"Mrak na oči"

2.5K 276 64
                                    

Leon

Umesto da budem srećan i zadovoljan, u mojim grudima se širio nepoznati osećaj. Još više kad sam se vratio od Eme i zatekao Belu kod majke.

"Ona opet nije tu?"

Više joj nisam verovao. Ne nakon što sam saznao za šta je sposobna. Zaboravio sam da pričam sa Maksom i tražim njeno stalno nadgledanje. Želeo sam pre toga da se pomirim sa Emom, tek onda mogu disati.

"Izašla je do grada. Kako je prošlo? Verujem dobro čim je njena sestra spavala kod Lajle."

"Aha."

Uzeo sam bebu i primio je na grudi.

"Kako si ljubavi? Sad će sve doći na svoje mesto. Tata je sretan."

"Sviđa mi se Ema, dobra je za tebe sine. Toliko dobra, koliko ova druga nije. Čuvaj se."

Mama nije znala za moj okršaj sa Alisijom. Ne želim da uvlačim roditelje, sam ću sve rešiti. Pa dobro, sa Maksom možda.

"To je sređeno. Bela? Hoćemo do Stefija da ga iznenadimo?"

Gledajući Belu što više, nisam mogao da pojmim da nešto tako lepo i savršeno može da potekne od gadure kakva je Alisija. Neću više trošiti živce na nju. Ovaj dan je lepo počeo, prisećao sam se svega od noćas. Ema mi se predala ponovo. Ovaj put to je ono pravo. Ne želim da je izgubim. Trebam jebeni savet.

"Kuc kuc rođaci."

"Uđi."

"Peni, ulazim sa bebom, jeste li obučeni?"

Voleo sam da ih zezam. Pokušavam da ispravim svoje greške, pokušavam da im pružim podršku. Ja nisam bio tip za ovo, prinudno sam postao. Zato želim od srca da se i njima desi. Oni su stvoreni da budu roditelji.

"Jao Leone, šta ti misliš? Da se seksamo non stop? Čak ni tvoj brat ne može toliko.."

O Bože Gospode. Da, da, sve nam se vraća. Što smo se zajebavali... Peni nam dupe pomera.

"Gde je on?"

Uzela je Belu od mene i više nisam zanimljiv.

"Kod Maksa. Hej dušice, kako si mi? Sad, da čujem? Sve sređeno?"

Bože kako volim ovu žensku.

"O da. Ispričala mi je skoro ceo svoj život. Jebote Peni... Pao mi je mrak na oči. Želim da nađem tog tipa, želim da ga ubijem od batina onako kako je on činio Emi. Želim..."

"Znam. Sačekaj malo, veruj u Maksa."

"Misliš da on nešto smera?"

Ljuljala je i ljubila bebu.

"On uvek nešto smišlja. Ne bi me čudilo da već nije saznao koji broj gaća nosi taj tip."

"LEONE!"

Čuo sam bratov glas kako me doziva. U isto vreme Lajla je izašla u hol zajedno sa Eminom sestrom.

"Gde gori?"

Peni je izašla za mnom.

"Sandro je upravo zvao. Vratio se do Eme."

Zašto pominje Emu?! Ona je otišla na posao. Tako smo se rastali.

"Dobro, on je nadgleda uvek."

"Leone...Katarina.."

"Šta se dešava ovde?"

Rebeka je izašla iz radne sobe.

"Deco? Stefanos?"

"Sandro je našao Emu ispred vrata. Napadnuta je."

Bahati princ👑 (naslednici Orsinijevih 2)-završeno☑️Onde histórias criam vida. Descubra agora