Kishin kaluar dy dite dhe Amaris nuk u ishte pergjigjur mesazheve te Ajanit. Thjesht donte qe te ishte me e larget me te tashme. Nuk mund ta zgjenjente mamane e saj, nuk mund ta zhgenjente njeriun e vetem qe i kishte mbetur.
Nena eshte njeriu me i dashur per femijen, cfare peson femija e ndjen dhe nena. Nena asnjehere nuk ia don te keqen femijes dhe prandaj Amaris vendosi qe te distancohej nga Ajani. E dinte qe s do ta kishte te lehte sepse fundja tashme mund te quheshin shoke dhe ai ishte i pari shok ne jeten e Amarisit. Nese me pare kishte pasur vetem Mariposen dhe me pas Adoren tani kishte edhe Ajanin por qe s do e kishte me.
Ate mengjes ishte bere gati me pertese sepse nuk donte qe te shkonte ne shkolle sepse e dinte qe ai do ishte aty,ne deren e shkolles.
Mariposa: Amaris, ec me shpejt se s do e kapim oren e pare keshtu.
Amaris: uff Mari.
Mariposa: Cfare ke? Nuk ndihesh mire?
Amaris: Jo jo mire jam.
Sapo arriten ne shkolle vuri re Ajanin qe po rrinte me grupin e cunave te tjere dhe ai e pa menjehere.
Ishte me fat qe ne ato momente ra zilja dhe te gjithe u futen brenda dhe ajo u perzi me turmen e nxenesve.
Kur u futen ne klase u ul ne banken e saj dhe pas saj edhe Ajani.
Ajan: Ckemi
Amaris: ckemi Ajan.
Ajan: Cfare ke? Pse nuk i je pergjigjur mesazheve te mia?
Amaris: Asgje s kam.
Ajan: Amaris? Me kthe pergjigje.
Prf: Nxenes ju lutem vemendje.
Amaris: Flasim me vone Ajan, ndjekim mesimin tani.
Pasi ora e pare mbaroi Ajani i kapi doren Amarisit dhe e nxorri jashte klases dhe u drejtua per tek palestra.
Amaris: Ajan cfare po ben?
Ajan: Ma shpjego pak situaten tani.
Amaris: S kam cfare te te shpjegoj Ajan.
Ajan: Ka lidhje me ate nate? Te betohem qe s kam bere asgje te tepruar, une prandaj thirra edhe Kristinen qe te mos ndiheshe ti ne siklet. Nese s me beson mua pyet Kristinen.
Amaris: Jo se kam nga ajo.
Ajan: Nga cfare pra? Ma thuaj- dhe zgjati doren qe ti perkedhelte floket por Amaris ia hoqi ate.
Amaris: Mos me prek Ajan- dhe Ajani ngrysi vetullat
Ajan: Okej- tha duke ngritur duart lart dhe u largua nje hap nga ajo.
Amaris: Ajan une nuk dua qe ne te jemi me shoke, domethene ne kishim nje shoqeri te bukur por...
Ajan: Thjesht shoqeri? Domethene thjesht si shok?
Amaris: po.
Ajani tundi koken ne forme pohimi
Ajan: Me fal qe te kam shqetesuar pra, s do e bej me- u nis te dilte nga palestra dhe para se te dilte i ra me shqelm nje karrigeje qe ndodhej aty dhe doli duke perplasur deren ndersa Amaris doli me ndrojtje nga palestra dhe u drejtua per ne klase por Ajani nuk ndodhej aty, domosdo.
***
Po ecte me makine me shpejtesi dhe per disa minuta arriti tek apartamenti i tij. Ishte shume i merzitur.Shume femra e donin ate dhe do jepnin gjithcka qe te ishin krah tij, por ai kishte sy vetem per dike dhe ajo i thote qe ishin vec shoke, e me e forta nuk donte me te ishin as shoke jo.
Qesharake apo jo? E kush do donte te ishte me nje njeri si ai fundja? Njeri qe i ndryshonte humori nga sekondi ne sekonde. Ai ishte njeri qe nuk i shfaqte emocionet dhe ndjenjat e tij, e ndoshta prandaj as nuk e meritonte te merrte te tilla ndjenja mbrapsht.
Jeta eshte ironike dhe e pabese, gjithmone neve qenieve njerezore na josh e pamundura.
Po ecte drejt kuzhines per te pire nje gote uje dhe shkeli dicka, uli koken per te pare se cfare ishte dhe pa qe ishte nje varese. U perkul dhe e mori ne dore, e njohu qe ishte e saj, ishte nje varese e bukur dhe e thjeshte me shkronjen A. Ndoshta dikush do t ia kete bere dhurate asaj. E kush e dinte. Ai jo njehere. E mori dhe e futi ne xhep dhe ndezi nje cigare dhe thjesht po rrinte i menduar ne karrige. Ajan Behrami ishte i deshperuar.
Bibi12774 kjo pjesa shkon vec per ty zemra ❤❤❤❤🇬🇧🇬🇧
YOU ARE READING
Just Love Me
RomanceSezoni 1 Rastesite nuk ekzistojne, dicka ndodh gjithmone per nje arsye. Ka nje arsye pse ne kemi ardhur ne jete,ka nje arsye pse ne takojme nje njeri te caktuar ne jete. Ajan Behrami, pjesetar i nje familjeje te pasur dhe te famsheme per pune jo te...