7. Bölüm

1K 34 3
                                    

-Berke-

Haftasonu Hira'nın evinin önünde kök salmaya başladığım sıralarda Hira'yı evinin kapısından çıkarken gördüm.Hadi be kızım bu ne yavaşlık diye geçirdim içimden ama şu anda gördüğüm şey, beynime kan sıçramasına neden oldu. O kadar kısa giyinmişti ki baldırı çıplak denilecek şekildeydi. Bittin sen Hira.

"Hira ne yaptın sen kendine eteğinin geri kalanını çöpemi attın?"dedim. Sinirlendiğimi anlamasını umarak.

"Aşkım sen varsın ayrıca çöpe filan da atmadım hepsi burada." dedi. Saf ayaklarına yatarak.

Bunu derken eteğini gösterdi. Bu iş burada bitmez kızım.

"Neyse yanımdan ayrılırsan ölüm fermanının yazılmış bil."dedim.

Arabaya doğru yürümeye başladık.

"Nereye gidiyoruz?"dedi Hira.

"Yalnız olabileceğimiz bir yere gidelim istiyorum herhangi bir önerin var mı?" dedim.

"Napacağız yalnız ona göre yeri söyleyeyim.." dedi ne diyordu bu kız?

"Nasıl ne yapacağız başka düşüncelerin mi var?" dedim. Şüpheci bir şekilde.

"Nasıl nasıl anlayamıyorum." dedi. Hala saf ayaklarına yatıyordu. Yapma be kızım.

"Konuyu açan sendin sadece konuşmak istiyorum."dedim. Derin bi nefes aldı ne bekliyordu yani onunla birlikte olacağımımı? daha neler? Ben öyle biri değilim.

"Tamam önceden gittiğimiz tepeye gidelim ne dersin?"

"Peki gidelim ama böyle düşünceler içinde olman beni şaşırttı senden böyle şeyler beklemezdim açıkçası." Cidden beklemiyordum. Yani böyle düşünmesi gerçekten şaşırtmıştı.

Kızarmaya başladı. Neyse konuyu kapattım ve yola devam ettim.

Radyoya uzanıp açtı hep zaten böyle olmaz mıydı? oğlan kızı utandırır ve kız hemen radyoya sarılır kız klasiği işte.

Tepeye doğru yaklaşıyorduk sonunda buradayız burayı seviyorum. Gelmeyeli yıllar olmuştu.

Ona doğru döndüm.  O da bana doğru döndü ve yüzüme baktı sakin bir hali vardı.

"Sana tek bir soru soracağım ve sen de samimi bir şekilde cevap vericeksin."

"Peki seni dinliyorum."

"Neden beni terk ettin ve neden tekrar bana döndün?"

"Nedenlerim vardı sorma söyleyemem."

Bunu söyleyip arabadan indi ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok ne oluyordu bu kıza?

Bende arabadan inip yanına gittim.

"Canım neyin var? Söyle bana saklamanı gerektirecek bişey yok."

"Söyleyemem lütfen ısrar etme. Beni evime bırakır mısın?"

Neyi var bilmiyordum ama onu sıkboğaz etmeyecektim.

"Tabi ki bırakırım ama bu konu hakkında tekrar konuşacağız kaçışın yok."

Dört Erkek KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin