Kristina: cdo dite me te bukur beheni ju- tha teksa po zbriste nga shkallet e aeroportit dhe pa vellezeriit e saj. Shkoi te perqafonte Lionin ndersa Adriani i vogel shkoi me vrap tek Ajani.
Mario: mua me late vetem.
Ajani: mos u qaj se i ke pasur per vete gjithe keto muaj.
Kristina ishte motra me e madhe, ajo ishte e martuar nga disa vite dhe kishte nje djale 5 vjecar me emrin Adrian. Muajt e fundit ata te tre kishin dale ne nje turne neper bote duke vizituar sa me shume shtete.
Kristina: sa me kishte marre malli.
Lioni: ejani ikim, mami me babin mezi po ju presin.
Hipen ne Range Roverin e bardhe te Lionit dhe vazhduan rrugen per ne shtepi.
Adriani: Daja Ajan.
Ajan: urdhero bukurosh.
Adriani: a do flesh me mua sonte ti?
Ajan: patjeter bukurosh, pse te len daja vetem ty?
Adriani: jo nuk me len. Daja Ajanin e dua me shume se daja Lionin.
Kristina: Adrian, sa here te kam thene qe te mos thuash ashtu. Te dy dajat te duan ty dhe ti duhet ti duash ata.
Adriani: Ama daja Lioni nuk luan me mua, vetem daja Ajani po.
Mario: ka pune daja Lioni.
Lioni: pse fare s me ke xhan ti mua?
Adriani: joo- u hodh ai pernjehere- edhe ty te kam xhan une daja, po daja Ajanin e kam pak me shume.
Lioni: kalama i keq.
Adriani: jo, une jam i mire, nuk jam i keq.
Ajan: i mire je ti bukuroshi im mos ia ver veshin daja Lionit se ai thote budalliqe.
***
Pasi kishin ndenjur disa ore me te motren dhe Adrianin, Lioni dhe Ajani duhet te largoheshin pasi sonte kishin nje nder dergesat e droges.
Teksa po vozisnin me makine Ajanit i kapi syri Amarisin qe hyri ne nje supermarket dhe ai ishte fiksuar duke e pare.
Lioni: kush eshte ajo?
Ajani: kush eshte kush?
Lioni: mua mos me genje. Ajo qe u hutove duke e pare pra.
Ajani: nje vajze e klases, thashe se kush.
Lioni: Mos u merr me vajza te urta e te pafajshme Ajan. Merru me ata qe duhet te merresh, qe e meritojne. Kujto qe edhe vete ke nje moter. Je i keq por jo pa ndjenja.
Ajani: po s po merrem me ate mor burre.
Lioni: thjesht ta dhashe si keshille.
***
Ishte shume e lodhur nga mesimet saqe s kishte as fuqi te hante por ishte e detyruar qe te shkonte ne supermarket sepse i kishte premtuar mamase se saj.Shkoi ne shtepi, kyci deren dhe pasi u sigurua qe e kyci mire shkoi drejt salloni qe te vendoste gjerat qe bleu. Pasi i sistemoi ato u ul ne kolltukun e vjeter te sajin dhe filloi qe te bente detyrat perseri.
Sikur te mos i mjaftonin vetem detyrat dhe ngarkesat qe kishte per veten i duhej te bente edhe projektin e Ajanit. Ishte pikerisht ai tipi qe ia ngrinte nervat sa here e shikonte.
Amaris me te vertete ishte nje vajze e qete dhe e urte por edhe ajo kishte nervat e saj qe perpiqej shume ti mbante dhe te mos shperthente ne shkolle. Ama gjeja qe kishte me inat ishin shikimet e djemve kundrejt saj.
Sorry qe s postova mbreme por autoren e keni cik gjumashe 😇😂 edhe fjeta heret
This part is for mavishkaa
YOU ARE READING
Just Love Me
RomanceSezoni 1 Rastesite nuk ekzistojne, dicka ndodh gjithmone per nje arsye. Ka nje arsye pse ne kemi ardhur ne jete,ka nje arsye pse ne takojme nje njeri te caktuar ne jete. Ajan Behrami, pjesetar i nje familjeje te pasur dhe te famsheme per pune jo te...