Zbriten nga makina dhe Amaris pa qe kishin ardhur tek magazina e vjeter ne Lagjen Popullore ne Shijak. Hyne brenda dhe ajo ishte me te vertete nje hapesire goxha e madhe, plot 945km².
Amaris: ketu eshte shume bukur dhe shume qete.
Ajan: po. Kjo eshte arsyeja pse e bleva kete.
Amaris: me te vertete? E ke blere kete?
Ajan; po. Por edhe ky le te jete sekreti jone.
Amaris: cfare deshiron qe ta besh kete ketu.
Ajan: asgje. Thjesht do blej nje karrige, nje divan, nje tavoline dhe nje televizor. Do ta bej nje vend te vecante kete ku do te kaloj kohe vetem. Askush tjeter s do ta dije kete vend.
Amaris: duket bukur keshtu sic e pershkruan ti.
Ajan: po, besoj se do jete bukur. Per momentin kam vetem dy karrige ku mund te ulemi- tha duke drejtuar doren nga karriget.
Amaris: sikur the do blije vetem nje?
Ajan: epo ti s do rrije ne kembe.
Amaris: cfare do bejme ketu?
Ajan: si fillim do me ndihmosh per ngjyren qe mund ta lyej, dhe pastaj per dicka qe mund te blej.
Amaris: okej - tha dhe hoqi xhupin qe mbante veshur dhe u afrua tek ai qe te shikonin ne telefon.
Ajan: si te duket kjo ngjyra? Eshte pastel dhe shume e bukur
Ajan : eshte pikerisht cfare po kerkoja. A e di cfare? U merzita. I gjejme ndonje dite tjeter gjerat e tjera. Deshiron te pish dicka?
Amaris: nuk pi alkol.
Ajan: okej. Pije energjike?
Amaris: nuk do e refuzoja por ku do e gjeje ketu?
Ajan: kam ne makine, me prit disa minuta.
Amaris: okej.- Ajani shkoi qe te merrte pijet ne makine ndersa Amaris po qendronte ne karrige ulur ne qetesi dhe qetesine ia prishi njoftimi qe erdhi nga telefoni i Ajanit qe kishte mbetur ne doren e saj. Instiktivisht i shkuan syte aty dhe pa qe i kishte ardhur nje sms ne instagram dhe e la aty, nuk e preku, fundja s kishte te drejten ta bente ate.
Pas pak minutash erdhi Ajani me disa pije ne doren e tij dhe i zgjati asaj nje Red Bull.
Amaris: te ta bej nje pyetje?
Ajan: sigurisht, jepi- dhe nderkohe vuri muzike ne telefonin e tij.
Mc kresha, lyrical son- Thirri krejt shoqet
Amaris: A je me te vertete ne nje rrjet mafiash? - Ajani u habit nga pyetja e saj por pastaj beri nje buzeqeshje te lehte.
Ajan: merremi me pune ilegale por jo mafia.
YOU ARE READING
Just Love Me
RomanceSezoni 1 Rastesite nuk ekzistojne, dicka ndodh gjithmone per nje arsye. Ka nje arsye pse ne kemi ardhur ne jete,ka nje arsye pse ne takojme nje njeri te caktuar ne jete. Ajan Behrami, pjesetar i nje familjeje te pasur dhe te famsheme per pune jo te...