Twenty-two

254 11 1
                                    

-Nem! Ti nem főzhetek. Külön-külön sem, de együtt pláne nem. - vette el a kést Osamu a barátnője kezéből.
-Na de Samu! Mi csak kedveskedni akarunk nektek. Ti aztán gonoszok vagytok. - sértődött meg Airi. A két lány kénytelen volt bemenni a nappaliba és azt várni, hogy az étel elkészüljön. Addig Atsumuval néztek egy filmet, amit természetesen csak Airi értett meg, mert angol volt.
Mire elkészült a lányok kedvenc étele Rin is megérkezett mire Airi a nyakába ugrott és úgy csinált mintha öt éve nem látta volna.
Öten leültek az asztalhoz és mint egy kis család neki kezdtek a vacsorának. Önfeledten beszélgettek mindenről ahogy mindig is szokták. Kiyoko és Atsumu veszekedtek valami teljesen random dologról, Airi megpróbálta őket leállítani, de helyette ő is beszállt a vitába, Osamu és Rin pedig csak néztek, hogy hová keveredtek. Csak egy átlagos vasárnap köztük. Legalábbis mióta Airi és Rin kibékült. Aminek mindenki örült, hisz náluk nagyobb kerítők nincsenek is. Kiyoko és Atsumu is napokig el voltak telve maguktól, hogy milyen csodálatos tervet is hoztak össze. Viszont utána rá jöttek, hogy nincs több dolguk velük és nincs több szórakozás az életükbe, ezért új hobbi után néztek. Igazából csak Atsumu, mert Kiyoko jól tudta, hogy legközelebb Airival fog együtt dolgozni Atsumu boldogsága miatt. Mindannyian tisztába voltak azzal, hogy Atsumu odáig van Mai-chanért ami egyáltalán nem egy oldalú.
Airi már alig várta az éjfélt, hisz ez az első közös szülinapja a szerelmével és az igaz barátaival. A 18. szülinapja tényleg különleges lesz, egy olyan amilyet sosem fog elfelejteni. Tavaly lehet a szerelmével töltötte, de az nem volt igaz kapcsolat, csak egy felszínes, mérgező szerelem volt aminek Airi itta meg a levét. Túlságosan is megbízott Oikawába és a legjobb barátnőjébe, Rikában is. Végül az lett az igaz barátja akire még ismerősnek is alig tekintett. Mindössze egy év telt el a 17. szülinapja óta és minden megváltozott körülötte ami számára pozitív volt és a legjobb döntése volt Hyogoba költözni.
-Boldog szülinapot Airi! - kiáltották a többiek.
-Végre én vagyok a legidősebb! - nevetett fel a barna hajú lány.
-Mostantól még többet fogsz panaszkodni mint egy öregasszony? Ne már. - piszkálta a legjobb barátját Kiyoko.
-De Kiyoko, hamarosan te is annyi idős leszel. Te is öregasszony leszel? - kérdezte tőle Atsumu. Ők ezen kezdtek el vitatkozni, hogy a szőke fiú öregasszonynak nevezte Kiyokot. Addig is Rin egy csókot adott a barátnőjének és közben a nyakába tett egy nyakláncot ami Airi ajándéka. Természetesen a lány hihetetlenül boldog lett, mert ez az első ajándéka Rintől.
Egyikőjüket sem érdekelte, hogy reggel iskola van szóval sokáig fent maradtak és filmet néztek, míg ki nem dőltek egyszerre. Ez persze nehézséget okozott a reggeli kelésben, de nem késtek el a suliból.
Már rég híre ment, hogy a röpi csapat tízesének barátnője van, szóval sokan elszomorodtak, hogy nincs esélyük és Airi sok megvető pillantást kapott, de a múltbeli tapasztalatai miatt meg sem érezte a tekinteteket. De azért a pozitív oldalát nézték a lányok, mi szerint Atsumu még szabad. Viszont ha Airin és Kiyokon múlik már nem olyan sokáig fog szingli maradni. És végre nem kell a szőkének azt nézni, hogy Osamu és Kiyoko romantikázni mikor együtt vannak.
Egészen a tavaszi szünetig minden rendben ment, amikor is a harmadikosoktól el kellett búcsúzniuk. Persze, Airi sírt, ezért Kiyoko kinevette, de ez csak a tipikus náluk. Airinak nehéz volt búcsút venni az unokatestvérétől, Miotól és Yuutól is. Kiyokot nem hatotta meg annyira, sőt ő úgy volt vele, hogy végre ő lesz a legidősebb és alelnök is lesz a klubban szóval ő csak jól jár. Bármennyire is mutatta ezt, azért megkönnyezte a búcsúzást, bár ezt csak Osamu előtt mutatta aki meg alig tudtam megvigasztalni a lányt.
-Köszönünk mindent. - hajolt meg a három lány a zene klub elnöke és alelnöke előtt.
-Nagyon hiányozni fogtok. - sírt Mai, de annyira, hogy alig lehetet érteni mit is mond. Kiyoko és Mio őt vigasztalta, Yuu pedig Airival beszélt.
-Remélem boldog leszel. Ajánlom, hogy boldoggá tegyen, hisz miatta nem lehetek én melletted. - ölelte át a lányt Yuu. Airi természetesen nem értette, hogy mi folyik itt, hisz nem arról híres, hogy leessen neki a burkolt utalások.
-Szeretlek Airi. - mondta ki Yuu, hogy a lány is megértse.
-Yuu... Sajnálom. - szégyellte el magát a lány.
-Ugyan. Tudtam már az elején, hogy veszett ügy. - mosolygott a fiú kissé fájdalmasan.
-Remélem rá találsz majd az igaz szerelmedre aki majd viszonozni is tudja. Tényleg sajnálom. - hajolt meg Airi kimutatva, hogy sajnálja. Ő mindig is egy barátként tekintet Yuura és nagy valószínűsségel eszébe se jutott, hogy a fiú többet érezzen iránta.
-Tudtam. - jelentette ki Kiyoko.
-Miért hallgatozol? - kérdezte Airi a fejét ingatva.
-Sunarin keress csak szólni akartam. - mondta Kiyoko.
-Kiyoko, nem hittem, hogy valaha ezt mondom, de örülök neked. Annak, hogy téged nevezhetlek a barátomnak. - ölelte meg Airi a szőke hajú lányt.
-Én is Airi. De azért ne szeress ennyire. - szabadult ki az ölelésből Kiyoko. Mindketten nevetni kezdtek és elindultak meg keresni a szerelmüket, akik már vártak rájuk.
Rin és Airi ketten indultak el, Kiyoko pedig a Miya ikrekkel. Mindketten azzal voltak akit igazán szeretnek. Mindkét lány makacs, büszke és hatalmas az egójuk. Mégis barátok lettek és egy olyan kötelék alakult ki közöttük amit nehéz lesz bárkinek is elszakítani. Sok hasonlóság van köztük még ha ezt le is tagadják. Mint például mind Kiyoko, mind Airi egy szerelmi csalódás miatt menekültek. Lehet menekültek, de ez volt a legjobb döntésük. Airinak sikerült a múlt fogságából kiszabadulni, elengedni a volt szerelmét, az akkori életével mindent. Kiyokonak sikerült elhinnie, hogy lehetséges a boldogsága. Nem arra van ítélve, hogy csak a távolból figyeljen, lehetséges az, hogy őt szeressék és ne legyen második választás. Hisz Osamu számára ő az első és utolsó. A kapcsolatunk álomszerű, hisz Osamu a legjobb barátja is, akivel bármit meg tud beszélni, mégha csak Kiyoko beszél is. A fiú úgy vigyázz rá mintha csak egy kincs lenne, senki sem bánthatja, nézhet rá vagy bármi, mert Kiyoko az ő kincse. Ez ugyan úgy igaz Rinre is, aki csak is Airit látja maga előtt senki mást. Ez az is bizonyítja, hogy meg várta Airit azzal a bocsánatkéréssel.
A két lány megtalálta a boldogságát. Nehéz volt számukra, főleg elengedni a múltat és új fejezetet nyitni, de nekik sikerült, mert olyan emberek voltak körülöttük akik támogatták őket. Mindketten szerelembe estek egy télen és csesztek is el mindent akkor. Szenvedtek is, aztán felfedezték a hibáikát és kijavították őket. Ezt mind egy tél alatt. Kiyoko és Airi párosa igazán kaotikus, mégis ez teszi őket legjobb barátokká. És végre boldogak lehetnek a szerelmeikkel anélkül, hogy a múlton vagy más felesleges dolgokon aggódnának.

𝐩𝐚𝐬𝐭 ˢᵘⁿᵃ ʳⁱⁿᵗᵃʳᵒᵘ (✓) Where stories live. Discover now