Když se mi Daniel poprvé zmínil o tom, že pochází z Mexika, vůbec se mi tomu nechtělo věřit. Neviděla jsem na něm jediný typický rys Mexičana.
Řekla jsem mu mé pochyby. On mi to na oplátku objasnil.
Jeho otec pochází z Kuby, přesněji z Havany. Jeho matku poznal na vysoké škole právě v Mexiku. Zamiloval se nejen do ni, ale i do Mexika. Zůstali tam, postavili si dům, založili rodinu.
Nejdříve se narodila jeho sestra Bianca, poté on, a nakonec nejmladší Aida.
Také se mi svěřil, že jeho rodiče umřeli, když mu bylo třináct let.Jeli zrovna domů z centra, když je vytlačil ze silnice řidič, který prý usnul za volantem. Jejich auto sjelo ze svahu dolů přímo do propasti. Bohužel byla spolu s nimi v autě i Bianca. Byla o 7 let starší než on.
Třináctiletého Daniela a teprve osmi měsíční Aidu to poznamenalo a bohužel i oddělilo.
Daniela se ujal Alexander. Aidu si převzala matčina sestra Tatiana. Danielovi řekla, že bude nejlepší, když na to Aida zapomene a bude si myslet, že Tatiana je její biologická matka. Což znamenalo, že se s ní Dan nesmí stýkat.
Pár dnů na to vzala malou Aidu, nastoupila do letadla a odletěla do Austrálie. Od té doby o nich nemá Dan žádné zprávy. Snažil se je vystopovat, ale marně.
Díky dobrému zázemí, které mu poskytl Alexander, a díky své píli vystoupal až na vrchol.
Je šéfem Bettencourte holding a. s. se sídlem v Mexico City a s pobočkami po celých Státech, v Argentině, Brazílii a zmínil se i o Evropě a Severní Asii.
Dále vlastní a spravuje přes několik desítek hotelů po celém světě.Na to, že je tak mladý toho stihl opravdu hodně. Škoda, že ho štěstí neprovází i v osobním životě.
Přišel o dalšího milovaného člověka, snoubenku. Už to budou 4 roky. Moc mi o ní říct nechtěl, takže vím jen to, že do svatebního auta ve kterém seděla, narazil kamión při cestě do kostela.
Snažím se ho teď dělat tím nejšťastnějším, protože si to zaslouží.
Po příletu do Mexika jsem byla v šoku. Očekávala jsem ekonomicky zruinovanou, nijak neopečovávanou a neudržovanou zemi. Samozřejmě, nějaké nedostatky tady jsou, ale zas tak hrozný to není.
Na denní režim jsem si zvykla celkem jednodušše. Španělština mi problém nedělá, jelikož jsem se ji učila od čtyř let.
Bydlíme v Danielově sídle s obrovskou zahradou, bazény a tenisovými kurty, pár minut od centra.
Když jsem tu villu spatřila poprvé, vyvalila jsem oči. Klidně bych se vsadila, že je větší, než mého otčíma.
Má 7ložnic, obývací pokoj, přijímací místnost, velkolepou kuchyň, 3 koupelny, 2 pracovny, tělocvičnu a obrovskou knihovnu, ve které trávím spoustu času.
Daniel zaměstnával u sebe doma asi 6 lidí. Na mou žádost je propustil, ale plat jim stále zasílá. Ponechala jsem zde akorát třináctiletou Lidii, protože neměla kam jít, bylo mi ji líto. Stali se z nás dobré kamarádky, Je to milé skromné děvčátko, které mi někoho hrozně připomíná, hlavně její oči.
Ze začátku jsme trávili s Danielem spoustu času, jenže nastaly nějaké problémy v práci a on je veškerý čas zavřený tam. Když už přijde domů, dá mi pusu a zaleze do pracovny.
Ani si nepamatuji, kdy naposledy jsme spolu leželi v posteli nebo někam zašli.
Volný čas vyplňuji učením. Škola mi poskytla dodělání dálkově. Je to těžké, ale zvládám to.
Poslala jsem už i přihlášky na vysoké školy. Původně jsem chtěla samozřejmě na Oxford, ale byla by to kravina, když je ode mě přes celý oceán.
Rozhodla jsem se pro americké školy. Mé přihlašky obdržely Harvard, Yale, Stanford a Princeton.
A také jsem se rozhodla pro studim medicíny. Můj milovaný tatínek byl doktor. Do tří týdnu by mi měly přijít odpovědi. Sice to je i tak daleko, ale byla bych týden tady a týden tam.No nic, slyším, že se vrátil Daniel, jdu ho přivítat. Byl teď čtyři dny na služební cestě. Chyběl mi.
POZNÁMKA
Už to budou dva měsíce, co jsem ukončila tuto story. Jenže se musím přiznat, že mi to strašně chybělo, proto jsem zpátky s FLOVE. Možná jste někteří zaregistrovali změnu názvu i obalu. Kdyžtak mi svůj názor můžete hodit do komentářů.
Tahle kapitola je taková souhrná, popisná. Aby jste se mohli ponořit do děje. Příště už to bude psané zase tou formou, na kterou jste zvyklí.
P. S. Moc vám děkuji za stálou podporu.
P. P. S. Snad vás pokračovaní nezklame.S láskou whxterose ♡
ČTEŠ
FLOVE
RomanceZamilovala jsem se. Toužila jsem po něm, toužím a budu toužit. Je o hodně starší. A navíc nám to nikdo a nic nepřeje. Má cenu v tom pokračovat? Furt jsou v naší lásce překážky. Zvládnu to? Zvládneme to?