Sabah uyandığımda ikizim ve abilerim tepemde idi. Açıkçası kızmıştım. Sabah sabah tepemde olmaz ki.Neyse ki Berke abim de burada yoksa bağırırdım.Ama bağırmadım.Yatakta doğruldum.Ve onlara sarıldım.Haliyle şaşırdılar.Neyse yataktan kalkıp onları odamdan çıkardım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Giyinip aşağı indim.Herkes masadaydı.Yüzler gülüyordu ama Berke abim o bir farklı bakıyordu dünyaya bilmiyorum garip evet gülümsüyordu ama buruk bir gülümsemeydi bu. Abilerimi ve ikizimi seviyorum yalan değil onlar olmasa ne yapardım bilemiyorum.
"Bu akşam bara gidelim diye düşündüm ne dersiniz ne de olsa yarın dönüyoruz. Berke abim sen ne dersin?"
Berke abimden cevap çıkmadı ama Berkin, Berkan abim ve Berk abim tamam dediler. Berke abim bir anda masadan kalkıp odasına gitti ne olduğunu anlamadım. Ben durur muyum? Bende hemen arkasından gittim.
"Abi bekle bir konuşalım."
"Abilerinin yanına git Berrin ben gelmeyeceğim bu kadar konuşma yeterli."
"Her şeyi böyle kestirip atmandan bıktım. Dışarıda korkulacak bir şey yok yapabilirsin inanamıyorum sana benim için dene biliyorum yine olacak diye korkuyorsun ama yapma böyle."
"Olacak Berrin ve ben dayanamıyorum."
"Korkularınla yüzleşmelisin. Ya evet dersin yada Berkin'i ve abilerimi çağırırım ve Berkin başının etini yer haberin olsun."
Gülümsedi.
"Tamam Berkin'i çağırma geleceğim."
"İşte benim abim."deyip boynuna sarıldım hemen ona ve sonra dolabına gitti ve bir swett tişört çıkardı bu swett tişört onun en sevdiği tişörtü ve swett tişörtlere zaafım olduğunu biliyor ağabey ne yaptın sen?! Ve tişörtü bana verdi elleri titriyordu terlemeye başlamıştı evet bazen üstüne çok gidiyordum ama bunu hak ediyordu. Sonsuza dek evde kalamazsın canım ağabeyim. Evin dışında bir dünya var.
"Sana ne desem az abi seni çok seviyorum."
"Bende seni meleğim.Hadi şimdi git ve akşam için hazırlan."
Abimin odasından çıkıp koridorda 'Berke abim akşam bizimle geliyor.' diye bağırdım.Ve odama geçtim.
Elbise giyme kararı aldım evet yine izin vermeyeceklerdi ve ben yinede yılmayacaktım. Elbiseyi giyip yanlarına indim.
"Nasıl olmuş?"
"Olmamış."Bunu diyen tabi ki de Berk abimdi.
"Başımda dört erkek var yani beni koruyamayacak mısınız?"
"Kızım koruruz tabi kafan mı güzel?!" Bunu da Berkan abimdi dedi.
"Sizi gaza getirmeyi seviyorum.Ben odamdayım."
Odama çıkıp makyaj filan yaptım kız olunca uzun sürüyor ben bunlarla uğraşırken aşağıdan Berkin'in sesi geldi.
"Gidiyoruz. Hadi Berrin sadece giyineceksin bu kadar zor olmamalı."
"Tamam Berkin sus tamam mı? evet bu kadar zor sadece giyinmedim saç yaptım makyaj yaptım bunlar ne kadar zor haberin var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Erkek Kardeş
Teen FictionÜç abin ve bir de ikizin varsa erkek gibi büyürsün ama Berrin böyle değildi o normal bir kız. Her kız gibi o da abilerinin tişörtlerini izinsiz alıp gidiyordu ve bilindiği gibi bunu abisi olan her kız yapar. Ama keşke herşey basit bir tişörtle olup...