48

1.4K 70 158
                                    

Lion: Adoraa, ke me shume pune?

Adora: Erdha dhe dy minuta.

Lion: Eja pra.

Pas dy minutash Adora doli nga dhoma e gjumit dhe shkoi ne sallon ku ishte Lioni.
I
Adora: U bera gati.

Lion: Hmm...- tha duke e pare nga koka te kembet

Adora: Nuk dukem mire?

Lion: mire eshte fjale e vogel, dukesh e mrekullueshme.

Adora: Aww, perderisa po ben ti kompliment do te thote qe dukem super mire.

Lion: E kuqja te shkon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lion: E kuqja te shkon.

Adora: Normale, kot se zgjodhe ti qe ta vishja une kete fustan.

Lion: Kam shije une.

Adora: Jo vec per fustanin e, edhe per mua.

Lion: Eja ikim.
.
.
.

Adora: Kam shume emocionee, po sikur mos te me pelqejne?- tha teksa Lioni ndaloi makinen ne oborrin e shtepise.

Lion: Shiko- tha duke i marre fytyren midis duarve- mos ki emocione fare, do te jem edhe une aty s ka asgje te keqe. Dhe perderisa te kam pelqyer une je ne rregull ti, une per ty le koken moj.

Adora: Te dua shume.

Lion: Edhe une. Eja ikim.

Zbriten nga makina e Adora futi doren ne krahun e tij dhe u nisen te hynin ne shtepi.

Adores i dukej sikur cdo hap qe po hidhte ishin hapa drejt nje vendi te frikshem por nga ana tjeter ishte e lumtur qe ishte me Lionin dhe po shkonin ne shtepine e tij.

Ndersa Lioni ishte njeriu me i lumtur ne bote qe kishte perkrah femren qe dashuronte dhe po hynte bashke me te perkrah ne shtepine e tij.

Hapi deren me celes dhe u futen ne shtepi dhe u drejtuan nga salloni ku ndodheshin te tjeret.

Lion: Mirembrema.

Adora: Mirembrema.

Leonik: Mirembrema, mireseerdhet

Aferdita: Mirembrema.

Lion: Kjo eshte Adora, dhe Adora keto jane prinderit e mi, Kristinen dhe Marion e njeh.

Adora: Gezohem- tha duke i dhene doren Leonikut ndersa Aferdita e perqafoi.

Aferdita: Ejani ulemi.

Kristina: Prit se mua s me late ti takoj fare- u afrua dhe takoi Adoren dhe i pershperiti ne vesh- S do te te hajne mos ji ne siklet, i vetmi qe mund te te haje eshte vellai im.

U ulen ne sallon dhe filluan te bisedonin, Leoniku ishte njejte si Lioni fjalepak, ndersa Adora me Aferditen perputheshin mire, te dyja preferonin te flisnin shume.

Just Love MeWhere stories live. Discover now