Lütfen yorum yapın 🥺💞
❤️
"Kolunu kaldırabilir misin?"
Lucas'ın dalgın sesi ile Aaron dediğini yaptı. Tamamen odaklanmış duruyordu. Bir eli ile yavaşça küvetteki su ile ıslattı kolunu ve diğer elindeki sabunlu bezi yumuşakça teninde gezdirdi. Öylesine dikkatliydi ki Aaron onu tutup öpse muhtemelen Lucas'ın ödü kopardı.
Aaron, dudaklarındaki ufak gülümseme ile Lucas'ı izlemeye devam ederken diğer koluna geçen adam ile iç çekti. Okyanusları rahatlatıcı bir halde oynuyor, Aaron'u içine çekiyordu. Sanki bir siren tarafından baştan çıkarılmış gibi ona çekilmekten kendini alamıyordu.
Ne ara bu kadar yakınlaştığını bile fark etmedi zira Lucas'ın şaşkın gözleri onunkilere neredeyse temas edecekti. Dudaklarını hemen önündeki dudaklara bastıracaktı ki kafasına yediği darbe ile gözlerini açtı.
Rüyadan uyanmış gibi irkilirken Lucas'ın kızgın yüzüne bakıyordu. Eli yavaşça vurduğu yerde dolaşırken bir yandan okşuyordu. "Neden vuruyorsun?" Dedi, anlam verememiş gibi.
"Bitirelim diye. İki de bir öpüp duruyorsun; kaç zamandır buradayız!"
Aaron, iç çekerek başını sallayıp başını geriye yatırdı. Bunun onaylama olduğunu, son on iki seferde öğrenmişti Lucas. Yavaşça yaklaşıp diğer kolunu da yıkadı. Kolları bitmişti, saçları ilk yıkadığı yerdi zaten şimdi de önce gövdesi sonra da bacaklarındaydı sıra.
Yavaşça Aaron'un göğsüne biraz su döktü. Eliyle yaydı çok az ve ıslak olduğuna emin olup sabunlu bezi göğsünde dolaştırdı. Bakışları yine işine odaklanmış halde elinden ve elinin gezindiği yerden ayrılmazken bir an sonra kendini küvette buldu.
Kocaman açılmış gözleri ile ufak bir çığlık atarken Aaron'un kucağında olduğunu, ancak bakınca anlamıştı. Şaşkınca açılmış dudakları ile ona bakarken Aaron sırıttı. Yaklaşıp dudaklarına sert bir öpücük bıraktı ve nereden geldiği belirsiz bir coşku ile konuştu. "Ne kadar dikkatli bakıyordun, öyle?"
Lucas, imâ ettiği şeyi anlayınca yanaklarının kızarmasına mâni olamadı. Resmen onu dikizlediğini iddia ediyordu. Çatık kaşları ile hızla savunmasını yaptı. "Dikkatli falan bakmıyordum bir kere! Ben- ben temiz olmuş mu diye-"
Dudaklarına kapanan bir çift et parçası, sözlerinin akmasına engel olmuştu. Yine de Lucas karşılık vermedi. Saçlarını yıkadığı sırada da zorla küvete daldırmıştı Aaron. Sevişmek istemeyen birine göre fazla yakın davranıyordu.
Aklına dolan anılar ile iyice sinirlendiğinde, hemen dibindeki Aaron'un dudaklarını ısırdı. Ağzına, salya gibi olmayan bir sıvı geldiğinde, kanattığını anlamış ama pişmanlığın emaresi olmayan gözleri ile iddialı bakışlar atmıştı. Tek kaşı havada, Aaron'a meydan okuyordu. Onun kucağında, alttan bakmasına rağmen, üstelik.
"Ne yapıyorsun?" Dedi, Aaron şokla. Bir eli Lucas'ın sırtındayken diğerini çekip dudaklarına getirmişti. Parmaklarına dolanan sıvı ile geri çekmiş ve gördüğü kırmızılık ile Lucas'a dönmüştü. Ona tıpkı bir tavşan gibi bakan çocuk, hem şaşkınlığını hem de azar azar gelen sinirini- özellikle dudağının kanadığını anladığında vücuduna nüfus etmişti- ortadan kaldırmıştı.
Lucas, Aaron'un vereceği tepki için azıcık korkarken ne yapacağını bilemeyerek baktı. Ne dese sıkıntıya düşecek gibiydi. Dudaklarını ısırmıştı işte daha ne soruyordu? Bakışlarını kaçırdığında ve yavaşça omuz silktiğinde, Aaron'un gülümseyerek onu izlediğinden habersizdi.
Yanağında yumuşak bir öpücük hissettiğinde gülüşüne engel olamadı. Gözleri kapanırken omuzlarını kendine çekerek kurtulmaya çalışıyordu. "Dur," Dedi gülerek ama Aaron onu öpücüklere boğmaya devam ediyordu. Güldü tekrar ve ellerini Aaron'un yanaklarına koyup durdurdu. "Cam açık, rüzgar esiyor arada. Hasta olacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORSANIN ESİRİ -GAY
AventuraLucas kadın olsaydı ne olurdu acaba? Muhtemelen çoktan bir lord ile evlendirilmişti. Erkek olduğunda ne değişmişti? Aaron kendisini kadın sandığı için erkek olduğunda ne değiştiğini bilemedi. 🌊🌊🌊 +18 olduğunu düşünüyorum ki yetişkin kutucuğu da...