Ajani po qendronte ne shtepi i ulur ne divan dhe po shikonte ne telefon i veshur me tuta te zeza te lirshme dhe nje bluze te bardhe, nderkohe qe ne divanin tjeter ishte Lioni i cili po fliste ne telefon.
Pas disa minutash ra dera dhe Ajani u ngrit dhe shkoi e hapi dhe pa Amarisin aty.
Amaris: pershendetje Ajan.
Ajan: ckemi, eja hyr brenda.
Amaris: pershendetje Z.Lion.
Lion: pershendetje Amaris, sikur e kemi lene qe ta heqim kete "zoti" perpara me duket.
Amaris: ke te drejte.
Ajan: Mariposa nuk erdhi?
Amaris: Kaloi nga puna e Adores njehere dhe pastaj do vije.
Ajan: ok.
Lioni: Ku punon Adora? - dhe Ajani dhe Amaris e pane te dy pernjehere- jam thjesht kurioz.
Amaris: tek kancelaria ne qender.
Lioni: shume mire. Ti e din apo jo? Dmth per mua dhe Adoren?
Amaris: po, me ka treguar.
Lioni: Nese me ka share shume dije qe s jam aq i keq.
Amaris: ne fakt s te ka share.
Ajan: Epo vellai ime eshte unik.
Lioni: mos more, tani qe na e the ti s kam dyshime me une. - dhe Amaris filloi te qeshte.
Ajan: eshte shume per te qeshur.
Amaris: ne fakt po.
Ajan: ke filluar te kesh shume guxim cherie.
Lioni: cherie ?? Ti ke mbaruar pune si njeri Ajan.
Amaris: pse?
Lioni: te thote ty sic i thote babi mamit. Nuk e si dmth, a nuk gjeje dicka tjeter?
Amaris: ama edhe ai nuk ka faj Lion, aq mendje ka. -dhe Ajani filloi te qeshte
Lioni: hahaa, dhe ne keto momente Ajani qesh me kete qe thua ti? Cfare mi ke bere vellait?
Ajan: asgje more s me ka bere. - dhe ne ato momente ra dera.
Amaris: shkoj dhe e hap une- dhe u ngrit ndersa Ajani po e ndiqte me sy.
Lioni: ti e ke ngrene keq more vellai im.
Ajani qeshi por si tha asgje.
Lioni: heshtja eshte pohim.
Ajani: perderisa s po pohoj dhe s po mohoj asgje do te thote qe as une se di vete, mos me ngaterro edhe ti me shume.
Noeli: ckemi
Mariposa: pershendetjeee njerezz
Noeli: me cau daullen e veshit mor burr. Boh
Lioni: epo mos rri aq afer me te pra Noel se po te can ndonje gje tjeter.
Mariposa: epo ky eshte vellai im- tha ajo duke qeshur
Ajan: ne fakt eshte vellai im.
Noeli: e kam edhe une vella
Amaris: a fillojme me mesimet?
Mariposa: gjithmone do na e prishi qejfin kjo.
Lioni: Amaris ka te drejte, vazhdoni tani, te tre ju degjoni Amarisin.
Noeli: ne te tre zihemi se kush te ka vella e ti na thua neve degjoni Amarisin
Lioni: mos bej llafe, bej ate qe te them.
Ajan: rrime ketu apo ne kuzhine?
Amaris: me mire ketu.
Ajan: okej, ketu rrime.
Noeli: si ia degjon fjalen mor burre.
Ajan: mbylle gojen aty Noel.
Mariposa: ketu me pelqeve Ajan.
Amaris: ju lutem vazhdojme me detyrat, se ju s mbaroni deri neser me fjale.
Ajan: okej, asnje fjale me ju.
Pas disa minutash ia kishin arritur qe te perqendroheshin ne mesime dhe po i vazhdonin detyrat me se miri.
Noeli: une kete se kuptova.
Ajani: e ke ketu pergjigjen o palle
Noeli: Ajan? Ti sapo me tregove nje pergjigje? E degjova gabim? Amaris ty perfundimisht duhet te te japim medalje. Je goxha e zonja.
Aferdita: Perderisa ia del me Ajanin po.
Amaris: pershendetje zonje.
Aferdita: pershendetje bukuroshe. Pershendetje edhe ty - iu drejtua Mariposes.
Mariposa: pershendetje, jam Mariposa
Aferdita: Mariposa? Interesante.
Noeli: vete si tip nuk eshte intetesante teta mos u mundo hic.
Aferdita: Noel bir, te paska marre malli per shuplaka me duket.
Noeli: jo jo teta, faleminderit. Mi jep babi im per ate pune, falas fare madje.
Kjo pjesa shkon per KloisaRaska ❤ dhe shkoni te gjithe lexoni historine e re qe ka vazhduar te shkruaje, eshte perle ❤❤🥰
YOU ARE READING
Just Love Me
RomanceSezoni 1 Rastesite nuk ekzistojne, dicka ndodh gjithmone per nje arsye. Ka nje arsye pse ne kemi ardhur ne jete,ka nje arsye pse ne takojme nje njeri te caktuar ne jete. Ajan Behrami, pjesetar i nje familjeje te pasur dhe te famsheme per pune jo te...