14. chapter / Bolelo to.

5K 231 3
                                    

"Právě mi volal můj asistent Eduardo a říkal mi, že v hotelu probíhá nějaká utajená inspekce. "

"Buď v klidu Dane, kdyť tady všechno funguje tak, jak má. Dokonce ještě líp, " uklidňovala jsem ho.

"Ale to není všechno. Nevím zatím ještě čím nebo proč, ale zaujal je Mahal. Prý udělal něco špatně když ho pozorovali, jak pracuje u toho baru na pláži. Zaměřili se na něj a pořádně ho proklepli," začal se utírat rychle ručníkem a fofrem si natahoval trenky a kalhoty.

" A co zjistili?" zeptala jsem se zvědavě.

" Už přes 3 roky ho hledá Interpol. Má na svědomí nějaké teroristické útoky, znásilňování žen a zabil přes 35 lidí, k tomu vyvraždil celou svou rodinu. Je to vraždící psychopat. Absolutně nechápu, jaktože má v mém hotelu fleka. Eduardo, který ho tehdy přijímal si ho pořádně proklepl a nic nanašel. Ani se nedivím, když mu nadiktoval jméno nějakého mrtvého arabského vojáka. Kurva. Jak se to mohlo takhle posrat? Kdyť může kohokoliv zabit." Už byl oblečený. Sklonil se ke mě a políbil mě do vlasů.

Všiml si, že se třesu ze strachu. A ano, vážně jsem se bála, bála jsem se o sebe, bála jsem se o mámu, o Willa a bála jsem se hlavně i o Daniela.

"Neměj strach, já tě ochráním." pošeptal mi.

A byl na odchodu.

"Kam vlastně jdeš?" zeptala jsem se rychle.

"Musím jít za Eduardem, potom se setkat s inspektory a během 3 hodin by tady měli být lidi z Interpolu kteří by ho měli zatknout. Prosímtě, zůstaň tady. Zamkni se a nikam nechoď, ano?"

"Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrr." zazvonil mu zase mobil.

"Ano Eduardo?" pohotově to zvedl.

"Kurva. " zavěsil a odešel.

Vylezla jsem z vany, oblékla si jeho šedou košili, ktera po něm hezky voněla. Vzala jsem ze šatny jeho černé trenky od Kleina. Rozhodla jsem se, že se budu dívat na televizi.

Cestou do obyváku jsem si všimla mé na zemi ležící košilky. Hah, jaká ironie osudu. Koupila jsem si ji, jako překvapení pro Ryana, chtěla jsem s ním po dovolené přijít o panenství a přitom, ten zkurvysyn se vyspal s Ash. Momentálně se na to dívám s nadhledem, ale nevím co budu dělat, až se vrátím domů, až je uvidím. To už se na to takhle z vrchu dívat nebudu. Potřebovala bych si o tom s někým promluvit. S Ashley asi těžko " ahoj Ashley, potřebuju si pokecat o tom, jak ses vyspala s mým klukem. " aha no. S mámou taky nemůžu. S Marianne. Bingo. Zavolám Mar.

Sakra, mobil mám na pokoji a číslo si z hlavy nepamatuju, že bych použila pevnou linku. Dan mi říkal abych nikam nechodila. Taky mi říkal abych zamkla, což jsem prozatím neudělala. Měla bych tu zůstat. Šla jsem ke dveřím s tím, že zamknu. Místo toho jsem je otevřela a vyšla na chodbu. Kdyť to nic nebude, je to otázka jedné minuty a hned budu zpátky. Daniel se nic nedozví. Vzala jsem si náhradní kartu na otevírání dveří, potichu za sebou zavřela a rozběhla se prázdnou chodbou ke dveřím, které vedly ke schodům. Na co jet o jedno patro výš, když to bude rychlejší po svých. Otevřela jsem dveře a v tu chvíli mi ucpala pusu jedna ruka a druhá ruka mě vtáhla dovnitř na schodiště. Pořádně mě ty ruky chytly, nemohla jsem křičet a ani utéct. Začaly mě osáhavat, nejdřív na prsách a potom sjely dolů. V tu chvíli to hovado udělalo nepatrnou chybu, vysmekla jsem se, kopla ho do rozkroku a chtěla vyběhnout po schodech dolů. Ruka útočníka mě ale během chvíle chytla pevně až bolestivě za vlasy a surově se mnou mrskl zády do zdi. Bolelo to. Ale konečně jsem poznala kdo to byl.

Byl to Mahal. Nebo aspoň ten člověk,  ten zločinec, co se za Mahala vydával.

"Ahoj kočičko," řekl slizky " myslím že mi něco dlužíš. " Jednou rukou mě chytl pod krkem a druhou sjížděl k mému rozkroku.

"O čem to mluvíte ?"

" Nedělej si ze mě prdel ty děvko jedna, spíš se šéfem a beztak si mu řekla o tom, že jsem ti zapomněl donést to zasrané mojito a co by pro svou kurvičku neudělal, zavolal na mě inspekci. "

Kvůli mojitu? Tenhle člověk je vážně vypatlanec. Kdyť já sama jsem na to zapomněla.

" Já, já jsem nic neřekla ty zrůdo. Prořekl ses sám. Navíc už tě hledají po hotelu, každou chvílí sem přijdou," řekla jsem roztřeseným hlasem.

Chytl mě za vlasy a hodil se mnou ze chodů dolů, přistála jsem v mezipatří. Bolela mě hlava. Měla jsem poslední šanci k útěku. Jenže než jsem se vůbec pohla, dřepěl na mě a tiskl mě k podlaze.

" Komu říkáš zrůdo, ty couro," řekl nasraně.

"Interpol už po mě jde bůhvíjak dlouho a furt jsem na svobodě. Zdrhnu i teď. Ale než uteču, pomstím se ti. Ojebu tě tak jak nikdy, kundičko jedna. Ojebu hračku mému šéfovi. Přesně tak." Strhl ze mě trenky,přičemž je roztrhl a snažil se mi oddělat kolena od sebe. Bránila jsem se, řvala jsem. Křičela jsem o pomoc. Začal si stahovat kalhoty.

"Jen řvi, nikdo tě neuslyší, ty stěny jsou zvukotěsně, maximálně tě uslyší  jak budeš řvát, až ti strčím mého ptáka do vagíny. To tě budou slyšet i na Jamajce, ale než sem někdo přijde budu už v tahu."

Věděla jsem že má pravdu. Vzdala jsem to. Řinuly se mi po tvářích slzy. Nemělo cenu se vzpouzet, akorát by to víc bolelo. Takhle jsem si mé poprvé nepředstavovala. Přestala jsem se bránit.

Mačkal mi prsa a přitom si honil ptáka, díkybohu si nasadil aspoň kondom.  Zároveň mi začal fakt silou mačkat klitoris, bolelo to. Ať jsem chtěla nebo ne, zvlhla jsem. Když si toho všimnul klekl si a chystal se ho do mě narvat.

POZNÁMKA

Anoo, konecne se zacina neco dit.

Opakuju to uz po sty, dekuju za podporu.

2100 reads |162 votes|#11 v romance

Jak myslíte, že to dopadne?

s láskou whxterose ♡

FLOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat