Sapo Amaris hyri ne shtepi pas saj hyri edhe Adora.
Amaris: mirembrema.
Ermira: mirembrema bije. Erdhet?
Adora: po teta.
Ermira: a u lodhe?
Adora: pak. Ku eshte Mariposa?
Ermira: ne dhome, hengri darke heret dhe me tha qe sapo te vinit t ju thoja qe po ju pret ne dhome.
Amaris: ta shikojme njehere, varet se cfare ka. - dhe te dyja u drejtuan per tek dhoma e saj.
Adora: Mariposa? Zemer cfare ke?
Amaris: Marush?
Mariposa: jam e merzitur me te dyja ju.
Adora: pse?
Mariposa: a e di se ke takova sot?
Adora: ke?
Mariposa: Lionin
Adora: kur?
Mariposa: ne mengjes, pse dreqin s me thate qe ai eshte vellai i Ajanit? Mund ta takoja me pare
Adora: Mariposa ta kam thene qe qendro larg tyre, edhe ti Amaris. Une i njoh ata...
Amaris: e di, Ajani me tregoi.
Adora: po. Dhe fakti qe u largova ishte qe te kisha nje jete pa rreziqe, jo per veten time por per ty Mari. Mos u ngaterroni me ta.
Amaris: Une Ajanin e kam vec shok.
Adora: duket.
Amaris: Adora, mes nesh nuk ka asgje.
Adora: me beso qe gjithcka fillon vetem si shoke.
Amaris: pse u largove Adora?
Adora: me mire mos e prekim ate teme Amaris. Vetem sa do te lendohem. Por me beso qe nuk ka qene e lehte per mua ta bej ate.
Mariposa: a do flasesh me te?
Adora: ndoshta- tha duke ulur koken dhe duke luajtur me kembet e saj- nese ma jep mundesine. Lioni qe njoh une s do ma jepte, dhe me beso qe e njoh mire ate.
Amaris: situata juaj duket shume e komplikuar.
Adora: ashtu eshte. Nejse e mbyllim si teme, sepse jam goxha e lodhur sonte.
***
Kristina: ...une si perkas askujt, asnje vendi, asnje personi. A quhet liri apo vetmi? Askush nuk don te jete aty me mua, cdokush me largohet ose qendrojne aty dhe me tallin, kur te gjithe ne klase jane te mbledhur se bashku une nuk perfshihem fare ne muhabete, qendroj aty pa folur, pa levizur, shpresh largohem por me e keqja eshte qe askujt nuk i intereson. Kjo quhet vetmi. Askush nuk interesohet per mua, vetem une jam e trishtuar. Per cfare me duhet jeta? A do vdesim te gjithe nje dite pse te mos jete ajo dite sot? Cila eshte arsyeja qe une jetoj? Nuk e di. Cfare po ndodh me jeten time? As kete nuk e di. Di vetem qe jam e tepert ne kete bote. (Kjo eshte nje pjese nga blloku im)
Kristina: pse mendon keshtu Amaris?
Amaris: Kristine sic e kam shkruar aty, jam shume e turbullt nuk di me asgje. Por pse cdokush perreth meje eshte i lumtur dhe une jo?
Kristina: kur dikush eshte i trishtuar te gjithe te tjeret rreth tij i duken te lumtur: ky eshte nje fakt psikologjik.
Amaris: por pse me duket vetja e pavlere Kristine?
Kristina: askush nuk eshte i pavlere Amaris, e sidomos ti. A e ke idene sesa vlen ti? A e ke degjuar ndonjehere zerin e brendshem? A e ke ndjekur ndonjehere zemren Amaris? Shpesh njerezit qe thone keshtu jane ata te cilet kane nje kufizim ne jete, ata te cilet nuk mund te jene te lumtur sepse dicka i pengon, dhe ajo gjeja qe i pengon eshte nje gje qe ata e duan shume. Ji vetvetja Amaris, bej ate qe te pelqen me shume dhe do ta kuptosh sesa vlen. Vlera jote e vertete duket kur ben dicka qe e don.
.......
Amaris: biseda me ty me beri me te vertete shume mire Kristine. Ketu do te jem perseri te shtunen tjeter.
Kristina: me vjen mire per kete, te pres serish.
Sapo doli nga shtepia e Kristines aty ishte Ajani, i cili ishte mbeshtetur tek makina e tij dhe po pinte nje cigare nderkohe qe po shikonte dicka ne telefon. I veshur me xhinse te zeza, bluze te bardhe dhe atlete te bardha gjithashtu, ora Rolex e ndodhur ne doren e djathte te tij dhe varesja e trashe floriri ne qafe e benin aq terheqes, aq karizmatik saqe nuk mund te mos ia ngulje syte.
Amaris: sikur te thashe qe te mos vije ketu Ajan? - tha duke i terhequr vemendjen atij i cili futi telefonin ne xhep dhe e pa ate duke buzeqeshur.
Ajan: epo une nuk i ndjek asnjehere urdherat, dhe ti nuk me urdheron dot mua.
Amaris: Ajan e kam seriozisht
Ajan: edhe une. Hip ne makine tani.
Amaris; nuk ka nevoje, shtepia ime nuk eshte shume larg prej ketu.
Ajan: nuk do te shkojme ne shtepi.
Amaris: ku do te shkojme?
Ajan: diku. Me beson mua?- dhe i zgjati doren. Ajo u mendua per pak por pastaj buzeqeshi dhe kapi doren me te tijen.
Autorja juaj ju la shendene 😭 u infektua me omicron, shpresoj mos te vdes dhe mos t ju ngeli historia pergjysme.
YOU ARE READING
Just Love Me
RomanceSezoni 1 Rastesite nuk ekzistojne, dicka ndodh gjithmone per nje arsye. Ka nje arsye pse ne kemi ardhur ne jete,ka nje arsye pse ne takojme nje njeri te caktuar ne jete. Ajan Behrami, pjesetar i nje familjeje te pasur dhe te famsheme per pune jo te...