Teksa Ajani po rregullonte floket i ra telefoni dhe u habit kur pa emrin e Amarisit aty.
Ajan: Alo.
Amaris: Ajan
Ajan: po Amaris?
Amaris: Te lutem me shpeto.
Ajan: Cfare ke?
Amaris: Mariposa don te me vrase
Mariposa: Nuk po e vras thjesht dua te ikim ne club- u degjua zeri i Mariposes
Amaris: eshte njesoj sikur te me vrasin, Ajan me shpeto te lutem.
Ajan: Cfare mund te bej une?
Amaris: Nuk e di shpik dicka.
Ajan: ku club do shkoni?
Amaris: Ku ta di une, tek nje Tarzani me duket- dhe Ajani qeshi djallezisht
Ajan: Epo behu e bukur pra, shihemi atje sonte
Amaris: Ajannn, s do te ta fal kete.
Ajan: por cfare mund te beja une tjeter?
Amaris: Te shpikje dicka... - dhe telefoni i Amarisit u mbyll.
Ajani futi telefonin ne xhep dhe zbriti poshte ku ishte dhe Lioni i cili po e priste.
Lion: ikim?
Ajan: po, jam gati.
Lion: po ikim neve, mos na prisni sonte se varet kur vijme.
Aferdita: ne rregull, naten e mire.
Ajan: Naten mami.
Ajan
Lion
Lioni: do vish me mua apo me makinen tende?
Ajan: po vij me makinen time.
Lioni: Ne rregull.
Pas disa minutash arriten ne club dhe hyne brenda ku muzika ishte ne kupe te qiellit, femra qe kercenin, te rinj qe harrakateshin duke kercyer nen ritmin e muzikes, alkol e duhan pafund.
Lionit asnjehere nuk i kishin pelqyer vende te tilla, ai donte vetem nje vend te qete ndersa Ajani ishte e kunderta e tij, i pelqenin te tilla vende.
U ulen ne zonen vip qe kishin rezervuar dhe kamarierja erdhi qe t iu sherbente pijet dhe nderkohe po perpiqej te flirtonte me Lionin, ky i fundit thjesht e shikonte serioz dhe me mosperfillje.
Uakil: tu ngjit njera o bosi.
Lion: Tu duk e bukur ty Uakil?
Uakil: e lezetshme ishte.
Lion: Nese keni kete mendje po ketu ne clube keni per te perfunduar.
Noeli: Po filloj te dyshoj qe ju nuk jeni kusherinjte e mi. Si ti si Ajani po nje mendje keni. Shijojeni jeten mor burre se njehere ju vjen.
Lion: po zemra po.
***
Aferdita: Leonik cfare ke? Nuk po me dukesh mire?
Leonik: Kemi tre femije te mrekullueshem. Vajzen e kemi qe se ka njeri, ajo eshte e vetmja qe ka krijuar familjen e saj. Shikoji djemte, njeri 25 e tjetri per pak ben 20.
Aferdita: U rriten e vertete.
Leonik: U rriten por jane bere njerez pa ndjenja. Qe te dy. Nuk i shikon ndonjehere te buzeqeshin. Ja sonte, ku kane shkuar? Te argetohen gjasme neper clube.
Aferdita: Burre femijet jane rritur, nuk jane me femije.
Leonik: E di, kemi tre femije dhe prape kur vjen puna jemi vetem ne shtepi, ne gjithe kete shtepi te madhe jemi vetem ne te dy. Sot e pyeta Ajanin se ku ka qene sepse i thashe qe s dua qe te perfshihet me pune te pista. Me tha qe punet e pista jane jeta e tij. Dhe ka te drejte, une si baba qe ne vend qe ti mesoja qe te qendronin larg ketyre gjerave une i futa vete me duart e mia.
Aferdita: Jo cdo gje eshte ne duart tona. Jeta ndonjehere tregohet e padrejte, ne thjeshte duhet te pranojme realitetin.
Leonik: Shiko Lionin, pse ia vume emrin Lion ne atij?
Aferdita: qe te ishte i forte si Luan, te mbronte familjen e tij.
Leonik: Nje luan zgjedh gjithmone nje luaneshe, po ky? Po pas clubeve ngeli. Se pashe njehere me dike te hajrit.
Aferdita: Kohet kane ndryshuar. Plus ti harron veten tende si ke qene? Edhe kujt do i ngjajne djemte? Normale qe babait te tyre. Shyqyr qe Kristina me ngjau mua. Doli nje e hajrit. Edhe mos te degjoj te flasesh me ashtu, nuk eshte faji yt, jo gjithcka e zgjedhim ne ne jete. Edhe djemte do ta gjejne rrugen e duhur, me beso. Ajani eshte me afer madje.
Leonik: Ajo vajza qe vjen dhe e meson?
Aferdita: Po, e ke vene re si e shikon ky i joni?
Leonik: jo.
Aferdita: I shendrisin syte, edhe ajo eshte e duhura per Ajanin.
Leonik: Shpresoj qe te mos beje ndonje budallik ky.
moonchild-01 kjo pjese shkon per ty Hena ime ❤❤❤
YOU ARE READING
Just Love Me
RomanceSezoni 1 Rastesite nuk ekzistojne, dicka ndodh gjithmone per nje arsye. Ka nje arsye pse ne kemi ardhur ne jete,ka nje arsye pse ne takojme nje njeri te caktuar ne jete. Ajan Behrami, pjesetar i nje familjeje te pasur dhe te famsheme per pune jo te...