Daha önce bahsetmiştim. Yeni bir hikayeye başlayacağım diye lütfen ona bakın adını tekrar söylüyorum. Canına Yandığım okuyun yani güzel bence öyle işte. Gelelim yeni bölüme.
"Söylesene hangi hastane kime ne olmuş?"
"Berrin bir sakin ol." dedi Barlas o da şaşırmıştı haliyle.
"Olamam sakin falan." diye bağırdım. "Hadi söylede gidelim biz artık" Hastanenin adını söyledi. Bianca'nın çalıştığı hastaneye gidecektik. Hızlıca arabaya yol aldık.Arabaya bindiğimizde. ağlıyordum."Ağlama!" Diye bağırdı."Güçsüzler ağlar. Tamam? Sen güçsüz değilsin. Şimdi kes zırıldamayı." içimi yiyordu. Delireceğim. Barlas arabayı hızlıca sürdü. Kısa zamanda varabildiğimiz için şükrediyordum.Hemen arabadan indim ve hastanenin girişine doğru koştum. Barlas da arkamdan geliyordu. Hemen işlemlerin yapıldığı yere gittim. Hangi oda olduğunu öğrenip koşmaya başladım odayı bulunca bodozlama odaya daldım. Hasta yatağında Berkin yatıyordu.
"Ne oldu? Biri anlatsın. Niye biri çıkıpta beni aramıyor sanki. Herşeyi kendiniz yapıyorsunuz bana hiçbirşeyde haber vermiyorsunuz." Hem bağırıp hem ağlıyordum.
"Berrin yeter!" diye bağırdı. Berkan abim. Odada bulunan koltuğa oturup ağlamaya devam ettim.
"Ağlamayı bırak artık Berrin yeterince sinirliyiz zaten." dedi Berke abim yanıma gelip. Berk abim odada değildi. Bianca'nın yanında filan olmalıydı bilemiyorum. Oturduğum koltuktan kalkıp Berkin'in yanına gittim. Barlas kapıya dayanmış bizi izliyordu.
"Berkin kimse anlatmıyor bari sen anlat ne oldu?" Berkin konuşmak için çalıştığı sırada acıyla inledi .Canı acıdığı belliydi.
"Canın yanıyorsa sonra anlatırsın tamam." Başıyla onayladı. "Ben dışarı çıkıyorum." diyip odadan çıktım biraz hava iyi gelebilirdi.Onun nasıl canı yanıyorsa benimde yanıyordu bilemiyorum böyle söylentiler var ikizler hisseder diye. Şuan tek bildiğim canımın yandığı arkamdan gelen ayak sesleri duydum. Hastanenin çıkışına ilerleyip dışarı çıktım. Arkamı dönünce Barlas'ı fark ettim. Niye geliyordu şimdi.
"Sen niye geldin?" dedim soğuk bir şekilde.
"Abinler gönderdi keyfimden değil." dedi son derece gıcık bir şekilde. Sonra sırıttı.
"İsteyerek gelseydin şaşardım." dedim.
"Gelmezdim ki banane senden? Ne yaparsan yap yap."
"Böyle yapmak zorunda mısın?"
"Ne yapıyorum ki?"
"Hiçbirşey yapmıyorsun sorun bu. Bir şekilde arkadaşız işte yani abimler öyle olsun istiyor ben istemesem bile."
"Bak şunu bir anla biz seninle arkadaş değiliz. Biz seninle hiçbirşeyiz. Bana sadece arkadaş olayları da gelmez olmaz yani o adamlığa sığmaz yani."
"O zaman neden burdasın? Anlamakta güçlük çekiyorum."
"Susar mısın biraz."
"Konuyu sen açıyorsun sen kapattırıyorsun."
"Ben istediğimi yaparım olayım bu."
"Bak en iyisi susalım tamam mı? Kafam yeterince dolu kafamı karıştırıyorsun." Ters bir şekilde bakıp kafasını başka bir tarafa çevirdi. Hiçbirşey anlamıyorum. Nolucak böyle?
Tamam kısa bir böüm biliyorum. Gece vakti bu kadar olur. Barlas'ın olayını öğrendiniz.
Olan bu herkese iyi geceler Canına Yandığımı okuyun please birde Tek İsteğim var tabi. Öpüldünüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Erkek Kardeş
Teen FictionÜç abin ve bir de ikizin varsa erkek gibi büyürsün ama Berrin böyle değildi o normal bir kız. Her kız gibi o da abilerinin tişörtlerini izinsiz alıp gidiyordu ve bilindiği gibi bunu abisi olan her kız yapar. Ama keşke herşey basit bir tişörtle olup...