarna torebka, oraz z czerwonymi butami. Do tego była zwykła czarna kurtka.
Trzecim i ostatnim strojem była czarna sukienka, która miała odkryte plecy z czarnymi obcasami, czarna torebka, złote kolczyki i również czarna kurtka.
Obie jednogłośnie wybrałyśmy pierwszy strój, zmieniając marynarkę na kurtkę.
Zrobiłam Driscie lekki makijaż, po czym obie zaczęłyśmy jeść żelki. Dowiedziałam się dużo więcej o tym chłopaku, który ma na imię Will.
Zobaczyłam tez jego zdjęcia. Był nawet przystojny, jednak zdecydowanie nie był w moim typie.
Wychodziłam już od Dristy, żegnając się z nią i życząc powodzenia.
W domu czekał na mnie obiad ugotowany przez mamę. Zjadłam wiec go i podziękowałam jej. Zmylam naczynia i od razu ruszyłam na górę, by odpalić swojego pierwszego stream'a.
Oczywiście na początku nie było żadnego widza, jednak z czasem to się zmieniło. Teraz miałam ponad 100 osób na stream'ie z czego bardzo się cieszyłam. Grałam klasycznie w minecraf.
Dostałam tez kilka donate'ow i wydaje mi się, że zyskałam kilka pierwszych widzów. Pożegnałam się ze wszystkimi po 3 godzinach grania i wyłączyłam streama.
Włączyłam tym razem Nihachu. Oglądając zaczęłam rozmyślać nad paroma rzeczami, które raczej były dość zbędne.
Moje myśli zatrzymały się jednak na postaci Dream'a. Zachowywał się bardzo podobnie do Clay'a, w dodatku tak samo się nazywa.
Łącząc fakty, zdecydowałam, że zapytam o to Driste. Właśnie, Drista. Tak samo nazywa się siostra Dream'a.
Wzięłam do ręki telefon i wykręciłam numer blondynki, jednak ta nie odebrała. No tak, przecież ma randkę.
Wyłączyłam komputer i położyłam się na łóżku. Na prawdę poznałam Dream'a nie poznając go? Jak ja tego wcześniej nie zauważyłam. Właściwie można powiedzieć, że pokłóciłam się z własnym idolem.
Poszłam do łazienki by się trochę ogarnąć i się położyć spać. Jutro zadzwonię do Dristy.
Wzięłam szybki prysznic, myjąc przy tym włosy. Przy umywalce umyłam zęby, rozczesałam włosy oraz przemyłam twarz woda.
Zasnęłam dosyć szybko jak na mnie.
***
Jestem na spotkaniu z Drista, która dość niepewnie potwierdziła moje podejrzenia co do Dream'a. Teraz rozmawiamy o Will'u.
-No i ogólnie myśle, że będzie z tego coś więcej- powiedziała Drista, kończąc swój monolog.
-to fantastycznie! Nie mogę się doczekać, aż go poznam!-
Cieszyłam się ze szczęścia mojej przyjaciółki, a ten chłopak nie wydawał się taki zły. Popijaliśmy kawę u mnie w domu, cały czas znajdując nowe tematy do rozmów.
-nie mogę uwierzyć, że jestem pokłócona z moim idolem- powiedziałam nagle, Drista zasmiala się ze mnie.
-zrozumie swój błąd jak przyłapie ta szmatę na gorącym uczynku. Na prawde nie wiem, jak wcześniej nie ogarnelaś, że mój brat to Dream-
Zamówiliśmy również pizzę. Drista cały czas była wesoła i uśmiechnięta z czego bardzo się cieszyłam i miałam nadzieje, że im wyjdzie.
-No pa pa Kochana, do jutra- niższa pocałowała mnie w policzek
-dobranoc- również ucałowałem dziewczyne.
Poszłam do pokoju mamy, by zobaczyć czy już śpi. Spała wiec przykryłam ja kocykiem i ucalowal w czoło.
Odpalilam stream'a, na którym było z dwa razy więcej osób niż ostatnio. Bardzo przyjemnie rozmawiało mi się z widzami, którzy odpowiadali na moje pytania na czacie.
Tym razem grałam, a raczej próbowałam grać w Fortnite. Na początku cały czas przegrywałam jako osiemdziesiąta, ale potem udało mi się nawet wygrać jedna grę.
***
Przeglądałam Tik Toki, podczas gdy powinnam już dawno spać zważywszy na jutrzejsza prace. Zauważyłam, że ktoś zrobił ze mną edita.
Było to traszki słodkie, w dodatku ten Edit był taki piekny. Zapisałam go w ulubionych oraz polubiłam i skomentowałam emotka serca.
Odłożyłam telefon układając się do snu, ściągnęłam jeszcze wszystkie pierścionki, których nie zdjęłam po kąpieli.
~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>
Hejj!Chce powiedzieć, że przestałam śledzić całe Dream SMP ze względu braku czasu, wiec jeśli coś napisze źle to śmiało możecie mnie poprawić!
Kocham was <33
18.02.22
CZYTASZ
Miłość? || Dream ZAWIESZONE
Fanfiction❤️Y/N Zaczyna pracować z bratem swojej najlepszej przyjaciółki, nie wiedząc kim jest, a jednocześnie będąc jego fanka. 19.09.21- ??????? ‼️TW‼️ Przekleństwa, alkohol, tematy 18+ Druga książka na profilu.