Ik lette niet echt op en de docent merkte het op. "Lucy, ga je deze les opletten of niet, zo niet, daar is de deur, de balie mist je vast al met je gele kaarten." zei ze. "Oke, bye." zei ik en ik stond op. Ze keek me verbaasd aan en ik liep naar de balie. "Lucy! Ik bedoelde niet dat je weg moest gaan!" zei de docent. "Oke." zei ik en ik liep weer terug in het lokaal. "Ook niet dat je terug in de klas moet gaan zitten." zei ze toen ik zat. "Wees dan for Tony's sake een keer duidelijk!" zei ik geïrriteerd en iedereen schrok van me reactie. Ik zuchtte en stond op. "Bye." zei ik en ik sloeg de deur dicht. Niemand wist eigenlijk wat ze moesten doen, dus ze lieten me. Ik liep naar aula en ging bij een verwarming zitten. Ik trok me knieën naar me toe en begon zacht met huilen. "Lucy?" hoorde ik een vrouw zeggen. Ik keek op en zag een onbekende vrouw naar me kijken. Ik veegde snel me tranen weg en glimlachte. "Je bent echt terug." zei ze onder haar adem. "De enige echte, en wie bent u?" vroeg ik zacht. "Ik ben de nieuwe directeur." zei ze en ze stak haar hand uit. Ik nam hem aan en ze trok me omhoog. "Kom, we gaan niet hier zitten." zei ze en ik keek haar vragend aan. Ik liep achter haar aan naar haar kantoor en ik ging op een stoel zitten. "Wil je warme chocomelk?" vroeg ze. Ik knikte. Ze pakte een bekertje en maakte warme chocomelk. Ze deed er slagroom op en gaf het bekertje aan me. "Well, vertel, waarom was je aan het huilen?" vroeg ze en ze ging in haar stoel zitten. "Uhm, ik wil er niet echt over praten." zei ik zacht. Ze knikte en gaf me een klein lachje. "Ik heb afgelopen 2 weken dat ik hier werk veel over je gehoord." zei ze. "You did?" vroeg ik verbaasd. "Believe me or not, de docenten misten je." zei ze. Ik begon zacht te lachen. "En toch blijven ze me eruit sturen." zei ik. "Ik heb over je gelezen in de documenten van school, het is dus waar dat je er bijna elke les uitgestuurd word?" vroeg ze en ik knikte. "Waarom?" vroeg ze. "Ask them." zuchtte ik. "Nee, ik vraag het jou nu, ik wil niet altijd alles van een docent horen, een leerling hoort ook wat te zeggen, vaak word er niet naar een leerling geluisterd en dat wil ik veranderen." zei ze. Ik keek haar lachend aan. "Op deze school?" vroeg ik lachend en ze knikte. "Succes, maar goed, de reden dat ik eruit gestuurd ben elke keer, is omdat ik gewoon te gezellig ben in de klas, en ze willen dat niet, ze willen dat we als robots zitten en alles doen wat hun zeggen." zei ik. Ze keek me aan. "Right, en daar ga je op in?" vroeg ze en ik knikte. "Je klinkt net als Luca Holland uit de 2e." zei ze. "Tweelingbroertje." zei ik. "Makes sense." zei ze en we begonnen weer te lachen. "Maar goed, back to my plan. Waarom wens je me succes?" vroeg ze. "Laat me het zeggen. Welkom op SGR de school van Nederland die word gezien als een school voor bad kids. De docenten behandelen je like shit, en er is hier nog nooit naar ons geluisterd." zei ik. "Wow, je klinkt echt als Luca." zei ze zacht. Ik glimlachte. "Lucy huh, ik zie je waarschijnlijk vaker hier." lachte ze. "Yeah, probably." zei ik lachend. "Oke, ik moet verder werken, maar weet, de deur is altijd open, als er iets is kan je altijd naar me toe komen." zei ze en ik knikte. Ik stond op en ze deed de deur voor me open. Ik liep naar buiten en realiseerde wat er net was gebeurt. Ik kreeg een glimlach op me gezicht en liep naar de aula. Ik ging op de banken liggen en keek naar het plafond. De tijd ging snel voorbij en voor ik het wist kwamen Luca, Jara en Niall de aula ingerend. Ik stond op en kreeg een knuffel van Luca. "Hey, die nieuwe directrice, zij is aardig right?" vroeg ik. Luca begon te lachen en knikte. "Kom, we gaan naar gym." zei Jara en ze trok me mee. Ik begon te lachen en liep achter haar aan.
We kwamen als eerste in de kleedkamers en we kleedden ons om. Ik deed mijn haar in een hoge staart en me ring deed ik af en Jara deed hem achter haar hoesje. "Vanmiddag ga ik met mam waarschijnlijk naar de stad, want ik heb nieuwe spullen nodig, wil je mee?" vroeg ik en ik keek haar aan via de spiegel. "Ja sure, just lemme ask." zei ze en ik knikte.
My outfit:
JE LEEST
Same (Tom Holland FanFiction)
FanfictionIk lag weer in Luca zijn armen. Hij wreef een beetje over mijn rug en probeerde tegen me te praten. "Lucy, waarom heb je hem op school in elkaar geslagen?" vroeg hij. "Omdat hij iemand duwde." zei ik. Hij zuchtte en ik keek hem aan. "Sorry." zei ik...