35

21 0 0
                                    

"En wat maakt dat uit?" vroeg Sebastian. "Dat is zo slecht voor je. Het is beter om vegan en biologisch te eten en in sommige gevallen zelfs lactose vrij, maar dat doen we bijna nooit want melk maakt je botten sterk." zei ik en ik pakte het pak pasta uit de kast. "Kijk, dit is vegan maar niet biologisch, dus nee. En het is witte pasta, je kan beter volkoren hebben, dat is gezonder." voegde Luca eraan toe en ik knikte. "Jullie zijn echt helemaal obesessed met healthy food hmm." vroeg Anthony. "Ofcourse! wij zorgen tenminste wel voor ons lichaam." zei ik en Luca begon te lachen. "Weet je fine, koken jullie morgen." Zei Anthony. "Fine." zeiden we en Luca maakte de pasta. "Maar je kan alles biologisch en vegan verwachten, want zo eten wij." zei ik en ze zuchtte. "Prima." zeiden ze en we deden onze handshake.

Na het eten ging ik naar mijn kamer en ik maakte wat laatste huiswerk en leerde voor een toets voor morgen. Om 11 uur deed ik mijn MacBook, iPad en iPhone aan de oplader en ging ik mijn tanden poetsen. Ik liep terug naar mijn kamer en ging slapen.

Ik hoorde mijn wekker gaan en ik zuchtte. Ik deed mijn wekker uit en ging even snel douchen. Ik deed mijn haar en deed mijn bril op en kleedde me om. Ik liep naar mijn kamer en deed spullen in mijn tas. Ik liep naar de keuken en pakte een salade en een smoothie en deed die ook in me tas. Ik deed mijn medicijnfles ook in mijn tas en pakte een glas melk en een bakje met fruit. Ik ging op het aanrecht zitten en Luca kwam ook binnen lopen. Ik at langzaam mijn fruit op en Luca gaf me een knuffel. "Hmm, you smelt good." mompelde hij zacht en ik begon zacht te lachen. "I know." zei ik en hij begon ook te lachen. "Is this your own brand?" vroeg hij en ik knikte. "It smells really good." zei hij en ik glimlachte. Hij gaf een kus op me wang en at langzaam zijn fruit. "Jullie zijn al wakker?" vroeg Sebastian ongeloofwaardig. "Ja, we moeten zo naar school." zei ik en ik ruimde mijn spullen op. Ik zag op de klok dat het kwart voor 8 was en keek Sebastian aan. "Wat doen we nog thuis, we moeten naar school." zei ik en hij zuchtte. "Oke, let's go." zei hij. We liepen naar de auto en zagen Jara en Niall er ook aan komen. 

We kwamen aan op school en ik deed mijn jas in mijn kluisje. We liepen naar onze eerste les en ik ging als enige achterin zitten. Ik leunde met me hoofd tegen de muur aan en deed mijn oortjes in. Ik pakte mijn MacBook en schrift en we begonnen met de les. Ik maakte aantekeningen en de docent keek soms verbaasd mijn kant op. 

We hadden onze laatste les. Het was biologie en ik zat achterin. De docent was iets aan het uitleggen over spieren en botten en ik zat rustig mijn salade te eten, net zoals Niall, Luca en Jara.  "Lucy kan je uitleggen waarom we botten hebben?" vroeg de docent. "Oh, anders zijn we net pudding." zei ik. "Wow je let op in mijn les." zei hij. "Nee, ik kijk biologie met Joost." zei ik en iedereen begon te lachen. Hij zuchtte en ging verder met zijn les.

Toen school klaar was gingen we allemaal naar huis. Niall en Luca gingen gelijk door naar de sportschool en ik kleedde me om in me paardrijkleren en ging met Jara naar stal.

We kwamen aan op stal en ik zadelde Flash op. Ik ging rijden, en had dit keer geen les. Ik was gewoon rustig mijn ding aan het doen en Jara maakte soms een filmpje. 

Na het rijden stapte ik af en ik zette Flash terug in zijn stal. Ik maakte de voerbakjes voor de aankomende week dit keer af en we gingen naar huis.

Ik ging toen ik thuis was gelijk douchen en ik liep naar de keuken. Luca en ik begonnen met koken en Anthony keek hoe we alles deden. "Oke. Maar waarom alles biologisch?" vroeg hij. "Omdat dat beter is voor je lichaam." zei ik. Hij knikte en Luca en ik begonnen langzaam te stoeien. "Oke, oke, vrede in de keuken, jullie ouders maken ons af als ze zien wat gaande is." zei Sebastian en we begonnen te lachen. We gingen eten en Sebastian en Anthony keken ons verbaasd aan. "Dit is eigenlijk best goed." zeiden ze. "Best goed? Dit is het geweldigste van de wereld." zeiden Luca en ik en iedereen begon te lachen. 

Same (Tom Holland FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu