18

25 0 0
                                    

Luca sloeg zijn armen om me heen en pakte de controller vast. Hij begon met praten tegen zijn vrienden en ik glimlachte. Ik ging iets beter liggen en sloot me ogen. Ik hoorde zacht zijn stem op de achtergrond en ik viel langzaam in slaap. 

"Slaapt Lucy?" vroeg Sebastian lachend. Luca keek op en keek me aan. Hij zag een kleine glimlach op me gezicht en me rustig ademhalen. "Ja." zei Luca en hij begon te lachen. Ik pakte langzaam met me hand zijn hoodie vast en hij glimlachte. Hij gamede verder en wreef wanneer hij niks hoefte te doen over mijn rug. 

Na een uur tilde hij me op en legde hij me op mijn bed. Hij deed de deken over me heen en gaf een klein kusje op me voorhoofd. Hij liep naar zijn eigen kamer en ging zelf slapen.

Ik werd de volgende dag wakker van Luca. Hij gaf me kleine kusjes op me voorhoofd en ik opende langzaam me ogen. Ik sloeg mijn armen om hem heen en ging dichter tegen hem aan liggen. "Lu, we moeten naar school." lachte hij. Ik zuchtte en wreef in me ogen. "Moet het?" mompelde ik. "Ja, get out of bed." zei hij en ik rolde op me rug. "Ik pak je gitaar." zei hij. "Wacht waarom?" vroeg ik. "Schoolband duhh." lachte hij en ik herinnerde het me weer. Ik knikte en hij liep weg. Ik stond op en liep naar mijn kast. Ik pakte een outfit en ging douchen.

My outfit:

Ik deed mijn haar in een losse knot en deed wat make-up op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed mijn haar in een losse knot en deed wat make-up op. Ik deed mijn bril op en liep naar de keuken. Ik pakte een beetje cornflakes en at het langzaam op. "Hier." zei Luca en hij gaf mijn gitaartas. "Thank you." mompelde ik. Ik pakte mijn jas en deed hem aan. Ik deed mijn gitaartas op mijn rug en we liepen naar buiten. Ik gaf pakte Jara haar hand vast en we liepen naar de bushalte. 

We kwamen op school aan en we liepen gelijk door naar wiskunde. "Lucy, Niall, Jara en Luca, jassen uit." zei de docent gelijk. We zuchtten en zetten onze tassen neer, wat voor Luca en mij onze gitaar tas was. We liepen naar onze kluisjes en deden onze jassen uit. We liepen terug en gingen zitten. In elke klas waren we allemaal al zo ver uit elkaar gezet dat we geen keus hadden om met elkaar iets uit te halen, maar soms lukte ons het toch om lawaai te maken. We gingen zitten en ik legde mijn benen over de andere stoel naast me. "Mevrouw, mag ik op de gang werken? Ik heb hoofdpijn." zei ik en ze keek me aan. "Sure, dan ben je ook minder druk." zei ze en ik stond op. "Joe." zei ik en ik ging in de aula zitten. Ik deed mijn jas weer aan en legde mijn hoofd op de tafel, op mijn armen. Ik verveelde me een beetje, sinds ik ook geen boeken had en ging op de lange bank liggen. Ik keek naar het plafond en dacht een beetje na over alles. "Lucy?" hoorde ik en ik keek op. "You good?" vroeg de wiskunde docent. "Mwah. Gewoon alles is overwhelming me at this moment." zei ik. Ze knikte. "Wil je dat ik iets voor je doe?" vroeg ze. "Uhm, is Manish hier?" vroeg ik. "Meneer Kalpoe voor jou, en ja hij is in het scheikunde lokaal, als het goed is geeft hij nu geen les." zei ze en ik knikte. "Is het goed als ik naar hem toe ga?" vroeg ik. Ze knikte en ik deed mijn gitaartas op me rug. Ik liep naar het scheikunde lokaal en klopte op de deur. "Kom maar." hoorde ik en ik deed de deur open. "Hey." zei ik zacht en hij keek verrast op. "Lucy? Je leeft nog!" zei hij. Ik begon zacht te lachen en ik kreeg een knuffel van hem. Toen hij zijn armen om me heen wou doen, deinsde ik een beetje naar achter. "Right." zei hij zacht. "Wat kan ik voor je doen?" vroeg hij. "Kunnen we gewoon praten?" vroeg ik en hij knikte. "Chocomelk?" vroeg hij en ik knikte. Ik zette mijn gitaartas weg en ging op een stoel zitten. Hij gaf me een bekertje chocomelk. "Wat is er?" vroeg hij. "Wat moet ik doen om dit jaar over te gaan?" vroeg ik. "Well, je hebt in de maand dat je weg was maar 1 toets gemist, en 2 essays." zei hij. "Dus alles is nog hetzelfde voor de vakantie?" vroeg ik en hij zuchtte. "Lucy je hebt een maand aan lesstof gemist, ik weet niet of je aankomende toetsweek het gaat halen." zei hij. "Of course kan ik dat, ik moet gewoon leren." zei ik optimistisch. "Hey, ik wil je helpen met de lesstof inhalen." zei hij. Ik schudde nee. "Nee, ik leer thuis het beste." zei ik. Hij knikte. "Wanneer wil je de Nederlands toets inhalen?" vroeg hij. "Maandag, het eerste uur?" vroeg ik en hij knikte. "Lucy, ik weet ook dat je moeite hebt met wiskunde, als je wilt kan ze je bijles geven." zei hij. "Hou op hoor, ik ga niet nog langer met haar in een lokaal zitten." zei ik en hij begon te lachen. "Duidelijk." zei hij lachend. "Manish?" vroeg ik. "Ja?" vroeg hij en hij keek me onderzoekend aan. "Over de essay's. Ik heb op het moment geen laptop enzo." zei ik. "Je kan op de computers op school werken." zei hij optimistisch. "Wanneer is de deadline?" vroeg ik. "Aangezien je situatie en je nog 1 toetsweek moet maken, tot het einde van de zomervakantie. Als je dan nog essays moet maken, krijg je of zomerschool of je krijgt er een onvoldoende voor. Ik ga er alles aan doen om je toch nog over te krijgen naar BT2." zei hij en ik knikte. "Thank you." zei ik en ik gaf een glimlach. "Lucy?" vroeg hij en ik keek hem aan. "Als je iets nodig hebt kan je altijd naar me toe komen." zei hij en ik knikte. "Oke, now get out of my classroom, ik moet mijn les voorbereiden." zei hij en ik begon te lachen. Ik stond op en gooide het lege bekertje van de chocomelk weg. Ik pakte mijn gitaartas op en gaf Manish nog een knuffel. "Nu wel huh." zei hij sarcastisch en ik sloeg hem een beetje. "Surinamers kennen ergere pijn dan deze veerslag Lucy." zei hij en ik begon te lachen. "Ik moet sowieso gaan, waarschijnlijk is Luca of Niall er wel uitgestuurd." zei ik en hij knikte. "Go. I see ya." zei hij en ik liep weg. Ik liep naar de aula en zag nog steeds niemand. Ik glimlachte en ging weer liggen op de banken. 

Same (Tom Holland FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu