Adora: Kjo shtepi eshte kaq e madhe- tha teksa po qendronte ne kopeshtin e asaj shtepie te madhe e cila ndodhej ne mes te Londres.
Lion: Te pelqen?
Adora: Eshte e mrekullueshme.
Lion: Nje dite neve ketu do te jetojme, bashke me femijet tane. Do te jemi nje familje e madhe.
Adora: Ti e mendon te ardhmen ketu ne Angli apo jo?
Lion: Normale. Shqiperia me pelqen shume, jam krenar qe jam Shqiptar por jetesen atje se mendoj.
Adora: Edhe mua me pelqen ketu.
Lion: Adora?
Adora: Sa e adhuroj kur ma thua emrin. Me thuaj cfare do- tha teksa e shihte me dashuri, Lioni e puthi ne buze. Ishte aq e adhurueshme teksa e shikonte me dashuri Lionin. Nuk mund ti rezistonte dot.
Lion: Si thua te vazhdojme punimet per nje beb te vogel?
Adora: S te pritet ty a?
Lion: Ncc.
Adora: Shko mër ( Jam fiksu ne ket shprehje, lash nam gjithe diten vec ket them 😂)
Lion: Mos moj.
Adora: Po more. Sa seksi qe dukesh me tuta.
Lion: Duhet te ndihesh e vecante, jane te pakte ata njerez qe me shikojne me tuta mua.
Adora: Yep, une ndihem e vecante vec per faktin qe jam krahe teje.
Lion: Po normale, ku do gjeje si une ne jete tjeter ti.
Adora: shko mër.
Lion: Ytt, maloke muti.
Adora: Me qafsh hallin taj mu. Qtahaj kom me t fël veq si t m doje qejfi mue.
Lion: Ti thej krejet po mshele.
Adora: Hahahahah, une te kam mesuar edhe ty. Ju te dy vellezerit te jeni me fat qe keni marre nuse nga Dibra.
Lion: Vajzen time s kam me e lene me marr Dibran.
Adora: Posi pra, se ty kam me t pyt ajo.
Lion: S ka me m pyt mua jo, do zoti s na ngjan asnjerit nga ne, jemi te dy kokforte.
Adora: Fol per vete, une jam si shpirt.
Lion: Ti po ti.
Adora: Por kot s me more mua ti. Muahahah. Hajde fëjtemi mren qtahaj se kom ftoht.
Lion: Hajde hajde se te ngroh une ty.
Adora: Ik ore se dua gjume.
Lion: Po po, ja pas dy oresh flen ti.
***
Po priste me ankth ne lokal dhe syte i mbante here pas here nga hyrja e lokalit. Do te takonte shoqen e saj me te ngushte pas 20 vitesh.
Ajan: O mam qetesohu moj. A ndihesh mire?
Aferdita: Mire jam, thjesht jam e emocionuar.
Ajan: Jam e sigurt qe edhe kur ke takuar babin s je dridhur keshtu.
Aferdita: Kalama i flliqte.
Pas dy minutash ne hyrjen e lokalit u duken Amaris bashke me Ermiren te cilat po shkonin drejt tavolines ku ata ishin ulur.
U afruan aty dhe askush s po levizte dhe ne sekondin tjeter te dyja ato ndodheshin nen perqafimin e njera tjetres pas 20 vitesh. Mall, shume mall per njera tjetren. Mall per kohen e humbur, mall per ate kohe te shkrete e cila nuk kthehet dot pas cfaredo qe te besh. Ajo kohe qe nese e shpenzon me njerez qe nuk ta vleresojne kohen tende ke bere gabimin me te madh te jetes.
Aferdita: O zot sa me ka marre malli. Je vertet ti- tha teksa po qante dhe qeshte ne te njejten kohe.
Ermira: Nuk e prisja qe te te takoja perseri ndonjehere.
Teksa ato ndodheshin nen perqafimin e njera tjetres Amaris perqafoi Ajanin fort dhe ai e puthi ne buze.
Ajan: Me mori malli.
Amaris: Dje bashke ishim.
Ajan: Per aq me merr malli mua. A dalim jashte ne lulishte i leme vetem se kane shume per te folur sebashku- tha teksa shikonin te dy drejt mamave te tyre.
Aferdita: O zot Eri se ke idene sa e lumtur jam ndjere kur me tregoi Ajani per ty. U ndjeva sikur rilinda.
Ermira: Kurre se kam pasur guximin qe te vija e te te takoja, ndjehesha gjithmone fajtore.
Aferdita: Shhh, kaluan ato tani. Tani jemi ketu bashke te dyja ne. Ne jemi shoqe por do behemi edhe krushka bashke- tha dhe te dyja qeshen.
***
Amaris: Sa me pelqenka ketu. Qenka shume bukur. Dua te hipi ne shilaresss- tha teksa pa disa shilarese ne nje kend lojerash qe ndodhej ne lukishten e atij lokali.
Ajan: Hajde bebushe hajde.
Amaris u ul ne shilarese dhe Ajani e shtynte. Ishte aq e lumtur, aq mire ndjehej. Rrezet e diellit i bienin ne fytyre dhe ia shnderrrisnin ate njejte si nje gur diamanti. Por per Ajanin s kishte rendesi ai guri i diamantit, ajo ishte me e cmuar se diamanti, me e cmuar se parate, me e cmuar se vete jeta.
Epo kur kam gripe kam me shume frymezim s ka pasur faj ArtilaGashi kur me ka thene 😂😂❤❤
This part is for impossible_f9 ❤
Shkoni krejt dhe lexoni historine e saj sepse tashme jam dhe une ne te ❤kjo eshte historia e re qe do nis pasi te mbaroj kete te ciles po i vjen fundi ngadale ngadale ❤.
Prandaj ju thashe para disa pjeseve qe ke kemi verior/e sepse historia e rralles do ju pelqeje 😂❤
. Btw dashuria ime u rikthye ne profilin tim. Mwahhh, Anglia my love ❤❤❤♾✈
YOU ARE READING
Just Love Me
RomanceSezoni 1 Rastesite nuk ekzistojne, dicka ndodh gjithmone per nje arsye. Ka nje arsye pse ne kemi ardhur ne jete,ka nje arsye pse ne takojme nje njeri te caktuar ne jete. Ajan Behrami, pjesetar i nje familjeje te pasur dhe te famsheme per pune jo te...