21. chapter

4.7K 266 15
                                    

O pár dní později

Z pohledu Elizabeth

Jsou to dva dny, co jsem se vrátila zpáky do Anglie. Poslední dny v emirátech nebyly zrovna nejkrásnější, byly jsme na pohřbu Alexandera. Bohužel střelné ráně podlehl 3 hodiny po operaci. Daniela to dost vzalo, ale poté, co si přečetl závěť, kterou Alex aktualizoval ještě v ten den jeho smrti, tak se s tím částečně smířil, řekl, že Alexander umřel šťastný. Bylo to smutné zakončení celé téhle naprosto úžasně, šílené a nebezpečné dovolené ale takový je život. Co se týče Chalifa, tak ho zásahovka dohnala pár kilometrů od domu a zavřela. Za všechny jeho trestné činy byl odsouzen na doživotí. Konečně se ho nemusíme bát.

Jsem strašně unavená z balení. Ano, opět jsem balila. Ale tentokrát ne jen na pár dní, ale na dlouho dobu. Za 4 hodiny mi letí letadlo do Mexiko city, na letišti v MC mě bude čekat Daniel. Odjíždím z Anglie. Nevím jestli se sem někdy vrátím nebo ne, vím jen to, že mě tady už nic a nikdo nedrží. Matka a Will mi vztah s Danielem schvalují a skvělě si s ním rozumí. Ashley a Ryan se mě snažili několikrát kontaktovat, byli u nás doma, ale popravdě, už je nechci nikdy vidět a celkově jsem je vymazala z mého života i společné vzpomínky na ně. Bylo to těžké, ale povedlo se. Školu si zvládnu dodělat dálkově. Daniela miluji, on miluje mě. Chci být s ním pořád a on se mnou, proto mi nabídl tuhle možnos. Žít s ním v jeho rodném domově. V Mexiku. Bude to něco nového, exotického a trochu se bojím, ale pochopila jsem, že tam kde je Daniel je jediné místo, kde jsem šťastná já. Kdo ví, co bude dál...

POZNÁMKA

Mí drazí, mí milovaní...

Tak je to tady, rozhodla jsem se to už nijak neprodlužovat, protože popravdě nemám moc ráda povídky, ve kterých se nic neděje nebo právě naopak se všechno opakuje. Dlouho jsem přemýšlela, jak bych to měla ukončit, jestli bude pohádkový nereálný happyend nebo nějaký smutný konec. Nakonec jsem se rozhodla, pro takový dejme tomu otevřený. Třeba jednou najdu chuť a budu mít nápad na dopsání dalšího dílu, ale prozatím to nechám takto. Přeci jen mám už teď rozdělaný 2 projekty. Asi není až tak nevinná a druhý je ještě nezveřejněný překvapení. Doufám, že se bude líbit, bude to něco úplně jiného. Taky vlastně nemám moc času poslední dobou, tím že jsem na gymnáziu tak se musím hodně věnovat učení, do toho přítel a rodina, plus potřebuju nějaký ten čas sama pro sebe. Omlouvám se, pokud jsem některé tímhle koncem zklamala, ale co se dá dělat.

Taky bych vám chtěla nehorázně moc poděkovat za takovou obrovskou podporu v podobě votes, reads, zpráv, komenářů a spousty dalších. Skoro 50 000 přečtení, o tomhle se mi snad ani nezdálo. Jste nejlepší !. Díky moc za vše. Tak snad u dalších příběhů..

s láskou whxterose ♥

FLOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat