25

17 0 0
                                    

A Month Later.

Ondertussen waren we weer een beetje bijgekomen van de school shooting. Alleen ik die soms flashbacks had van alles, begon soms opeens te huilen. 

We waren in het lokaal en ik leunde een beetje tegen Niall aan. "You good?" vroeg hij zacht en ik knikte. Hij gaf een kus op me voorhoofd en sloeg zijn arm om me heen. "Niall?" vroeg ik zacht. "Ja?" vroeg hij zacht. "Hoelang hebben we nog school?" vroeg ik zacht. "Vandaag is de laatste dag, remember." zei hij. "Okay." mompelde ik. "Why'd you ask?" vroeg hij. "Omdat ik naar huis wil." zei ik. Hij begon te lachen en trok me op schoot. Ik leunde met me hoofd in zijn nek en hij speelde met me haar. "Niall en Lucy, ik snap nog steeds niet wat er gebeurt is een paar maanden geleden toen jullie allebei geschorst werden, maar dit hoeft niet in mijn les. Lucy je kan gewoon op je eigen stoel zitten." zei ze. "Mevrouw, we hebben nog 5 minuten les, wij zijn gewoon vrienden, en ik zit eigenlijk wel goed." zei ik. "O my lord, remind me next year dat jullie niet naast elkaar moeten zitten. Ik vond het wel goed toen jullie die discussie en halve ruzies hadden." zei ze. "Ja, dat kan." zei Niall en ik begon zacht te lachen. We hoorden de bel gaan en stonden op. "Fijne vakantie." zei de docent en we liepen weg. "Lucy don't get pregnant!" hoorde ik een klasgenoot roepen en ik begon zacht te lachen. "I wont!" riep ik en ik pakte mijn jas uit me kluisje. We liepen naar buiten en klommen in de auto. "Hey kids." zei Zendaya en we glimlachten. 

We kwamen thuis aan en ik liep naar mijn kamer. We waren gewoon bij onze normale huizen weer en ik ging op mijn bed zitten. Ik pakte mijn MacBook en ging Netflix kijken. "Lucy?" hoorde ik en ik keek zuchtend op. "Eindelijk heb ik vakantie, wat is zo belangrijk dat je me stoort Luca?" vroeg ik. Hij keek me lachend aan en ging naast me zitten. "I just want an hug." zei hij zacht en ik liet hem. "What are you watching?" vroeg hij. "Arrow." zei ik en  hij begon zacht te lachen. Hij sloeg zijn armen om me heen en ik ging verder met de aflevering. 

Na een uur werden we geroepen. We liepen naar de woonkamer en zagen iedereen zitten en een meisje, die ik niet kende. "Well, dit was ongepland, laten we daar mee beginnen." zei Tom. Ik keek hun vragend aan. "Meet your sister, Maggie." zei Zendaya. "Wat?" vroeg ik. "Lucy, we can-" begon Tom. "Nee, ik wil het niet eens weten." zei ik en ik liep naar me kamer. Ik ging in mijn raamkozijn zitten en keek naar buiten. Ik leunde met me hoofd tegen het muurtje aan van het kozijn waar ik in zat en ik deed me oortjes in.  Ik zag me deur open te gaan en ik zuchtte. "Lucy come on." zei Tom. "No, leave me alone." mompelde ik. "Lucy, just let me talk." zei hij. Ik stond op en liep langs hem. "Lucy, stay." zei Tom. "I'll go, i see you later." zei ik en ik liep uit het huis. Ik liep naar de buren en liep naar binnen. "Oh, hey Lu." zei Downey. "Hoi." mompelde ik. "Is Jara of Niall thuis?" vroeg ik. "Jara is in haar kamer, Niall is buiten met vrienden." zei Downey en ik liep naar Jara haar kamer. Ik liep naar binnen en zag haar op haar bed zitten. "Can i come lay with you?" vroeg ik en ze knikte. Ze schoof een beetje opzij en ik ging in haar armen liggen. "What's up?" vroeg ze. "Ik heb een nieuw zusje." zei ik zacht. "Nice." zei ze en ik keek haar aan. "Niet nice." zei ze en ik begon zacht te lachen. "Waarom niet nice?" vroeg ze. "Omdat we van niks wisten dat ze weer iemand gingen adopteren." zei ik. "Hoe weet je of ze ergens heen zijn gereden." zei ze. "Ze hebben haar toch opgehaald, papieren getekend." zei ik. "Papieren getekend, ja, opgehaald, geen idee, misschien kwamen ze haar tegen op straat." zei Jara. "Nog steeds, we zaten net in de auto met mam, en we waren een uur thuis en we horen het allemaal tegelijk." zei ik. "Hmhm." humde ze. "Can i stay here?" vroeg ik zacht. "Yeah you can stay." zei ze zacht en ze speelde met mijn haar. "Can i stay over?" vroeg ik even later. "Nee, je gaat straks naar huis, mijn vriendin komt." zei ze. "I hate you." zei ik zacht en ik legde me hoofd weer op haar buik. We hoorden iemand kloppen op de deur en Jara keek op. "Hey babe." zei het meisje en ik keek op. "Laura meet Lucy, Lucy meet Laura." zei Jara en ik keek Jara aan. "We kennen elkaar al." zei Laura en ik rolde met me ogen. "Hoe kennen jullie elkaar al?" vroeg Jara. "I fucked her." zei ik. "Right, why'd i asked." mompelde ze. "Hey is Niall al hier?" vroeg ik aan Laura. "Nee, hij is buiten." zei ze en ze ging naast Jara zitten. Ik zuchtte en legde me hoofd weer neer. "Lucy, kan je gaan? Ik heb Jara al meer dan 2 weken niet meer gezien, en ik wil met haar zijn op dit moment." zei Laura. "Oh wat erg, ik heb me vriendin al 2 weken niet gezien. Yeah, good luck with fucking, bye." zei ik chagrijnig en ik liep weg. 

Same (Tom Holland FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu