Ik ging bij de piano zitten en ging in de kleermakerzit zitten. Ik speelde wat piano en merkte niet op dat Downey binnen kwam lopen. Hij leunde tegen de muur aan en begon te luisteren. Ik deed mijn ogen dicht en speelde maar gewoon wat. "Hoe speel je zo goed met je ogen dicht?" vroeg Downey. Ik schrok en keek hem aan. "Sorry, ik wou je niet laten schrikken." zei hij en hij kwam bij me zitten. Ik leunde tegen hem aan. "It's okay." mompelde ik. "What we're you playing?" vroeg hij. "Ik begon met River flows in you, en eindigde met iets randoms." zei ik zacht. Hij sloeg 1 arm om me heen en ik glimlachte. "You come with me?" vroeg hij. "Waar gaan we heen?" vroeg ik. "Buy some cheeseburgers." zei hij. "Sure, Tony Stank, lemme change first." zei ik en hij begon te lachen. Ik liep naar mijn kamer en deed een hoodie van Niall aan en een korte broek. Ik deed Jordans aan en deed een nieuwe knot in mijn haar. Ik deed mijn bril op en pakte mijn telefoon nog snel van mijn bed. Ik liep weer naar beneden en Downey deed de deur open. We liepen naar zijn auto en hij keek me aan. "Shhtt, ik heb je ouders niet verteld dat ik je heb mee genomen." zei hij. Ik begon weer te lachen en knikte. Hij reed naar de burger king en haalde een zak met cheeseburgers. "Look what i got." zei hij en ik begon nog harder te lachen. Hij zette wat muziek aan en ik maakte een 'streaks' voor Snapchat en stuurde het naar Niall, Luca en Jara. Ik kreeg van hun snaps terug en begon zacht te lachen. Ik at langzaam mijn cheeseburger op en was aan het viben op de muziek. "So, je ouders zijn in verwachting." zei hij. Ik bleef stil. "I knew you where up to something." mompelde ik. Hij begon te lachen en ik ging weer in de kleermakerszit zitten. "Tell me, what's up?" vroeg Downey. "Kijk, ik vind het echt leuk voor hun, you know, maar het gaat allemaal zo snel." zei ik langzaam. "En?" vroeg hij. "Luca en ik woonden 1 keer bij ouders en we dachten dat we bij hun voor altijd zegmaar woonden, en toen werden hun zwanger en toen werden we weggestuurd." zei ik. "You guys can't really let that go hmm." zei hij en hij sloeg zijn armen om me heen. Ik knikte en hij wreef over mijn rug. "Oh we got the lovely paparazzi." mompelde ik en Downey begon te lachen. "Nee, maar Lucy, Tom en Z, gaan jullie niet terug sturen. Just hold that in your little Mind. En nu gaan we snel terug naar huis, want Tom appt me." zei Downey en ik begon te lachen. Hij startte de auto weer en iedereen ging aan de kant. We reden terug naar huis.
We kwamen thuis aan en ik ging naar Zendaya. Ze lag op bed en ik klom bij haar. "Wat is er?" vroeg ze zacht toen ik zo dicht mogelijk tegen haar aan ging liggen. "I love you." mompelde ik. Ze begon zacht te lachen en gaf een kus op me voorhoofd. "I love you to." zei ze lachend en ik glimlachte. "I'm sorry about what just happend." mompelde ik. "Hey, dat geeft niet. I understand your reaction." zei ze en ze sloeg haar armen om me heen. "But-" begon ik. "Hey, Luca had al verteld dat je niet heel goed tegen veranderingen kon en we hadden het ook gemerkt toen Barry en Lizzie kwamen en dat je het niet verteld was." zei ze. Ik knikte en ze gaf me een kus. "But you need some sleep tho." zei ze. Ik knikte weer en ze legde de deken beter over me heen. Ik viel langzaam in slaap en Zendaya bleef bij me.
Na een paar uur werd ik wakker gemaakt door Zendaya. "Lucy, wake up." mompelde ze. Ik wreef in mijn ogen en glimlachte een klein beetje. "Lekker geslapen." lachte ze en ik begon zacht te lachen. Ik knikte en sloeg mijn armen om haar heen. "Carefull, my belly hurts a little." mompelde ze en ik legde me arm er voorzichtig omheen. "I'm so tired." mompelde ik. "Vanavond mag je weer slapen." zei ze. "I wanna sleep now." mompelde ik. "Nee, Lucy, vanavond mag je slapen, niet nu." zei ze en ze tilde me voorzichtig op. Ik legde mijn hoofd in haar nek en ze begon te lachen. "I'm gonna sleep." mompelde ik en ik sloot me ogen. "Lucy als je gaat slapen heb je geen telefoon voor 1 week." zei ze en ik keek op. "That's so mean." mompelde ik. "I know." zei ze en ze zette me op de bank. Ik ging tegen Tom aanzitten en hij keek me aan. "What's up?" vroeg hij. "Mommy is mean." mompelde ik. Tom en Zendaya begonnen te lachen en ik keek hun aan. "It's true." mompelde ik. "Sure." zei Tom en hij sloeg zijn armen om me heen. Ik klom op Tom zijn schoot en legde me hoofd in zijn nek. "Lucy, do not go to sleep." zei Zendaya. "I'm not sleeping mom, I'm just resting my Eyes." zei ik en ze begonnen te lachen.
JE LEEST
Same (Tom Holland FanFiction)
FanfictionIk lag weer in Luca zijn armen. Hij wreef een beetje over mijn rug en probeerde tegen me te praten. "Lucy, waarom heb je hem op school in elkaar geslagen?" vroeg hij. "Omdat hij iemand duwde." zei ik. Hij zuchtte en ik keek hem aan. "Sorry." zei ik...