Aferdita: Biri im, sa me kishte marre malli- tha teksa ishin ulur te gjithe ne sallon
Lion: Nuk e di pse por une jam bere i padukshem keto kohe.
Kristina: Nuk te len Adora ty te jesh i padukshem pa merak- tha duke i shkelur syrin
Lion: Ate e kam merak vete une.
Leonik: Po ne kur do e njohim kete Adoren?
Aferdita: Yt ate ka te drejte, duhet te na e prezantosh.
Lion: Kur deshironi ju?
Aferdita: Ftoje per darke ndonje nate.
Lion: Neser mbrema.
Aferdita: Shume mire. Ti Ajan?
Ajan: Ca une?
Aferdita: Kur do na e sjellesh Amarisin ndonjehere?
Ajan: Neser mbrema pra.
Aferdita: Epo mire.
Kristina: Mam e ke me qejf me u ba vjehrre e? Ec se si ke ne shtepi nuset njehere, se sa ti kesh ketu pastaj do e shohim kur te zihesh me ta.
Aferdita: hahah, jo jo ate se bej une
Kristina: Jo per gje po i ke te dyja te urta, e dyta njehere eshte me e urte.
Leonik: Kjo ka me u bo vjehrre e keqe, se eshte xheloze per djemte.
Aferdita: Po tani i kam rrit e i kam bo burra, po jeta s kam ca te bej, une mezi po pres te me sjellin nuset keto ju thoni do behem xheloze.
Ajan: s ke arsye ti qe t behesh xheloze se ti je jeta time, une ty do te ha krejt.
Ishin te lumtur, lumturia tashme kishte zene nje vend te madh ne shtepine e tyre, dukej sikur ajo mbizoteronte aty dhe s kishte ndermend te largohej. Ajani kishte qene ai qe asnjehere si shprehte ndjenjat e tij por tashme i shprehte cdo dite e me shume. Lioni ishte ai tipi qe si shprehte e s kishte ndermend ti shprehte por te gjithe e kuptonin dhe ia dinin karakterin.
***
Amaris: O Ajan mi jep syzet- po e ndiqte ne te gjithe shtepine sepse ai i kishte marre syzet dhe nuk ia jepte
Ajan: Po sikur te mos dua une??
Amaris: E mire ik pra- u ul ne divan me duart e kryqezuara.
Ajan: U merzite tii??
Amaris: Jo.
Ajan: Duket.
Amaris: po pse pyet pra.
Ajan: Se m do qejfi.A e din ca m don qejfi tjeter?
Amaris: Ca?
Ajan: Te te puth ty tani. -me te thene keto fjale iu afrua asaj qe ishte ne divan dhe e puthi, nderkohe qe e puthte i shprehte edhe dashurine here pas here duke i thene se e donte dhe ishte shume me fat qe e kishte ate ne jeten e tij. Puthja e tyre ishte shume me pasion dhe dashuri, ishte kerkuese njejte si duart e tyre te cilet leviznin neper trupat e njeri tjetrit.
Ajan: Sonte vish nje fustan te lutem, mami im ashtu ka qejf ta shohi nusen.
Amaris: Do t ia plotesoj deshiren mamit tend pra.
Ajan: Ne cilen ore te te marr?
Amaris: Ne 8. Sa eshte ora tani?
Ajan: 4
Amaris: Duhet te iki tani.
Ajan: Por psee?
Amaris: Kam pune ne shtepi Ajan. Direkt pas shkolle kam ardhur tek ti.
Ajan: pff. Epo mire.
Eshte nje pjese shume e shkurter sic e kam pas ne draft e kam postu dhe as se kam lexu fare.
Thjesht desha me ju thon qe ndoshta e fshij fare wattpadin si account, dhe se di ca ka me u bo me ket histori, a do e fshij tani ose jo. Te them te drejten s kam vendos asgje, por thjesht deshta me ju lajmeru ne rast se e fshij se s dua te iki pa lajmeruar.
Ju dua te gjitheve..
"Sepse qorret ate pune bejne apo jo, shkruajne ne wattpad se duan te rregullojne syte"🙂✌
YOU ARE READING
Just Love Me
RomanceSezoni 1 Rastesite nuk ekzistojne, dicka ndodh gjithmone per nje arsye. Ka nje arsye pse ne kemi ardhur ne jete,ka nje arsye pse ne takojme nje njeri te caktuar ne jete. Ajan Behrami, pjesetar i nje familjeje te pasur dhe te famsheme per pune jo te...