Gün yavaşça ağırırken Lucas, yatakta tek başına olduğunu az çok fark ediyordu. Aklı karman çormanken esneyip doğruldu. Eliyle belini şöyle bir yokladı ve derin bir nefes aldı. İyi en azından hayattaydı.
Vücudunu gerip yataktan ayrılacak iken çıplak vücudu ona göz kırpmıştı. Dudaklarını ısırıp yatağın dibindeki kıyafetleri örtünün altından giydi.
Başını kaldırıp gözlerini sertçe yumarak iyice kendine geldi. Birkaç kez de saçlarını karıştırmıştı. Yataktan kalkıp çevresine şöyle bir bakındı. Hemen her akşam Aaron ile yaptıkları için beli de alışmış gibi şimdiden acısını kaybetmeye başlamıştı. Akşama hazırlık yapıyordu, belki de.
Çevresini ufak ufak toparladı ve aklına gelen detay ile dışarı yöneldi. Aaron, bugün karaya çıkıp köle toplayacağını söylemişti.
Vücudunu iyice esnetip dışarı çıktığında, gördüğü manzara ile kaşları çatılmıştı. Tayfadan rastgele biri, kolundan tuttuğu kadını sürükleyerek gemiye bindirmeye çalışıyordu. Etrafına bakındı ancak görünürde ne Ric ne de Aaron vardı. Sıkıntılı bir soluk aldı. Gene başına kalmıştı, olaylar.
Ellerini beline yaslayıp adamın önünde dikildiğinde, yüzündeki sırıtışı solan tayfa üyesi huysuz bir halde başını çevirmişti. "Çekilsene önümden."
Aaron'un yadigarını taşıdığı için ona karışamazdı ve Lucas'ın kendisine karışabilme özgürlüğü olduğu için huysuz olduğu besbelliydi.
"Kuralları biliyorsun. İşini halletmek istiyorsan meyhaneye gitmen gerekiyor."
Adam, ağzının içinde birkaç şey geveledi ancak aklına bir şey gelmiş gibi başını kaldırıp gözlerini Lucas'a dikti. Kolundan tuttuğu kadın, az öncesine kadar ağlayarak çırpınıyordu ancak Lucas'ın söylediği ile bir umut için gözleri parıldamıştı. Bu yüzden sessizce korsanın onu bırakmasını ümid ediyordu.
"Ama sen de bir kadın gibi girdin, gemiye."
Lucas, tek kaşını tehditkâr bir tavırla kaldırdı. Belindeki kolları göğsünde kavuşurken üstün olduğunu belli eden bakışları, karşısındaki korsanı âdeta eziyordu. "Ben bir kadın mıyım, peki?"
Korsan hararetle başını salladı. "Hayır, ama seni kadın sandığımız için gemiye aldık."
Lucas, bir adım attı ona doğru ve korsan bir adım geriye gitti. Ne olur ne olmaz ten teması yaşanmamalıydı yoksa şu an esamesi olmayan Aaron onu paramparça ederdi.
Yutkundu ve Lucas'ın ateşlenen gözleri ile bakışlarını kaçırdı. "Senin gibi basit bir korsan için mi alındım, peki?"
Adam dişlerini sıkarken Lucas, adam tahtanın üzerinde olduğu için üstten bakışlar atıyordu. Açıkçası böyle bir hal ile övünmek aşırı saçmaydı ancak karşısındaki adam pek de mantıklı olmadığı için onun dilinden konuşmak gerekiyordu. Tek kaşı havada onu süzerken adam nefesini verip kadının kolunu bıraktı.
Lucas, ona minnetle bakan kıza göz kırptığında, kız teşekkür edip oradan hızla uzaklaşmıştı.
"Bu yaptığını kaptana söyleyeceğim. Yerini unutmuşsun sen."
Huysuz halde homurdanan korsana göz devirdi, Lucas. "Söyle, buradayım." Korsan, başını iki yana sallayıp uzaklaştı. Şu an Aaron'un yerinde olan kişi Lucas idi zira Aaron burada değildi. Eh, çok da abartmaya gerek yoktu.
Lucas, istediği gibi gemide gezmeye başlarken kendi kendine eğlenmeye çalışıyordu. Etrafındaki birkaç korsan, ona herhangi bir isteği olup olmadığını sormak dışında yaklaşmazken az önceki adam gibi ona karşı hoşnutsuz olanlar köşede dik dik bakmakla meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORSANIN ESİRİ -GAY
AventuraLucas kadın olsaydı ne olurdu acaba? Muhtemelen çoktan bir lord ile evlendirilmişti. Erkek olduğunda ne değişmişti? Aaron kendisini kadın sandığı için erkek olduğunda ne değiştiğini bilemedi. 🌊🌊🌊 +18 olduğunu düşünüyorum ki yetişkin kutucuğu da...