Leon
Ne mogu da verujem da se ovo meni dešava. Jesam svašta, ali nikad nisam bio neodgovoran.
"OBJASNI MI OVO!"
"Ne znam, nemam objašnjenje, pazio sam."
"PAZIO? KAKO SI DOĐAVOLA PAZIO? ZNAŠ LI ŠTA SI UČINIO KRALJEVINI?"
"Tata..."
"Ništa tata. Pustio sam te Leone, ali kad nas neko ucenjuje zbog tebe i tvog nehajnog, bahatog stava, to neće moći. Povuci se."
Živeo sam u kraljevini, nikad je zvanično nisam napustio samo što sam više vremena provodio u putu i letu nego kod kuće. Voleo sam avion, voleo sam energiju koju bih osetio kad podignem letelicu sa tla. Kao ptica sam bio slobodan. I voleo sam ženske. Nikad u kraljevini jer tamo i drveće ima oči i uši. Neko bi rekao da sam naučio na tatinom primeru. Izgleda da nisam.
"Leone"
"Ne sad Laura."
"A kad, nisam te pošteno ni videla?! Još malo i idem nazad u Meksiko a nismo popričali ni minut. U pravu je Lendon, postao si pravi idiot."
E da.
"Sjeban sam Li, nisam dobro društvo."
"Ja sam ti sestra budalo. I umem da slušam, za razliku od drugih ja stvarno želim da znam šta se sa tobom dešava."
"U pravu si. Izvini mala. Dođi ovamo."
Ponekad se iz čista mira istresemo na nedužne. Laura ili tako sam joj tepao Li nije kriva za ovo što mi se desilo. Sam sam jeo govna.
"Nedostaješ mi znaš. Nadam se da su bar vredni ti kosturi što ih iskopavaš."
Laurina i Lendonova ljubav su ljudi stari hiljadama godina. Tačnije njihovi kosturi, građevine u kojima su živeli i oruđa kojim su se služili. Oboje su vrsni arheolozi i mislim da njihova blizanačka veza još više dolazi do izražaja s obzirom da su stalno zajedno.
"Naravno da jesu ludo. Jedva čekam da se vratimo. Koliko vidim ovde nikad nije dosadno. Bilo i ostalo. Kako je Stefanos?"
"Ah...on... čudi me da već nije ovde da mi drži slovo."
Moj najstariji brat i naslednik princ Stefanos Orsini oženjen je srećno princezom iz druge kraljevine. I tu je bilo velikog sranja, kada su se njihovi matorci umešali pokušavajući da ih spoje a da oni nisu znali za to. Okrivljujući jedno drugo, zamalo ta veza nije pukla jednom zauvek. Sva sreća nije i Penelopa i on sada uživaju. Još uvek je Maksimus na vlasti tako da njih dvoje imaju vremena za sebe.
"Što se ne ugledaš na njega?"
"Ah Li, ne postoji žena koja bi mene trpela. Uostalom, sranje koje sam napravio mora da bude počišćeno. Tek onda mogu da razmišljam da ponovo priđem nekoj devojci."
"Hoćeš li mi reći šta je toliko strašno?"
"Hoću. Dođi."
"LEONE, U MAKSOVU KANCELARIJU ODMAH!"
"Izvini mala zovu me. Ništa od našeg ćaskanja."
Poljubio sam sestru i zaputio se ka kraljevoj kancelarijl. Otac me je driblao, stric još nije.
"Uđi Leone."
Maksimus je bio sam. Mislio sam da će se sjatiti cela dinastija.
"Striče..."
"Ovo postaje već naporno. Kako rastete i postajete zreliji vaša sranja su sve veća i nezrelija. Daću ti adresu da odeš po doktorku."
"Ne razumem."
"Nemamo pedijatra u kraljevini. Doktor Tati je odavno u penziji a nije ni u zemlji. Dobio sam preporuke za ovog doktora. Dok se ne vratiš smisliću šta dalje."
"Molim te, ne želim da se ženim..."
Jebote. Sad znam kako je Stefu bilo.
"Nećeš morati. Ne podnosim ucene, još kao mlad sam ih mrzeo i nisam pristajao na iste. Tako da...mere će biti efikasne ali i drastične."
"Ok."
"I još nešto Leone, tvoj otac i ja smo bili kao Stefanos i ti. Nije nam bilo važno gde trpamo i koga, sve dok nismo sreli vaše majke. Onda se život promenio. Postao je bolji. Tvoja greška može skupo da te košta, ali te ona ne određuje. Ti si dobar mali i izvući ćeš pouku iz ovoga, u redu?"
"Da, hvala ti."
"Izvoli. Idi sad, hitno nam je."
Kada vidim svoj avion odmah mi je bolje. Njega doživljavam kao dete, kao što Stef misli na boks. Još nisam našao nekog ko bi delio istu strast sa mnom. Obično se ljudi plaše visine. A ja ne...
"Kapetane, negde idemo?"
"Idemo Sintija, spremi se. Za sat vremena krećemo."
Moja lična asistentkinja i hostesa u avionu je jedina ženska prijateljica koju imam. Otkad su je poslali među nama se razvio odnos koji imam sa Laurom i Lajlom. I recimo nju nikad hteo da pojebem, a lepa je devojka.
"Nešto nije u redu?"
"Ma...možda me moj kurac ipak uvalio u nevolju."
"Ha, šta sam ti rekla!"
"Jesi, ti i svi ostali a ipak vas nisam slušao. Biću u kabini."
Niko ne zna da objasni otkud moja ljubav prema letenju. Tata voli boks, a mama...pa mama se bavila svima nama. Četvoro dece, još i blizance pride nije lako odgajati čak ni u kraljevini. Gala nije želela pomoć, osim naših najbližih.
Ovaj avion sa kojim obilazim svet dugo je u mom vlasništvu. Sintija i Fred su jedini koji sa mnom idu svuda."Kapetane kuda?"
"Kuda? Fred, u pičku lepu materinu. Tamo. Trenutno mrzim ceo svet."
"O zašto?"
"Zato."
Nije mi svet kriv.
Ipak, niko ne sme da ucenjuje moju porodicu. Ne dam."Idemo po tog doktora a onda sledi spektakl."
Ono što se nisam nadao da je doktor ustvari doktorica i to... Jedina koja me šutnula bez objašnjenja.
Ema. I bomba u najavi.
Jebi ga.************
*Ja sam već uveliko u ovoj priči i odmah ću reći da će sigurno bar za nijansu biti bolja od prethodne. Samim tim što svako poglavlje ima više reči govori o tome koliko me ona inspiriše. Za sve koji su se pogubili među decom😂ponovo stavljam porodično stablo🌳
*I spremite se, polećemo🛫🛫🛫
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bahati princ👑 (naslednici Orsinijevih 2)-završeno☑️
ContoJedna greška spojiće dvoje različitih ljudi, bahatog princa i povučenu doktorku. Iako on ne traži devojku, ni ženu, spletom okolnosti Emanuela Romero će ga osvojiti. Bežeći od svoje prošlosti Ema prihvata ponudu za posao... da li i možda nešto više...