We waren een paar weken verder. We waren al weer thuis en ik lag op bed. Ik scrolde door social media in de hoop dat ik nog iets leuks vond. "Morgen moeten we weer naar school." zei Luca die me kamer in kwam lopen. "Altijd als jij me kamer binnen komt lopen heb je negatief nieuws." zei ik. Hij begon te lachen. "Lucy morgen-" begon Zendaya die binnen kwam lopen. "Neeee die zin maken we niet af!" zei ik snel. "Moet je naar school." zei ze. Ik keek haar aan met een 'serieus' gezicht en ze begon te lachen. "Ook jij, altijd als jullie 2 mijn kamer binnen komen is er slecht nieuws." zei ik. "Slechte invloed dit." zei ik erna. Ze begonnen weer te lachen. "En Lucy, kan je samen met Luca Tessa uitlaten?" vroeg Zendaya. Ik knikte en deed me schoenen aan. Ik deed een pet op en liep achter Luca aan met mij krukken. Ik deed mijn jas aan en we liepen naar buiten. We kwamen aan in het parkje en ik zag een kleine Australische herdershond liggen. Hij zag er uitgedroogd en uitgehongerd uit en ik besloot zacht naar hem toe te lopen. Luca keek me na om te kijken wat ik deed en zag de hond. De hond keek me bang aan en ik stak voorzichtig mijn hand uit. "Shhtt, ik ga niks engs doen." zei ik zacht. Hij rook aan me hand en liet hem optillen. "Lucy, hoe wil je hem mee nemen?" vroeg Luca. Ik ging met 1 kruk lopen en Luca hield de andere kruk vast. "Applaus, je loopt nog langzamer." mompelde hij. "Shut up, dit is moeilijk." zei ik.
We kwamen thuis aan en Luca deed de deur open. Ik liep voorzichtig naar binnen en de hond keek me bang aan. "Lucy wat heb je?" vroeg Tom die me als eerste zag. Ik keek hem aan. "Kijk hoe schattig." zei ik zacht. "Hoe, waar heb je hem gevonden?" vroeg Zendaya. "Op straat, en i get it als jullie boos zijn, maar hij moet eten en drinken hebben." zei ik. Tom stond als eerste op en ik liep achter hem aan. "Zet hem op de bar." zei hij en ik zette de hond op de bar. "You pissed Z off." lachte hij zacht. "I know. Maar ik kon hem toch niet daar laten liggen." zei ik zacht. Hij keek me instemmend aan. Hij gaf een klein kommetje met water aan me en ik zette hem op de bar. Hij liep er voorzichtig heen en likte er voorzichtig aan. Toen hij proefde dat het water was begon hij meer te drinken. Ik glimlachte en kreeg een klein kommetje met brokjes van Tom. Ik zette hem naast het andere bakje en hij begon er ook uit te eten. Toen hij klaar was keek hij me bang aan. Ik liep voorzichtig naar hem toe en liet hem eerst weer aan me hand ruiken. "Well, ik heb een vermoeden dat hij voorlopig nog niet weg gaat, dus hoe ga je hem noemen?" vroeg Zendaya die binnen kwam lopen. "Ik mag hem houden?" vroeg ik onzeker. "We really don't have a choice, we gaan hem in ieder geval niet naar een asiel brengen. Dus ja, je mag hem houden, zolang jij ervoor zorgt." zei Tom. Ik glimlachte. "Dus, naam?" vroeg Zendaya. "Loki." mompelde ik en ik tilde hem op. Ze begonnen zacht te lachen en ik liep voorzichtig zonder me krukken naar mijn slaapkamer. Zendaya en Tom keken me verbaasd na, omdat ik zonder krukken liep.
Ik zette Loki op de grond en ik ging op mijn bed zitten. Ik legde een fleece deken op de grond en hij ging er voorzichtig op liggen. Luca kwam mijn kamer in en Loki sprong bang op. "Right, je mag hem houden. Mam vraagt wat je wilt eten." zei hij. "Mij maakt het niet uit." mompelde ik en ik keek weer op mijn telefoon. "Pizza?" vroeg hij. "Sure." mompelde ik en hij liep weg. Ik zag in mijn ooghoek Loki weer op het kleed liggen en ik begon zacht te lachen. Hij keek me aan en ik ging naast hem zitten. Hij bleef kijken naar wat ik aan het doen was en ik begon hem rustig te aaien. Hij liet zijn tanden zien en ik keek hem vragend aan. "I don't hurt you." fluisterde ik en hij klom voorzichtig op mijn schoot. Hij ging met zijn hoofdje in me nek liggen en gaf een klein likje. Ik begon te lachen en klom voorzichtig op bed. Ik ging beter liggen en hij sloot zijn ogen. Ik kriebelde hem voorzichtig over zijn rugje en hij maakte zichzelf comfortabel. Ik viel langzaam in slaap.
Een half uur later kwam Tom mijn kamer inlopen. Hij begon zacht te lachen toen hij me zag liggen. "Lucy, wake up." zei hij. "Huh wat?" zei ik slaperig. "We gaan eten." zei Tom lachend. "Hoelaat is het?" vroeg ik. "6 uur, kom uit bed." zei hij. "Nee." mompelde ik en ik ging op me zij liggen. Loki zuchtte en gaf een klein likje op me voorhoofd. "Niet doen." mompelde ik en Tom pakte zijn kans op me op te tillen. "Nee, nee, nee!" zei ik maar hij liep al met me de kamer uit. "Pap, ben je serieus? Ik sliep net." zei ik. "Ik ben serieus, en je kan vannacht weer slapen." zei hij. "Ik haat je." zuchtte ik en hij liep de woonkamer in. Hij zette me op de bank en ik kreeg mijn doos met pizza. We begonnen langzaam te eten van onze pizza.
JE LEEST
Same (Tom Holland FanFiction)
FanfictionIk lag weer in Luca zijn armen. Hij wreef een beetje over mijn rug en probeerde tegen me te praten. "Lucy, waarom heb je hem op school in elkaar geslagen?" vroeg hij. "Omdat hij iemand duwde." zei ik. Hij zuchtte en ik keek hem aan. "Sorry." zei ik...