Epi-5

5.5K 548 22
                                    

The Love of Mine

"ဟာ Oppa Yumi Shoppingထွက်ပြီးပြန်လာတာအဝေးကကြည့်နေတာတူတယ်မှတ်တာ ၀င်လာကြည့်တော့မှ တကယ်ပဲOppaကို သြော် ဒါနဲ့သူကမိတ်ဆက်ပေးဦးလေ "

Junkookတစ်ယောက်ဘာပြောလို့ပြောရမှန်းမသိဖြစ်နေတုန်း

" ကျွန်တော်ကKim Taehyungပါခင်ဗျ ဆရာကကျွန်တော့်ခွေးလေးကိုဆေးကုပေးနေတာပါ "

"သြော် ဒို့က Choi Yumiပါ Oppaနဲ့စေ့စပ်ထားတဲ့သူဆိုပါတော့ "

ဟင် စေ့စပ်ထားတဲ့သူ စေ့စပ်ထားတဲ့သူ Taehyungနားထဲအဲ့စကားတစ်ခွန်းပဲထပ်တလဲလဲကြားနေပြီး အာရုံဝေ၀ါးသွားခဲ့တယ်

"Oppa ဒါဆိုYumiပြန်မယ်နော် အိမ်ဘက်လဲလာခဲ့ပါဦး Daddyတို့ Mommyတို့ကတွေ့ချင်နေတာ ကဲ တာ့တာနော် Oppa"

"aww Taehyung shi သွားခွင့်ပြုပါဦးနော် "

Taehyung မျက်နှာထိလုမတတ်တမင် လက်ဝှေ့ရမ်းသွားတဲ့ Yumiကိုကြည့်ရင်း Taehyungကတော့မမြင်သည်မို့ဘာမှမဖြစ်Junkookကတော့ဒေါသတလိပ်လိပ်ထွက်လာတယ်

Yumi ဆိုင်မှပြန်အထွက်သူငယ်ချင်းဆီဖုန်းပြောရင်း " Oppaကိုတခြားတစ်ယောက်နဲ့လှမ်းတွေ့လို့လေ တော်သေးတယ် မျက်မမြင်ကောင်လေးပါဟယ် သနားလို့ ထမင်းခေါ်ကျွေးတာနေမှာ ထားပါ ဒါနဲ့ ညဘယ်Barမှာစုံမှာလဲ ,@#&*%@*@=:;"
_--------The Love of Mine----------

ပြန်တဲ့တစ်လမ်းလုံးအတွေးကိုယ်စီနဲ့စကားမပြောမိကြ အသွားတုန်းကနဲ့မတူ ကားပေါ်မှာ တိုးတိုးလေးဖွင့်ထားတဲ့သီချင်းသံကလွဲပြီးတိတ်ဆိတ်လျက်

~Taeကိုရှင်းပြလိုက်ရင်ကောင်းမလား Taeကဘာမှမမေးဘဲသွားရှင်းပြရင်ပိုများအထင်မှားသွားမလား ရှင်းပြရအောင်လဲနှစ်ယောက်သားဆက်ဆံရေးကဘာမှမဟုတ်သေး ဟူးးး ~

~Hyungကစေ့စပ်ထားတဲ့သူရှိတာပဲ ဒါနဲ့များဘာလို့ကျွန်တော့်အပေါ်ဂရုစိုက်တာတွေစိတ်ပူတာတွေလုပ်ပေးရတာလဲ လူကိုစိတ်ယိုင်အောင်လို့ Hyungရယ် aww ကျွန်တော်မေ့နေတာ ကျွန်တော်ကမျက်မမြင်တစ်ယောက်မို့သနားပြီးကောင်းကောင်းမွန်မွန်ဆက်ဆံပေးတာကို တစ်ယောက်တည်းစိတ်ကူးယဥ်ပြီးသာယာနေမိတာ သေချာအောင်ထပ်မေးလိုက်ရင်ကောင်းမလား အို ဘာသေချာစရာလိုလဲ ဟိုကပြောသွားတာအရှင်းကြီး Hyungပါးစပ်ကပါထပ်ပြောရင် ကျွန်တော်ခံနိုင်ရည်ရှိမယ်မထင်ဘူး ~

The Love Of Mine  🄲🄾🄼🄿🄻🄴🅃🄴Onde histórias criam vida. Descubra agora