33

16 0 0
                                    

We kwamen thuis aan en ik ging naar mijn kamer. Ik ging achter mijn bureau zitten en begon met huiswerk te maken. 

Na een paar uur had ik mijn huiswerk af en kleedde ik me om. Ik liep naar de keuken en pakte een fruitbakje. "Pap, kan je me zo wegbrengen?" vroeg ik. "Sure." zei hij en hij stond op. "Tom come here." hoorden we Zendaya zeggen en Tom gaf me een teken dat ik moest wachten. Ik zuchtte en leunde tegen de muur aan. "Darling, kan je vragen of Niall je met de scooter kan brengen of dat Downey je wegbrengt, ik moet met je moeder naar het ziekenhuis." zei Tom. "Why? Is something wrong?" vroeg ik zacht. "Her water broke." zei hij. "Oke, i'm gonna ask Niall, good luck." zei ik en ik liep naar de buren. "Niall kan je me wegbrengen?" vroeg ik aan Niall. "Sure." mompelde hij en we liepen naar zijn scooter. "Can you stay?" vroeg ik zacht en hij knikte. "Mam en pap gaan nu naar het ziekenhuis." zei ik zacht en hij legde 1 hand op mijn been. "Lucy, everything is gonna be fine, your mom can rock this." zei hij en ik knikte. 

We kwamen aan op stal en Niall zette zijn scooter op slot. "Love you." mompelde ik tegen Niall en ik gaf hem een kus. Hij glimlachte en we liepen naar Flash zijn stal. "Lucy, Flash is nog moe, zullen we gewoon dressuur gaan rijden?" vroeg Lieke en ik knikte. "Ik ben ook nog moe." zei ik zacht lachend en ik zadelde Flash op. Niall keek op zijn telefoon en we liepen na een tijdje naar de binnenbak. Ik stapte op, zodat ik het stuk niet hoefde te lopen en Niall liep naast me. "Niall mag ik mijn fles?" vroeg ik aan Niall en hij gaf mijn medicijnfles. Ik dronk een klein beetje en ik stapte de binnenbak in. Niall ging bij Lieke op de bakrand zitten en ik begon met rijden. 

Na een uur hebben gereden, had ik Flash afgezadeld en Niall en ik gingen naar huis. Ik hield Niall stevig vast en leunde met mijn hoofd tegen zijn rug aan. "Tired?" vroeg Niall en ik knikte. "Want me to sleep by you?" vroeg hij zacht en ik knikte. 

We kwamen thuis aan en Niall ging eerst nog naar zijn huis om te douchen. Ik liep naar mijn huis en ging douchen. Na het douchen liep ik naar de keuken en pakte ik wat eten. Ik ging op de bank zitten en keek op mijn telefoon. "Het is best interessant om te zien dat je kan douchen, eten kan maken en hier kan zitten zonder ons op te merken." zei Anthony en ik schrok op. "Sinds wanneer zijn jullie hier?" vroeg ik. "Sinds een uur, je pa had gevraagd of we konden komen omdat jij en Luca ruzie kunnen maken en iedereen dan pas 1 uur naar bed gaat." zei Sebastian. "Dat is niet waar." zei ik. "Wel." zei Niall die binnen kwam lopen en ik keek achter me. "It is true, don't deny it, at school today you we're again fighting with Luca." zei hij en hij ging naast me zitten. "Dat was alleen vandaag." zei ik. "En hij zei iets over gister." zei Niall. "Dat was geen ruzie." zei ik. "Hmhm." humde hij lachend en hij gaf een kus op me voorhoofd. "Your guys are cute." zei Sebastian en ik glimlachte. "I know." zei Niall. "How do you know?" vroeg Anthony. "School. Iedereen komt naar ons toe, vraagt ons vragen en zeggen, jullie zijn cute." zei ik. Ze begonnen te lachen en ik zag dat het 9 uur was. "Ik ga naar me kamer." zei ik en Niall liep met me mee. Hij legde me in bed en gaf me een kus. "Shall we watch Netflix?" vroeg ik zacht. Hij knikte en pakte mijn Macbook. Ik legde mijn hoofd op Niall zijn schouder en hij sloeg een arm om me heen. "Your mine." mompelde hij en ik glimlachte. "I know." zei ik zacht en ik gaf hem een kus. Hij zette een film aan en ik liet mijn hand rustten op zijn borst. Hij speelde een klein beetje met mijn haar en voelde dat ik steeds dichter tegen hem aan kwam liggen. "What's wrong?" vroeg hij. "I just missed this." zei ik zacht. Hij glimlachte en gaf me kleine voorhoofd kusjes. Ik viel er langzaam van in slaap en hij deed mijn MacBook dicht. Hij legde me beter neer en sloeg zijn armen om me heen. Ik kreeg een kleine glimlach op mijn gezicht en hij haalde mijn haar uit mijn gezicht. Hij deed de deken over ons heen en gaf een kus op me wang. "Good night baby." mompelde hij en hij viel ook in slaap.

Ik werd om 5 uur wakker. Ik wist niet echt waarvan maar ik was opeens klaar wakker. Ik merkte dat ik in Niall's armen lag en gaf een kus op zijn lippen. Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht en ik glimlachte. "Baby wake up." zei ik zacht. Hij zuchtte en ik begon zacht te lachen. "Baby wake up." zei ik en ik gaf hem nog een kus. Hij deed langzaam zijn ogen open en wreef in zijn ogen. "What's up?" vroeg hij zacht. "I can't sleep anymore." zei ik. "Hoelaat is het?" vroeg hij. "I don't know." zei ik zacht en hij boog over mij heen om zijn telefoon te pakken. "It's 5 A.M. en je maakt me nu al wakker." zei hij. "I'm sorry." mompelde ik. "Maakt niet uit, wat wil je doen?" vroeg hij zacht. "Can we watch the Sunset?" vroeg ik zacht en hij knikte. Hij stond op en pakte een hoodie voor ons allebei en ik deed een joggingbroek aan. Hij had er al 1 aan en we deden onze schoenen aan. Ik pakte mijn telefoon en pakte mijn oortjes. We liepen zacht naar buiten en begonnen te lachen. We klommen op het dakje en gingen zitten. Ik leunde tegen Niall aan en hij sloeg zijn armen om me heen. "I love you." zei hij zacht en pakte 1 oortje uit mijn airpodsdoosje. Hij deed hem in mijn oor, pakte er zelf ook 1 en deed muziek op. Ik leunde met me hoofd op zijn schouder en keek voor me uit. "Do you want to know what i dreamed?" vroeg ik en ik ging met mijn hoofd op zijn schoot liggen. "Tell me." zei hij, ondertussen hij met mijn haar begon te spelen. Hij keek me aan en ik begon met praten. "We were married and had a own house, and a couple kids we're running around us en we were the happiest parents ever." zei ik en hij glimlachte. "Yeah, one day i'm gonna fucking Marry you." mompelde hij en ik glimlachte. "I really can't wait for that moment that we are Married, have a own place and we find out we are pregnant." zei ik. "Same." mompelde hij. "We would have the most beautiful wedding of our life's and have the most cutest children." zei hij. Ik knikte. Hij wreef over mijn rug en ik glimlachte. "Vanmiddag kan ik je niet naar Flash brengen, ik heb rijles." zei hij. "Hmm, okay." mompelde ik. 

Same (Tom Holland FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu