Emanuela
Na samom početku osećanja su mi bila zbrkana. Sa vremenom ušli smo u rutinu i ja sam prihvatila odnos Leona i mene strogo poslovno. Trebalo je da mi služi kao distrakcija. O da, da ne primećujem kako ima izvajane mišiće i jake ruke, da ne vidim kako mu trenerka seksi stoji jer ko bi uopšte smatrao da obična pamučna trenerica može da izazove komešanje u stomaku?! A najviše mi je trebalo da se podsećam kad bi provodili vreme sa Belom a on me čeznutljivo gledao. Ne, to ne može biti. Samoj sebi sam ponavljala da meni ne treba zbrka i haos, jer sam tek počela normalno da živim. Godine bežanja da bi konačno mogla da udahnem, a da me pluća ne zabole. I zaista da imam problem sa histeričnom plastičnom lutkom koja baca otrovne strelice kad god me vidi, ne hvala, taj luksuz sebi ne smem da dozvolim.
"Šta radiš?"
Ako nisam bila sa Leonom, obično me je posećivala njegova najmlađa sestra. Lajla je zaista bila divna osoba, zanimljiva, neposredna.
"Baš ništa. Dozvolila sam sebi da se opružim."
"Mogu pored tebe?"
Nedostajala mi je Kati i naša noćna druženja pod jorganom.
"Naravno."
Skočila je pa legla na leđa. Zajedno smo gledale gore, u plafon ćuteći. Pa sve dok ona nije progovorila.
"Pričaj mi o sebi."
"Imam mlađu sestru, deset godina."
"Vau, baš dosta. Mada je i Leon od mene stariji 8,5."
"Nisam mislila da će se Katarina roditi. Nikad nisam čula roditelje da pričaju o tome."
"O moji su pričali. Opšte je poznato da je mama par minuta nakon što je rodila Leona rekla tati da mogu odmah dalje."
"Zaista?"
Kasijus i Gala su bili super ljudi. Jedva sam čekala da upoznam i druga dva brata, iako sam jednog videla preko kamere.
"Aha. Onda su došli blizanci, stvarno brzo i ja na kraju."
"Vaša porodica je ogromna. Ne mogu da popamtim ko je ko kome. Bojim se da ću uprskati ko je čiji sin."
Uhvatila me za ruku pa se okrenula na bok ka meni.
"Mi smo sve, samo ne obična kraljevina. Ovde ti niko neće uzeti za zlo."
"Znam, ali opet. Uhvatim sebe kako se ujutru preslišavam. Čak mi je Alisija na spisku. I njoj se moram ophoditi sa poštovanjem."
"Nju mi ne pominji. Kad sam došla sve sam shvatala kao šalu. No, Leon sve ovo nije zaslužio. Šta god da je radio on je radio iza zatvorenih vrata a sad mu je bačeno u lice. Svi u porodici bi to očekivali od Stefanosa. Nikako ne od Leona."
"Svejedno. Ona je majka njegovog deteta."
Treba sebi non stop da ponavljam. On je nedostupan. On je zabranjen. On je predivan. Dođavola.
"Bez obzira, ovo je sranje. On zaslužuje bolje, a sad zbog te krave neće moći ništa. Osim..."
"Osim?"
A ne. Ne i ne. Nema šanse. Moram joj izbiti te bubice iz glave.
"Lajla..."
"Šta? Ti si slatka, divna, skroz suprotno od nje. Plus, ovde si i sve je diskrit."
"Ne."
"Razmisli, pliz."
I tek tako, samo sekund ti neko ubaci buvu u glavu...
ESTÁS LEYENDO
Bahati princ👑 (naslednici Orsinijevih 2)-završeno☑️
Historia CortaJedna greška spojiće dvoje različitih ljudi, bahatog princa i povučenu doktorku. Iako on ne traži devojku, ni ženu, spletom okolnosti Emanuela Romero će ga osvojiti. Bežeći od svoje prošlosti Ema prihvata ponudu za posao... da li i možda nešto više...