Ik glimlachte en keek hem aan. "En dat is jullie zusje." zei Zendaya en er kwam een meisje binnen gelopen. "Jullie hebben er zin in." zei ik onder me adem. Luca hoorde het en begon zacht te lachen. "Kate." zei ze zacht. "Lucy." zei ik. "Luca." zei Luca. "Max." zei Max als laatste. Ik kreeg iets grappigs in mijn hoofd en probeerde niet te lachen. "Wacht, waarom heb jij maar 1 arm?" vroeg Kate. "Ja, gister was er op school een poging tot doodslag en toen is helaas mijn arm eraf gegaan." zei ik en Luca begon te lachen. Ze keken ons geschokt aan. "Nee grapje, hij is gebroken." zei ik. "Door gister?" vroeg Max. "Nee, een paar dagen geleden al." zei ik en ik glimlachte. Ik probeerde mijn lach weer in te houden, maar dat lukte niet. Luca en ik lagen in de slappe lach, want hij wist waar ik aan dacht. "Wat is er?" vroeg Tom. "Nee niks." probeerden we te zeggen. "Max Max Max super super Max Max." zei ik zacht en Luca begon weer te lachen. Ze keken ons vragend aan en we schudde nee. "Oke, jullie 2, als jullie denken dat jullie nog 2 dagen vrij zijn, nee. Jullie gaan werken." zei Zendaya. We stopten met lachen. "Wacht wat?" vroegen we tegelijk. "Morgen ochtend, half 6 gaan we weg." zei ze. "Half 6?" vroegen we weer tegelijk. "Dat is te vroeg, we moeten nog wel menselijk blijven." zei ik. "Met Lucy eens." zei Luca. "Guys, jullie hebben er zelf naar gemaakt." zei Tom. "Nee wacht, wat moeten we doen?" vroeg Luca. "Jullie gaan vanavond de was doen, morgen ochtend kleedkamers schoon maken, van jullie school en wat taken overdag en dan nog overmorgen, gaan jullie ook weer kleed kamers schoon maken, maar dan van een voetbalvereniging." zei ze. "Kleedkamers schoon maken?" vroegen we. "Mijn gips mag niet nat worden." zei ik gelijk. "Je kan dweilen." zei ze. "Maar ik kan niet met links werken." probeerde ik nog. "Je kan een dweil vast houden met gips, no worries." zei ze. "En Niall en Jara dan?" vroeg Luca. "Die maken ook schoon, maar dan de aula van de school en de kantine van de voetbalvereniging." zei Tom. "Unfair." mompelde ik. "Hoezo?" vroeg Tom. Ik keek hem aan. "Jullie besloten eruit gestuurd te worden." zei hij. "Maar we besloten niet om kleedkamers schoon te maken." zei ik. "Om half 6 s'ochtends." zei Luca en hij maakte mijn zin af. "Geen commentaar." zei Zendaya en we zuchtten. "Moeten jullie niet naar school?" vroeg Kate. "Geschorst." zeiden we tegelijk. "School is gister pas begonnen." zei Max zacht. "We know." zeiden we langzaam en tegelijk.
***
We mochten weer naar school. Onze wekker ging om 7 uur en ik stond op. Ik pakte een outfit en ging snel, voor Luca de douche in kon, de douche in. Ik ging douchen en kleedde me om.
My outfit:
My Make-Up:
JE LEEST
Same (Tom Holland FanFiction)
FanfictionIk lag weer in Luca zijn armen. Hij wreef een beetje over mijn rug en probeerde tegen me te praten. "Lucy, waarom heb je hem op school in elkaar geslagen?" vroeg hij. "Omdat hij iemand duwde." zei ik. Hij zuchtte en ik keek hem aan. "Sorry." zei ik...