6. "Sıcak"

1.8K 149 10
                                    

Kendi kendine mırıldanarak şarkı söylerken aniden beline dolanan kollar ile yerinden sıçradı. Gözleri kocaman açılmış, tuttuğu dümeni daha bir sıkı kavramıştı.  "Ne yapıyorsun?"

"Ric dümende durmam gerektiğini söyledi. Sen olmayınca benim kontrolü elime almam gerekiyormuş."

Aaron kollarını biraz daha sıkı sarıp Lucas'ın sırtını iyiden iyiye göğsüne yaslarken saçlarının arasına dudaklarını bastırdı. "Benden önce odadan çıkmaman gerektiği hakkında anlaştığımızı sanıyordum."

Lucas, gözlerini devirmemek için kendini zor tuttu. Öğleye kadar yatıyor diye o da mı yatağa yapışacaktı? Üstelik rahat bir yatak bile değildi. Geçen hafta üzerinde yattığı çuvallar bile daha rahattı. İçlerinde altın olmasına rağmen.

"Seni uyandırmaya çalıştım ancak ölü gibisin." Kaşları çatıldı, omzunun üstünden ona yarı açık gözleri ile hâlâ daha uykulu bakan adamı inceledi. "Bir de; sen neden uykusuzsun? Aynı anda yatmıyor muyuz?"

Aaron, soru onu rahatsız etmiş gibi bir ifade ile kollarını çekti. "Her neyse," Ağzının içinde birkaç kelime yuvarlayıp başını çevirdi. "Bir daha akşama kadar dahi uyanmasam, kalkmayacaksın yataktan."

Lucas'ın gözlerine bakıp iç çekti. "Yoksa babanı rüyanda görürsün."

Dişlerini sıktı. "Ne yapabilirim?! Ric çağırdı."

Aaron ona karşı gelmesinden rahatsız olup kaşlarını çattığında, Lucas bir miktar tedirgin olmuş fakat sonrasında boş vermişti. Onun kabahati yoktu ki? Alacaklı gibi çalan kapıdan sonra Ric, komuta görevinin onda olduğunu söylemişti. Lucas gelmeden önce Ric gemiyi komuta edebilirdi fakat şu an kolye Lucas'ta idi ve bu onu kaptandan sonra gelen kişi yapıyordu ve onun uyumadığını görünce direkt dümen kısmına getirmişti.

Aaron denilen deniz ayısı da onca gürültüye rağmen uyanmamıştı.

"Benim izin vermediğimi söyle." Gözlerini kıstı ve Lucas'ın cevap vermesini beklemeden rotasını güverteye bakan tahta balkona çevirdi. Lucas, Aaron'un arkasından sinirli sinirli baksa da onun tayfayı azarlayan hali tuhaf bir biçimde içini rahatlatıyordu. O an için; bu sadece Aaron'un gücünü temsil ediyor, dolaylı yoldan Lucas'a güvende olduğunu ima ediyordu.

"Niye yanakların kızardı?"

Aniden duyduğu sözler ile gözleri açıldı. Aaron'a bakıp kaşlarını çattı. "Boş boğazlık etme."

Yanaklarına yerleşen eller ile daha çok kızardığında, duyumsadığı avuç içlerinin soğuk olduğunu, yanaklarının kızardığına emin oluşuydu. Yutkunup başını çevirdi. Aaron, kendinden beklenmeyecek kadar uzun süren tebessüm ile alnını öptü.

"Böyle daha güzelsin. Kadınların yanaklarına sürdüklerinden yapsana."

"Gerek mi kalıyor?!" Ağzının içinde homurdandığında, son bir haftadır bir kez bile duymadığı kıkırdama  kulaklarında çınladı. Şaşkınlıktan açılmış ağzı ile gözleri kısılacak kadar gülen adama baktı. "Gülüyorsun?" Dedi, kelimeler dudaklarından döküldüğü anda saçmalaşırken.

"Evet, insanım ya hani?"

Başını önüne çevirip ağzının içinde mırıldandı. "Hayret! Pek belli olmuyor."

Aniden beline dolanan kollar ile Aaron'a yapıştığında, dümendeki çıkıntılara çarpan dirseği ile inledi. Hayvan herif!

"Senin dilin uzamış." Bunun ne anlama geldiğini hatırladığında gözleri açıldı. Hayır! Olamaz!

"Ric! Dümene geç."

Aniden Aaron'un kucağında kendini bulduğunda neye ne tepki vereceğine karar verememişti. Bir kere en az Aaron kadar cüsseli en fazla iki-üç parmak kısaydı ve bu herif yine de onu kucağına alıyordu! 

Birkaç kez kekeledi, ne diyeceğini düşündü. En sonunda ise düşmemek adına kollarını boynuna doladı. "Bırak beni!"

"Cezan?"

Aaron, pek de Lucas'ı -daha doğrusu sözlerini, umursuyor gibi değildi. 

"Artık bunu bahane gibi kullandığını düşüneceğim." Kendisini öpmek için bu ceza olayını çıkarttığına inanması için Aaron her şartı önüne sürüklüyordu.

"Aksini iddia etmedim hiç."

Gözleri kocaman açıldığında, çoktan sırtı sert yatak ile buluşmuş yüzü buruşmuştu. "Ne oldu?" Dedi Aaron, kaşlarını çatarak. Lucas genelde onu öpmesinden rahatsız olmazdı bu sebeple birden bire yüzünü buruşturması beklenmedikti. 

"Gerçekten!" Dedi, kendi kendine. "Bu yatağın ne kadar rahatsız olduğunu hissetmiyor musun?"

Aaron bir süre ciddi ciddi düşündü bunu. Hayatının neredeyse tamamı denizlerdeydi. Daha öncelerde karada birden fazla gece kaldığını bile hatırlamıyordu. Elbette bunların hepsi de genellikle geceyi biri ile geçirmek içindi ve o aralar da yatağı düşündüğü söylenemezdi. "Bilmem. Hep burada uyurum."

Lucas iç çektiğinde, Aaron bunu fazla düşündüğünü hissedip zaten üzerinde durduğu bedenin bacak arasına yerleşti. "Değiştirme konuyu."

Lucas, çoktan unuttuğu gerçeği hemencecik hatırladı ve yanakları anbean kızardı. "Benim suçum yok! Sen sinirlendirince benim de ağzımdan kaçıyor."

Aaron başını ona eğerken omuzları yavaşça kalkıp inmişti. "İşime gelmediğini söyleyemem. Çıkar dilini." Üzerindeki bedenin gözlerine baktı. Oldukça ciddi durması onu utandırmaktan başka bir işe yaramıyordu. "Ama-"

"Tekrar ettirme."

Sıkıntılı bir ifadeyle küçük pembe dilini çıkardığında, Aaron'un dikkati artık dingin okyanuslarda değildi. Dudakları arasına alıp emdi bir süre. Nedense her tattığında, tadı daha güzel geliyordu. Lucas'ın altında kıvranan bedenini umursamadı. İki yanına sabitlediği ellerinden birini kaydırıp ensesine getirdi. Saçlarını okşarken biraz daha derine gömülmüş, dillerini dans eder bir havada hareket ettirmişti. "Çok güzel," Dedi, ayrıldıkları o kısa anı doldurmak adına.

Yeniden dilini emip bu sefer ağzını talan etmek için daha fazla eğildi. Lucas, mayışık aklının etkisini sürdürdüğü dudaklarını daha çok aralarken Aaron'a geçiş izni taşıyordu. Bunu memnuniyetle kabul eden adam ise dilinde hakimiyet süren tatla daha çok kendinden geçmeye başlamıştı. 

"Çok güzelsin." Akciğerlerini rahatlatmak için geri çekildiğinde bile konuşan adama baktı, Lucas. Ne düşüneceğine karar verememişti. "Teşekkür ederim." Nedensizce utandı. Sanki verdiği cevap başını kuma gömecek kadar utanç taşıyordu vücuduna.

"Hâlâ güzelsin." Dedi ve eğildi. Belki saatlerce öpüşmek eylemini taşıdılar bir geminin köhne kamarasına. Öncesinde bahsi geçen yatağın dokusu kadar hatırlayamadıkları pek çok şey vardı, ikisinin de aklında. Fakat durumlarının açık bir göstergesi; artık ne Lucas Aaron'un, ne de Aaron Lucas'ın dudaklarının tadını unutabilirdi. Her bir hareketine duyduğu hazzı ve iliklerine kadar işlenen şehveti.

"Bence sevişmemiz gerekiyor."



🌊🌊🌊

Neden yazdim bilmiyorum ama iyi geldi.

Birkaç bin yıl sonra görüsürüzzz

<3<3<3<3





KORSANIN ESİRİ -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin