54

1.2K 71 36
                                    

Mariposa:S'do flasesh fare?

Noel: Fol ti- tha teksa qendronin buze nje gremine te mbeshtetur ne makine.

Mariposa: Je ti ai qe me more ne telefon dhe me the qe te vija dhe s po flet. Nese s ke asgje per te thene le te ikim.

Noel:Ti pse ngaterrohesh me shoket e mi?

Mariposa: C te hyn ne pune ty more? Bej c te me doje qejfi.

Noel: Ashtu thua?

Mariposa: Pikerisht.

Noel: Epo edhe une bej c te me doje qejfi pra- e perplasi Mariposen ne pjesen e perparme te makines dhe e puthi. Mariposa hapi syte e habitur por me pas i mbylli perseri duke shijuar puthjen e tij.
Po e ndjente ate puthje me zemer por menjehere e shtyu ate tutje kur ndjeu duart e tij te preknin ne kofshet e saj.

Mariposa: Ca te tha truri? A je ne vete ti apo jo?

Noel: Po meqe ishte qe te bejme c te na doje qejfi, edhe une ate bera.

Mariposa: Idiot. Idiot ke qene por Anglia te paska bere me idiot. Pse erdhe njehere, rrije atje.

Noel: E ti te mplekseshe rehat me shoket e mi?

Mariposa: Jo me shoket idiot, vec me Uakilin. C te hyn ne xhep ty njehere kjo gje?

Noel: Mos mi testo limitet e durimit tim. Ke njohur vec anen time te mire por shume mire mund te njohesh edhe anen e keqe.

Mariposa: Degjo Noel, ne bashke s kemi asgje, me ler te vazhdoj jeten time. Dua te mpleksem me Uakilin e bej mor vella, kam gjithe te drejten e botes.

Noel: Nuk e ke. - tha duke bertitur i nevrikosur

Mariposa: Pse keshtu? - tha edhe ajo duke bertitur

Noel: Sepse je e imja dhe e askujt tjeter.

Mariposa: A me ke pyetur ndoshta? Asnjehere. Ike ne Angli per dy muaj e su kujtove njehere e tani vjen ketu e me thua qe je e imja. Ti je nje njeri bipolar. S te merret vesh asgje. Te urrej.- tha duke e perqafuar

Noel: Edhe une te urrej, shume madje. A ikim diku se ketu eshte ftohte?

Mariposa: Okej ikim, por mos.mendo se jemi ne rregull bashke.

Noel: Nuk e mendoj jo.

***

Ajan: Amaris? Ku je? - tha teksa hynte ne kuzhine dhe e gjeti ate duke ngrene.

Amaris: Ca do? Po ha

Ajan: Vec per vete ke bere per te ngrene?

Amaris: Normal.

Ajan: Inat derri ke.

Amaris: Rrofsh qe ma tregove se se dija.

Ajan: Ska gje kur te duash.

Amaris: Mire, me ler rehat tani. Ik zhduku.

Ajan: Amaris, rri urte.

Amaris: S dua.

Sapo Ajani u be gati te fliste zilja e telefonit te tij u degjua.

Ajan: Alo.

Kristina: Alo, zemra motres ca ben si je?

Ajan: Hic mire, ti ca ben?

Kristina: Hic sapo vura Adrianin ne gjume.

Ajan: Se ke burrin aty a?

Kristina: Po merret cik me pune. Pse?

Ajan: Jo po ngaqe po me merr mua ne telefon prandaj, se po te ishe me te s do kishe kohe.

Just Love MeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon