59

1K 70 14
                                    

Po qendronin ne lokalin e tyre ulur ne nje tavoline te gjithe dhe po bisedonin e qeshnin me njeri tjetrin.

Tavolina ishte e mbushur plot me telefona, celesa makinash e paketa cigaresh.

Mariposa: Qyqja moj moter qysh i mban gjithe ato varese ne qafe moj aman?

Mariposa: Qyqja moj moter qysh i mban gjithe ato varese ne qafe moj aman?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adora: Tre jane nuk jane shume.

Noel: Ke inat ti qe s ke te tilla?

Mariposa: S ka lidhje, thjesht tre varese ti mbash ashtu, mua s me pelqejne.

Ajan: Ajo e sipermja  fare ka qene e Lionit vite me pare.

Lion: Ca kujtese qe ke.

Amaris: Te siguroj une qe s ka kujtese te mire fare.

Ajan: Ouu cne keshtu?

Amaris: Lere fare.

Kristina: Ajo monedha aty a ka te shkruar dicka ne anen tjeter?

Lion: A ka mundesi qe te gjithe ju ti hiqni syte nga aty?

Adora: Nc nc sa xheloz eshte.

Lion: Po jam, pse ca ke ti?

Adora: Jo jo asgje.

Ajan: A dalim bejme nje xhiro jashte? - iu drejtua Amarisit.

Amaris: Ne rregull ikim.

Ajan: Neve po ngrihemi pra. Shihemi.

Lion: Shihemi. Mos u vononi sonte per ne mbremje e.

Ajan: Pa merak.

U ngriten te dy dhe dolen nga lokali, jashte lokalit ishin disa djem te cilet Ajani i njihte mjaft mire dhe pak me tutje po kalonin disa vajza, te dyja Ajani i njihte mjaft mire pasi me te dyja kishte kaluar nje nate.

Ajan: Cuna po prape ketu rrini ju a?

X- Eh m, avazi i perditshem.

Ajan: Te ju prezantoj, Amaris e fejuara ime, ndersa keto jane disa nga shoket e mi, Albi, Nelsoni e Flavio.

Albi: Gezohem zonjushe.

Amaris: Gjithashtu.

Ajan: Keni pire mall ju?

Flavio: Neee? Jo mor burre ku kemi pire najher ne.

Albi: Lereni se ate e ka kap.keq. por kunate mos e shih keshtu te urte tani Ajanin ti, me pare ky ishte i pari qe pinte.

Amaris: E di mor djema e di- tha duke pare nga Ajani.

Ajan: Ikem ne cuna. Shihemi.

Ndersa po ecnin perballe tyre ishin dy ishet e Ajanit dhe njera pa nga ato dhe sec i tha tjetres. Amaris e pa dhe menjehere futi doren ne  krahun e Ajanit ku unaza e saj binte ne sy, u mbeshtet tek Ajani dhe filloi te ecte.
Ajani e pa dhe qeshi pasi e kuptoi pse e beri ajo ate gje.

Ajan: O xhelozee.

Amaris: Epo tani kur i fejuari im ka kaluar gjithe vajzat e Durresit ca t bej une.

Ajan: Po pse behesh xheloze ti, ti e the edhe vete qe kane kaluar ato.

Amaris: Po mire bre prape me vjen inat.

Ajan: Ashtu bre e?- tha duke e tallur per dialektin e saj teksa hynin ne makine.

Amaris: Mua me qafsh hallin ti, une flas gjithmone standartshe, vec kete fjale e them keshtu. Ama edhe ket ti ma ke fiksu, se ti e thu.

Ajan: Hahaha s ke faj prz.

Makina audi rs8 e zeze e Ajanit ecte neper ato rruge me ngadale duke shijuar pamjen teksa xhamat i kishin hapur dhe kembesoret arrinin ti shihnin mjafte mire te dy ata por ata ate donin.

Amaris: Te pelqen kur vemendja eshte mbi ty e?

Ajan: Shume.

Amaris: Narcist. Prandaj ecen kaq ngadale ti e? - dhe ne ato momente Ajani i dha gaz duke arritur per nje minute 270 km/h duke bere qe te dy te qeshnin nga adrenalina. Pluhur, ulerima, zhurme e motorrit qe te shtonte adrenalinen, xhirim gomash, muzika ne maksimum e adrenalina kishte arritur kufinjte.

Eshte nje pjese e shkurter dhe dy ose tre pjese  kan mbetur qe do perpiqem ti shkruaj brenda kesaj jave ❤

Kiss 😘

Just Love MeWhere stories live. Discover now