Adora: Lion? - tha teksa po hanin ushqim ne tavoline
Lion: He?
Adora: A jam e bukur une?
Lion: Kjo nga doli?
Adora: Mu pergjigj.
Lion: Je e bukur je.
Adora: Vec kaq? Vec jam e bukur? S ka nje" je e mrekullueshme zemra shpirti e kshu"?
Lion: Ti e din qe un s t kam thene najher ashtu.
Adora: E vertete, vec "jeta" me ke thene ndonjehere. Po psheee?- tha duke bere si beb
Lion: Don beb ti qe me ben mua si beb?
Adora: Jo o budall- tha duke qeshur
Lion: Epo une dua pra, eja me ploteso deshiren- dhe u ngrit e mori ne krahe
Adora: Hejjj, po hajaa uneee- tha ne forme proteste
Lion: He se te jap une gje tjeter te hash pa merak
Adora: idiot. S kemi me bo gje- tha pasi ai e kishte shtrire ne krevat
Lion: Po, si te thuash ti- tha teksa filloi ta puthte ne qafe dhe Adora mbylli syte
Adora: Por s me le te ha moree. Isha e uritur unee
Lion: Mbylle gojen
Adora: S me urdheron dot mua ti more, u be surrati yt, yttt more mut
Lion: S te mbyllet goja ty jo, hajt flit tashi se me vone s flet dot se mezi merr fryme
Adora: ne endrra, ik ore mu hiq- e shtyu me duar trupin e tij por ai s levizi aspak.
Lion: Po ti s ke shpetim nga une moj, sikur eshte hera e pare aman. Edhe atehere s ke bere keshtu.
Adora: kam qene 18 vjece more, dija gje une
Lion: Jam me fat qe ti mesova une - tha duke i shkelur syrin.
Adora: Mos more?
Lion: Ehe. Tani si e don, ti gris apo ti shqyej?- tha duke iu referuar rrobave te saj.
Adora: E njejta gje jane..
Lion: Se di, une te dhashe dy alternativa
Adora: Po mos mi gris moree, i heq vete amann, e dua shume kete bluzennn- por shume vone, tashme nje zhurme e copes qe u shqye u degjua
Lion: Gjynah pra- tha teksa ia largonte copen e shqyer nga trupi
Adora: gjynah jam uneee, -
Lion: t mbyllet ajo goje prz.
Adora: Epo sje ti i zoti te ma mbyllesh pra
Lion: Ashtu? - dhe i terhoqi me foce xhinset saqe krijuan nje zhurme gervishtese ne dhome.
Adora: s eshte e drejte, hiqi edhe te tuat, ose prit- u ngrit gjysem trup dhe i hoqi bluzen dhe si gjithmone do emocionohej kur te shikonte shkronjen "A" e cila ndodhej ne kraharorin e tij. - te vdes une sa i mire qe je ti.
Lion: Te pelqen tatuazhi he?
Adora: shumee- Lioni nuk i foli por e puthi ne buze dhe ngadale e shtriu ne krevat edhe vete siper saj.
teksa benin dashuri nen driten e henes, edhe hena ndihej ziliqare per ta, per dashurine e tyre. Dashuria e tyre ishte aq e forte saqe i kishte mbijetuar distancave e te gjitha pengesave qe i i kishin dale perpara. Dhe nje cift si ata padyshim qe ishin unike. Sepse atyre nuk i duhej as nje unaze e as nje firme qe te quheshin te njeri tjetrit e te ishin besnike, atyre iu mjaftonte zemra.
Adora: Lionn
Lion: me thuaj?
Adora: Te dua
Lion: Me pare ke qene me ndryshe ti moj.
Adora: Epo me duhet pak kohe qe te marr ritmin e meparshem. me pare ke qene me i djegur ti.
Lion: une?
Adora: Epo ashtu i bie, une isha adoleshente, me lejohej.
Lion: Mos moj. Deshiron te bejme nje dush?
Adora: ehe.
Pas nje ore kishin bere dush, ishin veshur dhe po qendronin te shtrire ne shtrat por Lioni dukej i humbur ne mendime.
Adora: Lion? Zemer ca ke? Ca po mendon?
Lion: Edhe ne mendimet e mia do hysh moj?
Adora: E kam seriozisht e- Adora ishte nje femer e matur kur donte te sillej si e tille, me sakte vec me Lionin kishte ate sjelljen e llastices.
Lion: Po mendoj per Ajanin.
Adora: Ca ka Ajani?
Lion: Ne Angli atje vetem, sesi me duket. Eshte vec 20 vjec, Amarisi ne nje ane. Vellai im eshte rritur, une e shikoj, e kuptova ne momentin qe vendosi te shkonte ai ne Angli e jo une. Te ishte Ajani i meparshem s do shkonte kurre per te zgjidhur problemet atje, do shkonte e vec do harrakatej. Kam frike se nese ndodh qe ndahen me Amarisin ai shkaterrohet, ajo vajze eshte forca e tij.
Adora: Lion, shiko zemer, Ajani nuk eshte me i vogel, eshte 20 vjec. Me Amarisin e di qe e ka seriozisht, duket ne syte e Ajanit sa e don ate, te mos flasim per Amarisin qe edhe pse eshte e vogel prape e dashuron me gjithe qenien e saj. Jane njejte si ne, ne kemi qene dikur si ata, vecse ti pak me i matur e une me shpirt me te lire. Ama shiko ku jemi sot, jemi bashke perseri- tha teksa nderthurte doren me te tijen- Ajani eshte vellai yt i vogel, ama ai nuk eshte si Adriani, nuk eshte femije. Ti thjesht nuk don te kuptosh qe ai tashme eshte rritur, eshte bere burre qe i merr vete vendimet e veta, mjaft e kontrollove. Me beso mua qe ata do te jene shume te lumtur.
Lioni po e shikonte me syte qe i shndrisnin femren perkrah tij dhe ndihej mashkulli me me fat ne bote qe kishte prane vetes femren me te mire ne gjithe boten.
Lion: Cfare kam bere une per te te merituar ty?
Adora: Nuk e di, thjesht fillove cigaren- tha teksa qeshte dhe i sillte nder mend fillimet e tyre kur Adora punonte ne nje dyqan dhe Lioni kishte shkuar aty rastesisht per te blere nje pakete cigare
Lion: Ama s kisha faj qe shitesja aty ishte shume sexy e me beri per vete.
Adora: Mire ti qe u hutove nga bukuria ime por une se di se ca pashe tek ti njehere. Po luan ngele
Lion: Luani gjithmone zgjedh luaneshen me te mire, dhe ti tashme je e denuar te jetosh pergjithmone me mua.
Adora: Me kenaqesine me te madhe...
Tash kete pjese lexojeni zere sikur se kam shkruar uneeee, jam aq ne siklet saqe e kisha me dy mendje ta hidhja apo jo.
Bibi12774 ha maj ti qe tu ka hodha pjesen ene pse iher t thash jë s kom me ta hedh. 😂❤
( Une duke u munduar me fol veriorshe)
YOU ARE READING
Just Love Me
RomanceSezoni 1 Rastesite nuk ekzistojne, dicka ndodh gjithmone per nje arsye. Ka nje arsye pse ne kemi ardhur ne jete,ka nje arsye pse ne takojme nje njeri te caktuar ne jete. Ajan Behrami, pjesetar i nje familjeje te pasur dhe te famsheme per pune jo te...