A couple weeks later
"Lucy wakker worden!" hoorde ik. Ik zuchtte en wreef in mijn ogen. "Als ik je nog 1 keer moet roepen, ik meen het, ik kom met water naar je kamer." riep Zendaya en ik zuchtte weer. "I'm up." riep ik en ik keek om me heen. Ik pakte mijn telefoon en zag dat het 7 uur was. "Het is 7 uur!" riep ik. "School day!" riep ze en ik rolde met me ogen. Ik pakte wat kleren en liep naar de douche. Ik deed de douche aan en ging snel douchen. Ik kleedde me om en deed mijn haar los.
My outfit:
Ik deed mijn bril op en liep naar mijn slaapkamer. Ik deed mijn AirPods in en pakte mijn schooltas. Ik deed er wat boeken in en deed mijn waterfles erin. Ik liep naar de keuken en pakte een bakje fruit en ijskoffie. "Worden we weggebracht?" vroeg ik. "Jullie moeten fietsen, Max gaat nu ook naar jullie school toe en wij moeten de anderen wegbrengen." zei Zendaya. "Oh okey." mompelde ik. Luca kwam in de keuken en pakte mijn ijskoffie af. "Zit karamel in." zei ik. "I hate you." mompelde hij en hij gaf hem terug. Ik glimlachte en gaf een kus op zijn wang. "Kom, we gaan." zei hij ondertussen hij een fruitbakje snel op at en ik knikte. Max kwam er ook aangelopen en ik pakte mijn jas. Ik pakte mijn sleutels en deed de deur open. Ik zag Niall en Jara al buiten wachten op ons en ik glimlachte. We gingen de lift in en ik leunde tegen Niall aan. Hij gaf me kleine kusjes op mijn voorhoofd en ik glimlachte. We kwamen beneden aan en pakte onze fietsen uit de schuur. Ik deed mijn tas in de mand en we liepen met onze fietsen naar buiten. "Ik haat het nu al." zei ik moe en iedereen begon te lachen. Ik stapte op mijn fiets en we fietsten naar school.
We kwamen aan op school en ik deed mijn fiets op slot. "Ik haat dit gewoon nog meer dan met krukken lopen." zei ik en iedereen begon weer te lachen. We liepen naar binnen en ik deed mijn jas in mijn kluisje. Ik deed wat deo op en kinderen kwamen naar ons toe gelopen. "O my days het is echt ABCD." hoorde ik er een paar zeggen. Ik begon zacht te lachen en liep naar Luca toe. Ik leunde tegen de kluisjes aan, ondertussen ik wachtte tot hij klaar was met zijn jas in kluisje doen. Max liep ondertussen weg, naar wat vrienden die al op deze school zaten. "Kom." zei ik tegen Niall, Jara en Luca en we liepen langs de bruggers. We liepen naar het scheikunde lokaal en ik deed de deur open. "Manish!" zei ik vrolijk. Ik zag een andere man staan. "Niet Manish." zei ik. "Wat doen jullie hier? Ik wil jullie nog niet in mijn lokaal hebben." zei hij. "Weet u waar Manish is?" vroeg ik. "Meneer Kalpoe voor jullie en ja, hij is in de lerarenkamer, waar jullie niet mogen komen." zei hij. Ik rolde met mijn ogen en draaide me om. "We gaan weer." zei ik en we liepen uit het lokaal. "Meneer Kalpoe is het voor jullie en ja, hij is in de lerarenkamer, waar jullie niet mogen komen." zei ik de man na met een hoog stemmetje. Luca, Jara en Niall begonnen te lachen en ik ging op een tafel zitten. "Normaal zou je nu naar boven gaan." zei Jara. "Hmm, ja maar de kans op schorsing is 99%." zei ik. "Dan zou je het nog steeds doen." zei Luca. "Ik wil dit jaar misschien iets minder in problemen komen, ik haat het als pap en mam elke keer gebeld worden of op school moeten komen." zei ik. "Er is nog hoop voor je!" zei Jara en ik keek haar aan. "You have 3 seconds." zei ik en ze rende snel weg. Ik rende achter haar aan en mensen begonnen te lachen. "Take back what you said." riep ik. "Nope!" zei ze lachend en ik haalde haar in. "Je bent sloom." zei ik en ik pakte haar vast. Ik begon haar met kietelen en ze begon te lachen. We hoorden de bel gaan en we liepen terug naar de anderen. "Oh i love you." zei Jara. "Love you to baby boo." zei ik en ze begon weer te lachen. "Daten?" vroeg ik. "Wanneer?" vroeg ze. "Vanavond, mijn kamer, 10 uur, neem je pyjama mee en eten." zei ik. "Oeh, vanavond heb ik al een date." zei ze. "Oeh met wie?" vroeg ik, ondertussen ik mijn tas op mijn rug deed. "Laura komt." zei ze. "Oelalala. Hoeveel keer vanavond?" vroeg ik. "I don't know, i don't feel like it today." zei ze. "Ook goed." zei ik en we liepen het Nederlands lokaal in. "Vaste plekken?" vroeg Luca en ik keek op. "Nice, Niall en ik achterin!" zei ik en iedereen begon te lachen. Ik ging op mijn plek zitten en Niall kwam naast me. Hij pakte zijn boeken en ik mijne. Ik pakte mijn pen en hij leunde met zijn arm op mijn tafel. Ik begon licht op zijn arm te tekenen en hij merkte het na een tijd op. "I hate you." zei hij zacht en ik begon zacht te lachen. Ik sloeg hem zacht en hij duwde me zacht. We begonnen zachtjes te stoeien en de docent merkte het op. "Oke, dat gaat dus niet. Niall hiervoorin en Lucy daar." zei ze en ze wees plekken aan. Ik zat nu achterin zonder dat er iemand naast me zat en ik vond het wel prima. Ik opende mijn schrift en ondertussen de docent aan het uitleggen was begon ik opdrachten te maken.
JE LEEST
Same (Tom Holland FanFiction)
FanfictionIk lag weer in Luca zijn armen. Hij wreef een beetje over mijn rug en probeerde tegen me te praten. "Lucy, waarom heb je hem op school in elkaar geslagen?" vroeg hij. "Omdat hij iemand duwde." zei ik. Hij zuchtte en ik keek hem aan. "Sorry." zei ik...