4. Bölüm

1.6K 50 5
                                    

Evet, bugün Türkiye'de ilk sabahım heyecanlı olduğumu söylemek isterdim ama değilim bir an önce bize ayrılan eve geçmek istiyorum ben alışkın değilim böyle aileyle yaşamaya filan. Kim demiş orada lise sondayken burada lise 2 olduğumu adalet mi? 16 yaşındayım ama yani garip lise 2 neyse yataktan kalkma vakti.Yatakta doğrulup kalktım ve kendimi lavaboya attım aynaya baktım hemen duşa daldım duştan çıktıktan sonra giyinip sarı saçlarımı kurutup saldım doğrusu doğal olmayı seviyorum okul bu yani ne gerek var makyaja filan gereksiz bence. Aşağı iniyorum herkes uyanmış demek isterdim ama Berk ağabeyim ve Berke abim uyuyormuş. Tamam Berke ağabeyim  okula gitmeyeceğini söyledi ama Berk abim o neden uyanmadı ki? Berk abimi uyandırmaya gidiyorum içeri daldım ve yatakta şıçrayarak uyandı gülümsedim o da gülümsemeye çalıştı ama bu gülümseme buruk bir gülümsemeydi.

"Günaydın abicim nasılsın iyi misin?"

"İyiyim abim sen nasılsın çok güzel olmuşsun sarı kafa."

Sonra beni kolumdan yatağa çekti tamam yanına yatayım  abi ama doğal saçım bozulacak olmaz ki bir süre hiç konuşmayıp tavanı izledik sonra ona dönüp

"Abi neyin olduğunu söyle artık çıldırıyorum."

"Şapşal kardeşim benim sadece başım ağrıyor ve bu sadece baş ağrısı bir şey değil ağrı kesici içersem geçer. Merak etme."

Açıkçası nasıl bu kadar sakin olabiliyor bilmiyorum sanki sinirleri alınmış gibiydi bu benimağabeyim  değildi bu benim Berk abim değildi ve kesin bir şey vardı ve apaçık bizden saklıyordu ama bu kadar yeter artık üstüne gitmeyeceğim neyi varsa istediği zaman söylesin böyle üstüne gittiğim zaman hiç söylemeyecek huyunu biliyorum.

"Abi bugün okulun ilk günü yani buradaki ilk günümüz ve Berke ağabeyim gelmeyeceğim deyip duruyor."

"Berke 'yi bilmiyor musun hep böyleydi o sadece korkuyor ona da hak ver biraz zaman geçsin gelecektir okula."

"Biliyorum zamana ihtiyacı var belki onun yanına gitsem iyi olacak sende hazırlan kahvaltıda buluşalım."

"Tamam kahvaltıda görüşürüz."

Berke abimin  odasına doğru yol aldım uyuduğunu sanıyordum ama o yine camdan dışarı bakıyordu ve bu kez altında sadece kot vardı üstü çıplaktı içeri girdiğimi fark edince bana baktı ve gülümsedi.

"Günaydın ilk olarak şunu söyleyeceğim okula gelmemekte kararlı mısın?"

"Evet bu konuyu kapattığımızı sanıyordum."

"Demek ki kapatmamışız abicim"

"Bugün gelmeyeceğim. O buradaymış ve ben o olduğu için gitmeyeceğim biliyorsun."

"Biliyorum o halde o gittiğinde geleceksin demek mi bu?"

"Belki."

"İşte sen busun işte benim abim yürü be abi. O zaman kahvaltıda görüşürüz."

Bir şey demedi. bende odadan çıktım Berkan abimin  ve Berkin uyanmıştı kahvaltı masasına oturdum annem ve babamın yüzü gülüyordu ama bugün kendi evimize geçeceğiz bu konuyu birinin babama açması lazım derken Berkan ağabeyim düşüncelerimi delip lafını söyledi.

Dört Erkek KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin