"Čau cestovatelko, neozvala ses mi přesně 24 hodin a 56 minut, takže se ozývám já," uvítal mě v telefonu hlas mé nejlepší kamarádky. "Ash, strašně se omlouvám ale tak víš, únavná cesta," oddechla jsem si že mi volá právě ona, kdyby to byl Ryan nevím co bych dělala.
" Tak jak se vede zlato? Jaké je moře a co jídlo? Teda né vlastně, to mě vůbec nezajímá, jsou tam nějací sexy týpci?Hmmmm ? Povídej malá El," vyzvídala Ashley.
No jasně, Ashley měla snad více kluků než kterákoliv jiná v jejím věku. A malá El mi říká proto, že jsem ještě s nikým nespala, samozřejmě jsme se s Ryanem mazlili, ale prostě chci si své poprvé nechat pro někoho speciálního, pro někoho který pro mě bude znamenát víc než cokoliv jiného. Na Ryanovi mi záleží, ale není ten speciální. Miluju ho a dokážu si s ním představit život který si plánujeme ale z větší části s ním jsem i kvůli rodičům. Mají ho rádi a navíc Williamova rodina a jeho rodina je už od pradávna spřátelená. Myslím že už potají plánují naší svatbu.
Zpátky k hovoru ale.
"Nooooooooo, má drahá neuvěříš jakého boha jsem tu potkala."
Asi patnáct minut jsem jí povídala o panu dokonalém a o tom, co se stalo.
"Teda, malá El se nějak rozjela. Nezapomeň na Ryana."
No jasně Ryan, chtěla jsem se jí přece zeptat jestli neví co s ním je.
"Ashley, já myslím si... mám pocit že je s námy něco špatně. Nevíš ty, nebo James co se děje?" zeptala jsem se s pravou, nefalšovanou starostí v hlase.
Ticho.
Ticho.
Ticho.
"Ash, jsi tam?"
"Jo jsem, víš já už budu muset končit, pa." Tutututututu. Rychle ten rozhovor ukončila, ani nepočkala až ji odpovím na zpět.
Sakra, co se děje.
Ona to ví a nechce mi to říct.
Nechápavě a naštvaně jsem se dívala na iphone, jak kdyby mi mohl na všechno odpovědět.
Zatraceně je 16:45, ani jsem nepostřehla že ten čas tak rychle utekl. Za 15 minut začíná ta večeře sakra, Will bude rudý vzteky.
Rychle jsem posbírala své věci a vracela se do hotelu.
POZNÁMKA
Haha, cauky dalsi dilek tehle skladacky. Dneska pisu jednu kapitolu za druhou a neprestava me to bavit.
V dalsim dile bude i cast z pohledu pana "dé".
Co se stane na teto veceri? Kdo je pan dokonaly? Uvidi ho jeste? Co ji Ash taji?
To be continued.
Na obrazku Ashley.
whxterose ♡
ČTEŠ
FLOVE
RomanceZamilovala jsem se. Toužila jsem po něm, toužím a budu toužit. Je o hodně starší. A navíc nám to nikdo a nic nepřeje. Má cenu v tom pokračovat? Furt jsou v naší lásce překážky. Zvládnu to? Zvládneme to?