34

11 0 0
                                    

Het was een paar weken later. Ik zat in mijn kamer en was bezig met wat huiswerk. "Hey sweetheart." hoorde ik Tom zacht zeggen. "Hey." zei ik en ik keek niet op. "Z en ik gaan op tour." zei hij zacht. "Ga je haar daar eindelijk dan ook ten huwelijk vragen?" vroeg ik en ik stond op. "Wat? Hoe weet je dat ik dat van plan ben?" vroeg hij. "Oh Honey, i know everything." zei ik en ik ruimde mijn spullen op. "Well, in ieder geval, Anthony en Sebastian komen hier, don't be to hard on them." zei Tom. "Ik? Hard? Oh give me a break." zei ik sarcastisch en hij begon te lachen. "Okay, i won't, just go." zei ik en hij liep lachend weg. Ik zuchtte en ging op mijn bed zitten. Ik pakte mijn telefoon en ging door mijn appjes heen. "Lucy can i sleep here tonight?" vroeg Lizzie. "Nee, je hebt een eigen bed." zei ik. "Maar ik wil niet alleen slapen." zei ze. "Lig bij je zus, niet bij mij." zei ik en ik keek op van me telefoon. "Nee, ik mag niet bij haar slapen en Barry slaapt bij zijn vriendin." zuchtte ze. "Slaap met jezelf." zei ik en ik stond op. "Wat? Waarom kan ik niet bij jou slapen?" vroeg ze. "Omdat Niall bij me slaapt." zei ik en ik liep naar de keuken. "Hmm, we can sleep with the 3 of us, he loves me." zei ze. "Ja waarschijnlijk komt ergens in de nacht zijn zusje ook en dan is t met zn 4en, en ik heb geen zin om met 2 kinderen die 6 zijn in mijn bed te liggen." zei ik en ik zette het theewater aan. "Ga naar je eigen bed en ga slapen. Ik wil je niet in mijn bed zien." zei ik. "Waarom niet?" vroeg ze. "Lizzie go to bed, ze gaat je niet bij je laten slapen." zei Luca die ook de keuken in kwam en ze zuchtte. "I hate you." zei ze. "Hate you more." zei ik. Ze liep boos weg en ik pakte een thermosfles. "Dus waarom laten we Lizzie niet bij jou slapen?" vroeg Luca. "Geen zin in." zei ik en hij begon te lachen. "Komt Niall echt?" vroeg hij. "Don't know." zei ik. "Waarom ben je nog niet in je pyjama?" vroeg Luca. "Niall gaat me zo naar stal brengen en ik heb daar een nacht shoot." zei ik. "Ohhh nice." zei hij. "Wanna go with us? Dan kunnen we met de auto." zei ik. Hij begon te lachen. "Sure." zei hij en Niall kwam binnen lopen. "Hey love." zei hij. "Jara komt ook mee, dus mijn pa brengt ons weg." zei hij. "Luca komt ook mee, ik ga me omkleden." zei ik en ik liep naar me kamer. Ik deed mijn shoot kleren aan en liep met Luca en Niall uit de deur. Ik kreeg een thermosfles met thee van Luca en een warme jas van Niall. Ik glimlachte en Jara en Downey kwamen net uit hun huis lopen. "Oke let's go." zei ik zacht en we liepen naar beneden. Het was al 11 uur dus we probeerden zo zacht mogelijk te zijn. 

We kwamen aan op stal en ik liep de stallen gang in. Er brandde licht en ik zag Lieke staan bij Flash. "Hey." zei ik en ze keek op. "Hey Lu." zei ze zacht en ze gaf een kus op me voorhoofd. "Zadel je paard op, de fotograven staan al in de buitenbak en mensen zijn alles aan t klaarleggen." zei ze en ik knikte. Ik haalde Flash naar de poetsplaats en begon hem met poetsen. "Oke, wat vind je ervan als we deze verf op Flash verven en dat hij dan in de bak ermee rijd? We kunnen niet de bakrand met lichtjes doen, Lieke heeft ook gezegd dat dat pas is met kerst dus dan doen we nog wel een shoot." zei iemand. "Sure." zei ik en ik zadelde Flash op. Ze verfde Flash en ik glimlachte. "Down for jumping or nah?" vroeg Lieke. "Hmm, niet echt, misschien een andere nacht." zei ik en ze knikte. Ik maakte mezelf klaar en stapte op. "Hij geeft licht." merkte Luca op. "No shit." zei ik lachend en hij begon ook te lachen. "Laat maar, ik hou me mond, het is half 12, ik functioneer niet meer." zei hij. Ze gingen op de bakrand zitten en keken hoe ik Flash reed. De fotograven die maakten foto's en Flash vond het wel grappig. Hij gaf een bok en ik begon te lachen. "Leuk, Lucy dat maakt het shot leuker." zei iemand en ik begon te lachen. "Kan je het nog een keer doen?" vroeg iemand. "Uhm, hij doet bokken niet op commando, maar steigeren wel." zei ik. "Do it!" zei Lieke. Ik liet hem stil staan en liet hem steigeren. Ze gingen los met het fotograferen en ik begon te lachen. Ik sprong met hem aan in galop en hij liep zo mooi mogelijk, zonder dat ik echt iets deed. "Brat." mompelde ik en hij hinnikte. 

Na een tijdje was ik aan het uitstappen en we maakten de laatste shots. "Perfect Lucy, goed gedaan." zeiden een paar fotogravers en ik glimlachte. "Mag ik mijn jas?" vroeg ik aan Lieke en ze gaf hem aan me. Ik deed hem aan en haalde me voeten uit de beugels. "Good boy." mompelde ik zacht en ik stapte af bij de stallen. Ik zette hem op de poetsplaats en zadelde hem af. We haalden al het verf van Flash en ik speelde een klein beetje met Flash zijn voorpluk. "Tired?" hoorde ik Niall zacht in mijn oor fluisteren en ik knikte. Hij ging tegenover me staan en gaf een kus op me voorhoofd. Ik legde me hoofd tegen zijn borst aan en hij sloeg zijn armen om me heen. Flash zag er ook moe uit en rustte zijn hoofd op mijn schouder. "Oke, ik breng hem naar stal." zei ik zacht en ik zette Flash in stal. "Let's go home." zei Niall zacht en hij tilde me op. Ik zei Lieke nog doei en kreeg de fles met thee van Luca. Ik nam een klein slokje en ging op de achterbank zitten. Ik zat tussen Luca en Niall en Jara zat met Downey voorin. Niall en Luca hielden allebei 1 arm om me heen en ik voelde me veilig en warm. Ik dronk langzaam mijn thee op en we kwamen thuis aan. Niall tilde me op en we liepen naar binnen. "Ga snel douchen, ik ga heel snel naar huis om te douchen en ik breng een hoodie voor je mee." zei Niall. Ik knikte en ging snel douchen. Ik liep naar me kamer en zag Niall binnen komen lopen. Hij gaf me een kus en ik deed zijn hoodie aan. Hij tilde me op en legde me in bed. Hij ging naast me liggen en ik ging zo dicht mogelijk in zijn armen liggen. Luca en Jara kwamen ook mijn kamer ingelopen en gingen ook naast me liggen. Ze legden allebei een arm om me heen, maar ik had het niet eens meer door. Ik was al in slaap.

Same (Tom Holland FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu